AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #21 Del Skrevet 14. februar 2023 Massasje og klapping hjelper jo ikke, du mister volum i kinn og huden siger. Kan kamufleres litt med filler ellers er det bare kirurgi som kan fjerne det. Anonymkode: a9cb9...2f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #22 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Massasje og klapping hjelper jo ikke, du mister volum i kinn og huden siger. Kan kamufleres litt med filler ellers er det bare kirurgi som kan fjerne det. Anonymkode: a9cb9...2f5 Huden siger også om det hoper seg opp vann i lymfeårene, og massasje og klapping, samt drikke vann og unngå salt og sukker, er og en måte å hjelpe på. Anonymkode: d2990...dd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #23 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huden siger også om det hoper seg opp vann i lymfeårene, og massasje og klapping, samt drikke vann og unngå salt og sukker, er og en måte å hjelpe på. Anonymkode: d2990...dd4 Det skader ikke men har ingen som helst effekt, Anonymkode: a9cb9...2f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. februar 2023 #24 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor lenge gjør du det, hvor ofte og hva slags rulling rundt øyepartiet? Har både sånn stenruller og biooil så dette må prøves ☺️ Anonymkode: b90e4...ce5 Jeg gjør det morgen ok kveld, etter jeg har påført først øyekrem så bio oil. Ruller kanskje i 2-3 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. februar 2023 #25 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Massasje og klapping hjelper jo ikke, du mister volum i kinn og huden siger. Kan kamufleres litt med filler ellers er det bare kirurgi som kan fjerne det. Anonymkode: a9cb9...2f5 Joda,det har hjulpet på meg. Viste effekt etter første gangs bruk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #26 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det skader ikke men har ingen som helst effekt, Anonymkode: a9cb9...2f5 Jo, det ser jeg selv at det har, og har sett i mange år. Anonymkode: d2990...dd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #27 Del Skrevet 14. februar 2023 Her er en av mine yndlingsøvelser for hake og nedre del av ansikt Anonymkode: d2990...dd4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #28 Del Skrevet 14. februar 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Med fingrene eller bruker du massasje apararat? Anonymkode: b90e4...ce5 Nei fingrene er alltid best! Og gå saaaakte og dypt. Anonymkode: e1292...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 15. februar 2023 #29 Del Skrevet 15. februar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Massasje og klapping hjelper jo ikke, du mister volum i kinn og huden siger. Kan kamufleres litt med filler ellers er det bare kirurgi som kan fjerne det. Anonymkode: a9cb9...2f5 Det hjelper sikkert ikke mot rynker, men man føler seg jo bedre når huden ser friskere ut, og det kan det nok hjelpe mot. Rynker kommer, der er det ikke noe poeng å kjempe, det betyr ikke at man ikke kan få i gang litt blodsirkulasjon og bli kvitt morratrynet litt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. februar 2023 #30 Del Skrevet 16. februar 2023 Hva med kosmetisk kirurgi? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #31 Del Skrevet 16. februar 2023 flusa skrev (På 14.2.2023 den 17.07): Jeg gjør det morgen ok kveld, etter jeg har påført først øyekrem så bio oil. Ruller kanskje i 2-3 minutter. Er det ikke forskjellige typer bio oil? En til ansiktet og en til kroppen? Hvor har du kjøpt sten-rullen hen? Anonymkode: 9d1af...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. februar 2023 #32 Del Skrevet 16. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Er det ikke forskjellige typer bio oil? En til ansiktet og en til kroppen? Hvor har du kjøpt sten-rullen hen? Anonymkode: 9d1af...af2 Jeg kjøpte vanlig bio oil på normal, samme med sten rullen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. februar 2023 #33 Del Skrevet 17. februar 2023 Tråden er ryddet for tull og annonsering. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #34 Del Skrevet 17. februar 2023 Jeg er i begynnelsen av 50-årene og alltid brukt masse penger på hudpleie og behandlinger. Nå bruker jeg kun basic-hudpleie og solkrem, og legger penger i fillers og Botox. For set kan faktisk gjøres med måte! Behøver ikke se ut som katt i motvind. Fillers er fantastisk mot surmunn og nedsig av ansiktet.! Anonymkode: c23d1...426 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #35 Del Skrevet 17. februar 2023 Sunn kost, mye vann, ingen alkohol og unngå salt/sukker så ser huden straks bedre ut. Trening øker blodgjennomstrømning og gir huden mer glød. Huden vil likevel sige ned pga aldring, og kirurgi er det eneste som gir varig effekt. Anonymkode: 695b1...