Gå til innhold

Jobb i bilbransjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som jobber eller har erfaring med bilbransjen her? Nyskjerrig på både trivsel og lønn 😊

Gjelder kundemottak, så ser for meg man må tåle å få litt kjeft fra frustrerte kunder

Anonymkode: 60ce4...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Noen som jobber eller har erfaring med bilbransjen her? Nyskjerrig på både trivsel og lønn 😊

Gjelder kundemottak, så ser for meg man må tåle å få litt kjeft fra frustrerte kunder

Anonymkode: 60ce4...12c

Jobber som kundemottaker. Lønn midt på treet, kunne vært bedre, men kommer veldig an på hvor man jobber. Store kjeder betaler nok mer enn små private. 

Noe kjeft får man, for det er enkelte kunder som rett og slett aldri blir fornøyde. Men arbeidsdagen er relativt grei, selvsagt variert da ingen dag er lik, men der jeg jobber er man ferdig til fast tid, svært lite overtid. 

 

Endret av C-girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, C-girl said:

Jobber som kundemottaker. Lønn midt på treet, kunne vært bedre, men kommer veldig an på hvor man jobber. Store kjeder betaler nok mer enn små private. 

Noe kjeft får man, for det er enkelte kunder som rett og slett aldri blir fornøyde. Men arbeidsdagen er relativt grei, selvsagt variert da ingen dag er lik, men der jeg jobber er man ferdig til fast tid, svært lite overtid. 

 

Takk for svar!

Vil rundt 500 000 i året være realistisk?

Gjelder en større kjede.

Anonymkode: 60ce4...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar!

Vil rundt 500 000 i året være realistisk?

Gjelder en større kjede.

Anonymkode: 60ce4...12c

500 000 er vel ca snittlønn. 

Jobbet som Teamleder hos BOS, der var det en del overtid, så siste året jeg jobbet der endte jeg på ca 700 000. Men snitt overtid pr mnd var 25-30t.

Men gikk ned ca 150 000 når jeg byttet til en liten privat forhandler. Men har en bedre arbeidshverdag nå. 

 

Endret av C-girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...