AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #41 Del Skrevet 18. februar 2023 Lovis Fenja skrev (28 minutter siden): For meg er det ikke logisk å passe på hva man spiser og samtidig sprøyte nervegift i kroppen, nei. Men det gjør jo at kroppen er mer styrket for å takle giften, selvsagt, så helt bortkastet er det jo ikke. Verre å ta sprøyter og bare spise drittmat, enn å ta sprøyter og spise sunt. Hva inneholder sprøytene du tar, og hva sier langtidsforskningen? Leste nettopp om en studie som sa at det var funnet i 10 el 20 år etter innsprøyning, og hvem vet hva det kan gjøre mens det er i kroppen. Det går jo sikkert bra, men risk/nytte er ikke verdt det for meg. Men nå synes jeg ikke at rynkete folk er stygge heller og jeg vil ikke gi ungdommer signal om at jeg skulle ønske at jeg var som dem, for det ønsker jeg ikke. For all del, jeg er ikke uforstående til at folk ønsker å stramme opp litt, jeg liker det bare ikke på samfunnsnivå, denne dyrkingen av ungdommen. Det er sinnsykt egentlig. Og så er jeg altfor opptatt av helse til å ville ta sprøyter kun for å se yngre ut. Jeg bruker Botox både medisinsk og kosmetisk. Botox er har vært brukt medisinsk i over 50 år. Og da snakker vi doser som er langt høyere enn de jeg får i panna (vil ikke utbrodere mer om hva jeg tar Botox mot medisinsk, men det dekkes og utføres i sykehus. Flott at du har funnet din vei å eldres på, så da bør du kanskje også akseptere at andre velger en annen vei. Og du har en tendens til å legge ord i munnen på meg. Har før valgt å overse det, men her sier du implisitt at jeg mener mennesker med rynker er stygge. Jeg velger den gyldne middelvei. Med både sunn mat, trening, litt vin og noen ikke-invasive skjønnhetsbehandlinger. Det er dette som gir akkurat MEG livskvalitet. Anonymkode: c23d1...426 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 18. februar 2023 #42 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg bruker Botox både medisinsk og kosmetisk. Botox er har vært brukt medisinsk i over 50 år. Og da snakker vi doser som er langt høyere enn de jeg får i panna (vil ikke utbrodere mer om hva jeg tar Botox mot medisinsk, men det dekkes og utføres i sykehus. Flott at du har funnet din vei å eldres på, så da bør du kanskje også akseptere at andre velger en annen vei. Og du har en tendens til å legge ord i munnen på meg. Har før valgt å overse det, men her sier du implisitt at jeg mener mennesker med rynker er stygge. Jeg velger den gyldne middelvei. Med både sunn mat, trening, litt vin og noen ikke-invasive skjønnhetsbehandlinger. Det er dette som gir akkurat MEG livskvalitet. Anonymkode: c23d1...426 Jeg har vel ikke sagt at jeg ikke aksepterer hva du gjør, jeg sier at det ikke er verdt risikoen for MEG. Hadde jeg hatt f eks heftig migrene, derimot, hadde det absolutt vært verdt risikoen, og du har jo et eller annet i den gata siden du får det medisinsk. Det har jeg null problemer med. Du synes jo tydeligvis ikke at mennesker er pene med rynker, ellers hadde du selvsagt ikke rettet opp dine egne, så det er jo tydelig selv om du ikke sier det med klare ord. Det er ikke din skyld, og jeg er ikke i mot at enkeltpersoner tar sånt, men det er fortsatt ikke særlig greit på samfunnsnivå. Hadde det vært mer aksept for å eldes, så hadde ikke folk følt behov for å fikse på det. Derfor mener jeg ikke at enkeltpersoner har skylda, men at vi som samfunn burde skjerpe oss skikkelig. Det blir som når datteren min ønsker seg større lepper og påstår at det KUN er for hennes egen skyld. Men hun hadde jo aldri følt det behovet hvis hun bodde alene langt inni skogen. Jeg misliker så innmari sterkt signalene vi sender til neste generasjon, da føler jeg at vi som samfunn er langt utpå viddene. Det skjønner jo du også, egentlig. Men vi er nå her, da, så du må selvsagt bare gjøre som du vil, er ikke det jeg mener! Men som mor så vil jeg velge annerledes. Endret 18. februar 2023 av Lovis Fenja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #43 Del Skrevet 18. februar 2023 Lovis Fenja skrev (54 minutter siden): Jeg har vel ikke sagt at jeg ikke aksepterer hva du gjør, jeg sier at det ikke er verdt risikoen for MEG. Hadde jeg hatt f eks heftig migrene, derimot, hadde det absolutt vært verdt