AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #1 Del Skrevet 14. februar 2023 Hei. Jeg spør her etter delte erfaringer. vi prøvde lenge med 1. mann og har nå prøvd enda lenger med nr 2. Vi har ingen problem med å unnfange, men jeg klarer ikke å holde på egget. Jeg føler meg helt tomt nå. Jeg ser på det som ett mirakel at vi har ett friskt og flott barn. Som er det største ønsket i verden. Jeg skulle ønske jeg kunne hatt en hel barnehagen. Men er lei av prøving, feiling, kjemisk, SA og alt som kommer. Psyken er ikke bra. Når skjønte dere andre at nok var nok? Jeg har også endometriose og mye annet som gjør at ut vurderer en TED operasjon. Men da er det ingen vei tilbake, da kan jeg ikke angre meg. Disse årene med prøving har virkelig tært på kropp og sinn. Anonymkode: aba20...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #2 Del Skrevet 14. februar 2023 Sender deg styrke! Ikke tenk at du må «gi opp» ❤️ tenk heller at nå skal du leve livet, ha masse gøy sex, og ta det som det kommer. Hvis du kan. Du sier ikke noe om profesjonell hjelp, så sjekk med de om det er noe du kan gjøre for å hjelpe egget til å sitte. Anonymkode: 2a6c3...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. februar 2023 #3 Del Skrevet 14. februar 2023 Siden dere har en, så ville jeg vurdert sterkt å nyte det livet du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå