Gå til innhold

Nasolabiale linjer gjør at jeg ser dobbelt så gammel ut, hindrer meg litt i å date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle her som påstår at nasolabiale linjer er flott og naturlig har så klart full rett til å mene det. For andre er det derimot en av de verste tingene med å bli eldre i ansiktet for kvinner, rent estetisk sett (i tillegg til såkalte «jowls»/hengekjaker).

At det ikke er spesielt pent klarer jeg som kvinne å se selv, fordi jeg har øyne og estetisk sans. Nasolabiale linjer får fort ansiktet til å se surt og dratt ut, og litt «apete» i tillegg. At noen får lyst til å redusere den effekten kan jeg godt forstå.

Anonymkode: 7a8c2...3e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er nok noe helt annet en de linjene der som hindrer deg i å date....

Anonymkode: 7bd38...d95

Så enkelt kan det sies. 

TS, på Europris har de halv pris på ryggrad og selvtillit. 

Anonymkode: a3e55...f71

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrysmoothie skrev (41 minutter siden):

Nasolabiale linjer er helt vanlig. Til og med barn har de og de skal være der. Det ser rart og uttrykssløst ut uten.

happy-smiling-baby-871295107960hz2.jpg

baby.2.jpg

Nettopp 🤗

Jeg er ikke motstander av å fikse etellerannet etter ønske, men jeg er på Reddit også på div hudpleiegreier.

Og folk klager over ting som er normalt selv for babyer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle her som påstår at nasolabiale linjer er flott og naturlig har så klart full rett til å mene det. For andre er det derimot en av de verste tingene med å bli eldre i ansiktet for kvinner, rent estetisk sett (i tillegg til såkalte «jowls»/hengekjaker).

At det ikke er spesielt pent klarer jeg som kvinne å se selv, fordi jeg har øyne og estetisk sans. Nasolabiale linjer får fort ansiktet til å se surt og dratt ut, og litt «apete» i tillegg. At noen får lyst til å redusere den effekten kan jeg godt forstå.

Anonymkode: 7a8c2...3e8

Det er din mening. Helt sikkert en kvinne som jobber i bransjen "vi ønsker å påføre deg dårlig selvbilde" - slik at de til slutt tror på det selv. 

 

Anonymkode: a3e55...f71

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så enkelt kan det sies. 

TS, på Europris har de halv pris på ryggrad og selvtillit. 

Anonymkode: a3e55...f71

Ganske søkt å antyde at jeg ikke har ryggrad basert på det innlegget, alle har ting de misliker med seg selv

Anonymkode: 50d18...619

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ikke tør fillers, så bør du booke en konsultasjonstime hos en klinikk for å høre om andre muligheter. Laser en fin ting som jeg har brukt på arr etter kviser, men funker det også på rynker? Vil ikke det ta masse tid før det forsvinner? Laser hjalp meg skikkelig mot arr, men det tok litt tid før huden ble fin

Anonymkode: 2110a...b2d

Hvilken laserbehandling var det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle før bildene her var helt fine og normale. Det skal være slik! 

Jeg har ei venninne som har slike som på før bildene men du kan gange med fem hvor dype og markante de er. Jeg må ærlig innrømme at jeg er glad jeg ikke har dem så markert, for jeg syns tidvis hun ser veldig sliten ut pga dem, men hun kan jo ikke noe for det, og det å skulle ty til botox, fillers etc for det, syns jeg er hårreisende. Ikke gjøre noe, er sikker på du er fin som du er.... Og mange menn vil synes det er søtt og gir deg karakter 👍

Anonymkode: 226a3...b0c

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for påminnelsen. Jeg burde ikke gått inn på denne tråden. Alle bildene og alle navnene på linjene. Dette er jo noe som er helt normalt, men som presenteres som en feil som må fikses på.

Anonymkode: b15c2...6ab

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er din mening. Helt sikkert en kvinne som jobber i bransjen "vi ønsker å påføre deg dårlig selvbilde" - slik at de til slutt tror på det selv. 

 

Anonymkode: a3e55...f71

Det tar du feil i. 

Det er heller ikke en mening. Rent objektivt sett er dype og «alltid synlige» nasolabiale linjer mindre estetisk enn der motsatte. 

Anonymkode: 7a8c2...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er genetisk.

Moren min er 47 og har ikke slike synlige linjer. Tror ikke jeg kommer til å få heller. 