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #36 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er i begynnelsen av 50-årene og alltid brukt masse penger på hudpleie og behandlinger. Nå bruker jeg kun basic-hudpleie og solkrem, og legger penger i fillers og Botox. For set kan faktisk gjøres med måte! Behøver ikke se ut som katt i motvind. Fillers er fantastisk mot surmunn og nedsig av ansiktet.! Anonymkode: c23d1...426 Hei, jeg er i slutten av 40-årene og begynner å få litt surmunn. Kunne du være så snill utdype litt hva du gjør mot surmunn? 😊 Anonymkode: a573c...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2023 #37 Del Skrevet 17. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sunn kost, mye vann, ingen alkohol og unngå salt/sukker så ser huden straks bedre ut. Trening øker blodgjennomstrømning og gir huden mer glød. Huden vil likevel sige ned pga aldring, og kirurgi er det eneste som gir varig effekt. Anonymkode: 695b1...093 Det er gode råd, men genetikken overstyrer dette dessverre. Derfor bruker jeg fillers og Botox som ikke er kirurgi, men ikke-invasiv behandling AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg er i slutten av 40-årene og begynner å få litt surmunn. Kunne du være så snill utdype litt hva du gjør mot surmunn? 😊 Anonymkode: a573c...f2c Hei! Det kalles marionettelinjer. Jeg anbefaler deg å finne en dyktig behandler. Min bruker fillers som Restylane. Usikker på hvilken. Hun stikker, jeg betaler og går ut kjempefornøyd! Tidligere brukte jeg minst 2000 kr i måneden på dyre kremer og behandlinger. Som ikke funket. Så dette blir faktisk billigere for meg. Vi er jo på samme alder, så kremer, unntatt solkrem og tretinoin mot pigmenteringer, vil ikke ha særlig mer effekt enn kosmetisk og velvære. Anonymkode: c23d1...426 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 18. februar 2023 #38 Del Skrevet 18. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hun stikker, jeg betaler og går ut kjempefornøyd! Tidligere brukte jeg minst 2000 kr i måneden på dyre kremer og behandlinger. Som ikke funket. Så dette blir faktisk billigere for meg. Vi er jo på samme alder, så kremer, unntatt solkrem og tretinoin mot pigmenteringer, vil ikke ha særlig mer effekt enn kosmetisk og velvære. Anonymkode: c23d1...426 Det er her jeg har problemer. Jeg er nøye på hva jeg spiser, så for meg skjer ikke "aner ikke hva det er, men hun stikker og jeg betaler", for å si det sånn. Kan ikke være opptatt av kosthold og hva man får i seg hvis man lar noen sprøyte nervegift o.l. inn i samme kroppen som man jobber for å ta vare på. Det er ulogisk i min verden. Beste mot surmunn er å smile mer Endret 18. februar 2023 av Lovis Fenja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #39 Del Skrevet 18. februar 2023 Lovis Fenja skrev (2 minutter siden): Det er her jeg har problemer. Jeg er nøye på hva jeg spiser, så for meg skjer ikke "aner ikke hva det er, men hun stikker og jeg betaler", for å si det sånn. Kan ikke være opptatt av kosthold og hva man får i seg hvis man lar noen sprøyte nervegift o.l. inn i samme kroppen som man jobber for å ta vare på. Det er ulogisk i min verden. Beste mot surmunn er å smile mer Jeg vet da selvfølgelig hva innholdet i sprøytene er, nøye på research. Smiler masse jeg, men dette er dessverre genetikk. Skjønte du mer nå? Mat og ernæring er jeg også over normalt opptatt av. Så man kan ikke ta fillers/Botox når man samtidig ikke spiser rødt kjøtt og stort sett økologisk? Anonymkode: c23d1...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 18. februar 2023 #40 Del Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet da selvfølgelig hva innholdet i sprøytene er, nøye på research. Smiler masse jeg, men dette er dessverre genetikk. Skjønte du mer nå? Mat og ernæring er jeg også over normalt opptatt av. Så man kan ikke ta fillers/Botox når man samtidig ikke spiser rødt kjøtt og stort sett økologisk? Anonymkode: c23d1...426 For meg er det ikke logisk å passe på hva man spiser og samtidig sprøyte nervegift i kroppen, nei. Men det gjør jo at kroppen er mer styrket for å takle giften, selvsagt, så helt bortkastet er det jo ikke. Verre å ta sprøyter og bare spise drittmat, enn å ta sprøyter og spise sunt. Hva inneholder sprøytene du tar, og hva sier langtidsforskningen? Leste nettopp om en studie som sa at det var funnet i 10 el 20 år etter innsprøyning, og hvem vet hva det kan gjøre mens det er i kroppen. Det går jo sikkert bra, men risk/nytte er ikke verdt det for meg. Men nå synes jeg ikke at rynkete folk er stygge heller og jeg vil ikke gi ungdommer signal om at jeg skulle ønske at jeg var som dem, for det ønsker jeg ikke. For all del, jeg er ikke uforstående til at folk ønsker å stramme opp litt, jeg liker det bare ikke på samfunnsnivå, denne dyrkingen av ungdommen. Det er sinnsykt egentlig. Og så er jeg altfor opptatt av helse til å ville ta sprøyter kun for å se yngre ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå