Gå til innhold

Noen intuitive her? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om eksen min kommer inn igjen i livet på et tidspunkt, enten som venn eller kjæreste? Eller om det dukker opp en annen, ny kjæreste for meg på sikt? Blir glad for svar :) 

Anonymkode: 21ff9...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dessverre.

Anonymkode: 3b926...0e5

Dessverre til alt? 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du er i en periode der du vil utvikle deg til å bli mindre avhengig av menn. Jeg ser en spennende type som er på  vei inn i livet ditt, men som du ikke kjenner enda. Det kan hende det blir kortvarig, og at du tvinges til å gjøre et valg som vil påvirke hvilken vei du velger i livet ditt. Jeg ser at du har godt av å begynne å trene. Og jeg ser et dyr, kan det være en hest? Hvis der er en ridebane i nærheten av der du bor, kan det passe fint å ta joggeturen forbi der. Men hold deg på utsiden av gjerdet! Der inne kan du treffe på jockeys som du ikke ønsker å involvere deg med! Løp forbi. Hestene er intuitive vesener. De ser deg, der du skringer forbi, og selv om det bare høres ut som et knegg for deg, så ler de nok fordi de vet at lykken snart vil komme din vei!

Anonymkode: 2d96b...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fionas skrev (11 minutter siden):

Ny kjæreste på sikt

Nå ble jeg glad! Trodde håpet var ute ut fra det forrige svaret jeg fikk. Ser du noe om denne mannen og hvordan jeg vil ha det sammen med han? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ser at du er i en periode der du vil utvikle deg til å bli mindre avhengig av menn. Jeg ser en spennende type som er på  vei inn i livet ditt, men som du ikke kjenner enda. Det kan hende det blir kortvarig, og at du tvinges til å gjøre et valg som vil påvirke hvilken vei du velger i livet ditt. Jeg ser at du har godt av å begynne å trene. Og jeg ser et dyr, kan det være en hest? Hvis der er en ridebane i nærheten av der du bor, kan det passe fint å ta joggeturen forbi der. Men hold deg på utsiden av gjerdet! Der inne kan du treffe på jockeys som du ikke ønsker å involvere deg med! Løp forbi. Hestene er intuitive vesener. De ser deg, der du skringer forbi, og selv om det bare høres ut som et knegg for deg, så ler de nok fordi de vet at lykken snart vil komme din vei!

Anonymkode: 2d96b...28e

Takk for svar😊 Den første halvdelen av innlegget ditt ga mer mening enn den siste delen. Gøy at en spennende type er på vei inn i livet mitt! Kjenner han meg (kjenner til meg), selv om jeg enda ikke kjenner han? Ser du noe om han? 
Jeg har aldri vært avhengig av en mann, jeg har som vært singel i lange perioder og har klart meg bra. Men savner jo likevel en partner. 

Jeg skjønte ikke det der med hestene. Det er ganske langt unna hester og ridebaner her jeg bor. Men likte tanken på at hestene knegget og lo fordi jeg snart skulle finne lykken😄 Jeg hadde sikkert hatt godt av trening, men har masse ulike begrensninger som hindrer meg. Det trenger vi ikke gå inn på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kjæreste og ingen forandringer. Slik fortsetter livet ditt i noen år til. Du kjenner på en kjedsomhet og den vil ikke bli fylt av hverken eksen eller andre nye menn.

Anonymkode: c2825...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ingen kjæreste og ingen forandringer. Slik fortsetter livet ditt i noen år til. Du kjenner på en kjedsomhet og den vil ikke bli fylt av hverken eksen eller andre nye menn.

Anonymkode: c2825...97d

Det var jo veldig demotiverende å høre. Ser du ikke noe positivt der fremme da? Eller skal jeg bare gi opp, tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjærlighet kommer! Ikke bekymre deg :)

Anonymkode: 722d0...6e9

Jippi😍 Nå var det hele to stykker i denne tråden som var negativ i forhold til dette, så lufta gikk litt ut av meg. Men dere er også et par stykker som ser at kjærligheten dukker opp🙏🏻 Jeg har bare ventet så lenge på dette, og trenger håp. Ser du noe mer? 🙏🏻🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som kan lese meg? Kjærlighet og livet generelt fremover? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 0.45):

Det var jo veldig demotiverende å høre. Ser du ikke noe positivt der fremme da? Eller skal jeg bare gi opp, tenker du?

Du må slutte å la deg bli påvirket av fremmede på internett som bare sitter og finner på ting. Det er åpenbart ikke godt for deg. Magiske evner finnes ikke og disse folkene som svarer her er svært uetiske når de leker med følelsene dine på denne måten.

Anonymkode: 996ce...aa3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2023 den 1.10):

Jippi😍 Nå var det hele to stykker i denne tråden som var negativ i forhold til dette, så lufta gikk litt ut av meg. Men dere er også et par stykker som ser at kjærligheten dukker opp🙏🏻 Jeg har bare ventet så lenge på dette, og trenger håp. Ser du noe mer? 🙏🏻🤗

Jeg ser en psykolog i nær fremtid. Der kommer du til å snakke om hvordan du lar deg påvirkes av forskjellige ab på kg. 

Jeg ser at du faller for den første psyke typen som finner deg. Du burde holde deg langt unna denne, men faren for at du lar deg manipulere er stor.

Anonymkode: f0f52...6fb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg ser en psykolog i nær fremtid. Der kommer du til å snakke om hvordan du lar deg påvirkes av forskjellige ab på kg. 

Jeg ser at du faller for den første psyke typen som finner deg. Du burde holde deg langt unna denne, men faren for at du lar deg manipulere er stor.

Anonymkode: f0f52...6fb

Og du liker å gjøre narr av ukjente folk på nett? For en fantastisk person du er da🙄 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...