Anonymkode: 156aa...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tenkte det hadde gitt en boost til selvtilliten om jeg fikk strammet opp huden. Har tidligere tenkt over linjene på date og om det synes godt, spesielt på høyre siden er det et ekstra dypt søkk inn fordi jeg har smilehull også. Hadde likt å føle meg mer fri :)  Men klart man burde jo være god nok som man er, jeg tror en mann kan like meg som jeg er men han må bli tiltrukket først

Anonymkode: 50d18...619

Selvtillit sitter i hodet, ikke i oppkonstruerte «problemer» som fullstendig normale linjer i ansiktet. Har aldri hørt om noen som engang har nevnt disse linjene før. Derimot er det mange som mener det å være opphengt i eget utseende og fullstendig meningsløse komplekser er en definitiv dealbreaker.

Start med det faktiske problemet: Tankene dine. Bruk pengene dine på en god psykolog istedet.

Anonymkode: 77548...ef9

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er genetisk.

Moren min er 47 og har ikke slike synlige linjer. Tror ikke jeg kommer til å få heller. 

Anonymkode: 156aa...9ad

Ja, vet.. Moren og broren min har de også

Anonymkode: 50d18...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle før bildene her var helt fine og normale. Det skal være slik! 

Jeg har ei venninne som har slike som på før bildene men du kan gange med fem hvor dype og markante de er. Jeg må ærlig innrømme at jeg er glad jeg ikke har dem så markert, for jeg syns tidvis hun ser veldig sliten ut pga dem, men hun kan jo ikke noe for det, og det å skulle ty til botox, fillers etc for det, syns jeg er hårreisende. Ikke gjøre noe, er sikker på du er fin som du er.... Og mange menn vil synes det er søtt og gir deg karakter 👍

Anonymkode: 226a3...b0c

Er hennes verre enn høyresiden min? Dette er da meg UTEN at jeg smiler 😐
Overse nuppete mensenhud 😅

image.thumb.jpeg.886e783690313dad2a04c434bf8e110a.jpeg

Anonymkode: 50d18...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke problemet ang dating.

Vil en mann treffe deg, vet han jo hvordan du ser ut. De færreste menn er spesielt flotte selv så.

Verre om du hadde ett skjult problem, som hadde kommet som en dårlig overraskelse når du kledde av deg.

De fleste ser rare ut i feil belysning. Linjer eller ei.

Anonymkode: aa3f7...a71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er hennes verre enn høyresiden min? Dette er da meg UTEN at jeg smiler 😐
Overse nuppete mensenhud 😅

image.thumb.jpeg.886e783690313dad2a04c434bf8e110a.jpeg

Anonymkode: 50d18...619

Uten tvil, dette bør du oppsøke hjelp for!!!!

Anonymkode: a3e55...f71

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare slik det er, en blir jo eldre og selvfølgelig vises det. Spesielt på godt trente/tynne kvinner oppe i årene, min erfaring at det ikke vises godt på lubben/feite kvinner.

Anonymkode: 41553...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er hennes verre enn høyresiden min? Dette er da meg UTEN at jeg smiler 😐
Overse nuppete mensenhud 😅

image.thumb.jpeg.886e783690313dad2a04c434bf8e110a.jpeg

Anonymkode: 50d18...619

Jaaaa!!!v hennes kan du gange med femten sammenlignet med deg. Seriøst, du er helt fin og skal overhodet ikke gjøre noe med dette. Det gir deg karakter og mange vil synes det er sjarmerende. Blir ofte bare rart og platt når noen fjerner noe som er dem.... Du er fin! 👍 

Anonymkode: 226a3...b0c

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uten tvil, dette bør du oppsøke hjelp for!!!!

Anonymkode: a3e55...f71

Hva slags svar er dette? Du oppfordrer henne til å gjøre noe med linjene? Fy søren så drøyt. Forøvrig var det meg hun spurte (ang min venninne) og ikke deg..... Dermed tenker jeg vi kan si det sånn at det svaret ditt ikke teller.... 🙄

Anonymkode: 226a3...b0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaaaa!!!v hennes kan du gange med femten sammenlignet med deg. Seriøst, du er helt fin og skal overhodet ikke gjøre noe med dette. Det gir deg karakter og mange vil synes det er sjarmerende. Blir ofte bare rart og platt når noen fjerner noe som er dem.... Du er fin! 👍 

Anonymkode: 226a3...b0c

Takk ❤️

Anonymkode: 50d18...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er hennes verre enn høyresiden min? Dette er da meg UTEN at jeg smiler 😐
Overse nuppete mensenhud 😅

image.thumb.jpeg.886e783690313dad2a04c434bf8e110a.jpeg

Anonymkode: 50d18...619

Dine linjer er jo Ingenting!!! Dessuten er bildet tatt i dårlig lys som kaster skygge. Slapp helt av, du ser pen ut og linjene her er fine!

Anonymkode: 84c28...fa0

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...