risikoen, og du har jo et eller annet i den gata siden du får det medisinsk. Det har jeg null problemer med. Du synes jo tydeligvis ikke at mennesker er pene med rynker, ellers hadde du selvsagt ikke rettet opp dine egne, så det er jo tydelig selv om du ikke sier det med klare ord. Det er ikke din skyld, og jeg er ikke i mot at enkeltpersoner tar sånt, men det er fortsatt ikke særlig greit på samfunnsnivå. Hadde det vært mer aksept for å eldes, så hadde ikke folk følt behov for å fikse på det. Derfor mener jeg ikke at enkeltpersoner har skylda, men at vi som samfunn burde skjerpe oss skikkelig. Det blir som når datteren min ønsker seg større lepper og påstår at det KUN er for hennes egen skyld. Men hun hadde jo aldri følt det behovet hvis hun bodde alene langt inni skogen. Jeg misliker så innmari sterkt signalene vi sender til neste generasjon, da føler jeg at vi som samfunn er langt utpå viddene. Det skjønner jo du også, egentlig. Men vi er nå her, da, så du må selvsagt bare gjøre som du vil, er ikke det jeg mener! Men som mor så vil jeg velge annerledes. Jeg synes ikke rynker er stygt. Skjønner ikke ditt behov for å tillegge meg meninger om andre folk! Og kjenner jeg blir litt irritert på meg selv som også forsvarer meg, for det behøver jeg ikke. Jeg har naturlige rynker jeg også. Men JEG trives ikke med hengekjake og surmunn og prøvde å gi TS noen tips til hvordan få de bort. På samme måte som jeg trives med flat mage og litt muskler i rumpa og derfor trener hardt og spiser sunt for å få resultater der. Anonymkode: c23d1...426 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 18. februar 2023 #44 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 9.03): Ja, absolutt. Anbefaler også alle å massere hodebunnen sakte og dyyyypt hver dag - det hjelper enormt med å stramme opp ansiktet. Jeg får komplimenter nesten daglig etter bare et par uker med dette. Jeg har også strammet opp hakeområdet og ansiktet ser bare freshere ut. Jeg har også økt vanninntaket de siste tre dagene, og det ser jeg også stor forskjell med. Anonymkode: e1292...d07 Har du noen gode videoer eller bruksanvisninger her? Høres spennende ut, har aldri hørt om hodebunnsmassasje for ansiktet 🍀 Ser noe har blitt lagt ut i denne tråden, men om du har flere videoer/konto å følge, ja sånn grunnleggende info. Er det for sent å begynne når forfallet er godt i gang? 😆 Endret 18. februar 2023 av Sonit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #45 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 13.46): Jeg er i begynnelsen av 50-årene og alltid brukt masse penger på hudpleie og behandlinger. Nå bruker jeg kun basic-hudpleie og solkrem, og legger penger i fillers og Botox. For set kan faktisk gjøres med måte! Behøver ikke se ut som katt i motvind. Fillers er fantastisk mot surmunn og nedsig av ansiktet.! Anonymkode: c23d1...426 Hvor eksagt settes filleren mot sur munn? I leppene for oppsving av munnvikene eller i selve kjakene? Anonymkode: b90e4...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #46 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 15.15): Det er gode råd, men genetikken overstyrer dette dessverre. Derfor bruker jeg fillers og Botox som ikke er kirurgi, men ikke-invasiv behandling Hei! Det kalles marionettelinjer. Jeg anbefaler deg å finne en dyktig behandler. Min bruker fillers som Restylane. Usikker på hvilken. Hun stikker, jeg betaler og går ut kjempefornøyd! Tidligere brukte jeg minst 2000 kr i måneden på dyre kremer og behandlinger. Som ikke funket. Så dette blir faktisk billigere for meg. Vi er jo på samme alder, så kremer, unntatt solkrem og tretinoin mot pigmenteringer, vil ikke ha særlig mer effekt enn kosmetisk og velvære. Anonymkode: c23d1...426 Tusen takk for svar:-) Kanskje jeg skal driste meg til litt filler jeg også😇 Jeg har heldigvis ikke rynker, og har kun i svake øyeblikk brukt antirynkekrem. Det jeg synes jeg har effekt av er fukt fukt og atter fukt. Så bruker c-vitamin serum fra Dermalogica, active moist og solkrem året rundt. Jeg har nok slurvet med solkrem på halsen og merker at huden er slappere der: Så til dere unge - ikke glem/slurv med solkrem på halsen🤓 Anonymkode: a573c...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå