AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #1 Del Skrevet 13. februar 2023 I går tenkte jeg mye på noe jeg skal om noen dager. Jeg gruet meg veldig og fikk litt panikk av å tenke på det. I natt drømte jeg om hele hendelsen fra A til Å og alt gikk veldig bra. Drømmen var veldig realistisk. Ville dere tolket det som at det kommer til å gå bra? Vet selvsagt at ingen kan vite, er mest nysgjerrig på hvordan du ville tolket en slik drøm?😄 Anonymkode: d9089...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #2 Del Skrevet 13. februar 2023 Som svar på spm i overskriften; ja, jeg er sanndrømt om spesifikke ting, men egentlig verken tror jeg på det eller kan noe om det. Jeg er sanndrømt om nære og næres nære alvorlig sykdom, ulykker eller død. Jeg drømmer om det natten før det skjer, noen ganger lengre tid. Det har vært slik siden jeg var liten, så lenge jeg kan huske, men jeg aksepterte det ikke før jeg var i 30 årene. jeg kan ikke tolkes andres drømmer, og en skummel/rar drøm tror jeg ikke betyr noe annet enn at ditt sinn bearbeider noe som opptar mye plass i tankene dine på dagtid. Jeg ville med andre ord ikke lagt noen ting i det. Jeg tolker ikke egne drømmer heller, jeg drømmer konkret. Jeg vet hva som skal skje når. Jeg får opp datoer og samtaler. Jeg drømmer at jeg får beskjed om hva som skjer. Anonymkode: e0e17...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 13. februar 2023 #3 Del Skrevet 13. februar 2023 Nei. Men jeg klarer fint å gjette ting som kommer til å skje ved hjelp av erfaring, ressonement og flaks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Del Skrevet 16. februar 2023 TS her. Nå har jeg vært på det jeg skulle og drømte om, og det gikk akkurat som i drømmen! Det er det rareste.. Anonymkode: d9089...454 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #5 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg har drømt to ganger, en gang da jeg var barn og en gang som voksen at bestefar sier at bestemor er død og er veldig trist. Bestemor døde før bestefar flere år etter drømmene mine. Anonymkode: c4e0c...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #6 Del Skrevet 18. februar 2023 Ja, jeg drømmer om ting som skjer med andre (ikke frem i tid da jeg drømmer om det samme dag som det skjer) som jeg absolutt ikke kunne vite noe om på forhånd. Det er gjerne ganske "uviktige" ting i det store bildet også, så det er liksom ikke typ at noen dør eller noe sånt, så jeg forstår ikke helt hva som er poenget med drømmene eller om det er et poeng med det i det hele tatt. Anonymkode: 65dc2...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #7 Del Skrevet 18. februar 2023 Jeg drømmer tusenvis av drømmer i et år, og tenker en million tanker. Noen ganger skjer det noe i virkeligheten som er akkurat som jeg har drømt eller tenkt. Det hadde vært unaturlig dersom dette ikke skjedde, da både tanker og drømmer er en gjenspeiling av den virkeligheten man lever i. Veldig normalt. Anonymkode: 66f78...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #8 Del Skrevet 23. februar 2023 Ja noen ganger Anonymkode: 43af8...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå