Gå til innhold

hjelp, begynner å få kjaker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser huda mi henger mer, og fra siden har jeg fått kjaker...hjelpes. Sikkert ingen som kan hjelpe meg med det her inne da men, vil bare ha litt støtte og kanskje tips til hvordan føle seg bedre :) 

Anonymkode: 06517...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme båt😭 Er 46 da, så er vel den veien det går. Mine er mindre synlige (føler jeg selv), hvis jeg holder meg avholds og passer på med nok vann og sunn mat… 💖

Anonymkode: a573c...f2c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roci said:

Ansiktsmassasje og ansiktsyoga kan hjelpe :)

Støtter dette!!! Herregud for en forskjell det gjør når du gjør det riktig og regelmessig. Hvertfall tre ganger hver uke, men gjerne daglig. Du kan finne noen gode folk med informasjon på youtube og TikTok. 

Anonymkode: e1292...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det vel! Ta på en fresh leppestift, ingenting kan endre at du blir eldre. Jeg begynner å få det selv, men drar på trening så magen er noenlunde flat, og bruker litt mer tid på klær og utseende. Skal aldri dytte nervegift under huden, jeg vil bli gammel og rynkete og vakker.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Støtter dette!!! Herregud for en forskjell det gjør når du gjør det riktig og regelmessig. Hvertfall tre ganger hver uke, men gjerne daglig. Du kan finne noen gode folk med informasjon på youtube og TikTok. 

Ok, sånne ting kan jo gjøres uten at du blir botoxstygg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Lovis Fenja said:

Ok, sånne ting kan jo gjøres uten at du blir botoxstygg.

Ja, absolutt. Anbefaler også alle å massere hodebunnen sakte og dyyyypt hver dag - det hjelper enormt med å stramme opp ansiktet. Jeg får komplimenter nesten daglig etter bare et par uker med dette. Jeg har også strammet opp hakeområdet og ansiktet ser bare freshere ut. 

Jeg har også økt vanninntaket de siste tre dagene, og det ser jeg også stor forskjell med. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, absolutt. Anbefaler også alle å massere hodebunnen sakte og dyyyypt hver dag - det hjelper enormt med å stramme opp ansiktet. Jeg får komplimenter nesten daglig etter bare et par uker med dette. Jeg har også strammet opp hakeområdet og ansiktet ser bare freshere ut. 

Jeg har også økt vanninntaket de siste tre dagene, og det ser jeg også stor forskjell med. 

Interessant! Jeg har merket at jeg ser verre ut morgener etter at jeg har spist mye sukker. Skal teste dette! Jeg er for alt av triks bare ikke nervegift o.l.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovis Fenja skrev (Akkurat nå):

Interessant! Jeg har merket at jeg ser verre ut morgener etter at jeg har spist mye sukker. Skal teste dette! Jeg er for alt av triks bare ikke nervegift o.l.

Salt og sukker gjør at kroppen holder på vann og hovner opp. Hvis du forsiktig klapper ansiktet ditt lett hvor morgen, feks 20 sekunder panne, 10 sekunder under øyne, og 20 sekunder kinn litt hardere, så lepper 20 sekunder, så setter det i gang lymfene til å transportere vekk vann og avfallsstoffer. 

Anonymkode: d2990...dd4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovis Fenja skrev (4 minutter siden):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lovis Fenja said:

Ja, sukker gjør en stor forskjell uten tvil. Ansiktet mitt er med "pudgy" og mørkere og dypere ringer under øynene etter bare én dag med sukker. Jeg ser at kroppen holder på mye mer vann også, men aller mest ved hvitt brød/pizza/hvetebakst osv. Jeg får myk og større mage dagen etter slikt, og til vanlig har jeg definerte magemuskler. Men så er jo alt dette såååå godt... 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det kjentes deilig ut! Skal gjøre hver dag! Takk :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Trøst deg med at det er helt normalt å bli eldre. Det er noe alle blir uansett :) Ingen kan stoppe det å bli eldre. Folk er like vakre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Åssen komplimenter da? Ser du yngre ut, finere hud? 

Anonymkode: bbc9a...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

takk for tips...er det ikke bare å massere da? Går det an å ikke gjøre det riktig? ts :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (22 minutter siden):

Trøst deg med at det er helt normalt å bli eldre. Det er noe alle blir uansett :) Ingen kan stoppe det å bli eldre. Folk er like vakre uansett.

har ikke sagt at jeg vil stoppe det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Strammet hakeområdet med kirurgi mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en sånn sten med håndtak,som jeg ikke husker navnet på🙈

Tar bio oil i ansiktet og ruller over huden med oppover bevegelser.

Har hjulpet VELDIG på posene og linjene under øynene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Med fingrene eller bruker du massasje apararat?

Anonymkode: b90e4...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (4 timer siden):

Jeg bruker en sånn sten med håndtak,som jeg ikke husker navnet på🙈

Tar bio oil i ansiktet og ruller over huden med oppover bevegelser.

Har hjulpet VELDIG på posene og linjene under øynene mine.

Hvor lenge gjør du det, hvor ofte og hva slags rulling rundt øyepartiet? Har både sånn stenruller og biooil så dette må prøves ☺️

Anonymkode: b90e4...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...