AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #21 Del Skrevet 14. februar 2023 Meg over. Mente at jeg ikke har hatt råd til det tidligere også. Anonymkode: 7eba4...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 14. februar 2023 #22 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Syns at det ikke er nødvendig for tenåringsjenter og unge damer å bruke slikt. Jeg er selv i 20 årene og bruker kun en nivea krem i ansiktet av og til, fordi huden min kan bli litt tørr og da klør det. Så jeg bruker kremen for å gi huden litt fuktighet av og til så jeg slipper det, men ellers ser jeg ikke behovet for å dæsje på så mye rart på huden min. Spesielt ikke anti-aging kremer som det står på pakken at passer for de som er 40+ eller 50+. Endret innlegget for å legge til at: Jeg bruker også solkrem da så klart, for å unngå solskader på huden. Men that's it altså. Bare nivea krem og solkrem. Endret 14. februar 2023 av Jaane doe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 14. februar 2023 #23 Del Skrevet 14. februar 2023 Djeees. De trenger bare solfaktor frem til ca 30 årene. Huden er så bra at det bygges ikke rynker av bevegelser og slikt, alt bare popper tilbake på plass. Når huden blir eldre klarer den ikke det, så ville begynt med produkter i tillegg så snart jeg så antydning til fine linjer. Varierer jo hvilken alder det er. Jeg er begynt nå nærmere 40. Kunne med fordel begynt rundt 35, men da er jeg pirkete😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 14. februar 2023 #24 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) On 2/13/2023 at 9:33 AM, AnonymBruker said: Jeg jobber på Vita og ser at yngre og yngre jenter kjøper anti age produkter. En tenåring eller 22 åring med problemfri hud trenger ikke produkter med retinol, masse fukt, gua sha stein, serum osv Anonymkode: 12432...e0b Retinol til tenåringer skal jeg være enig i, men hvorfor skulle ikke en 22 åring (eller en tenåring hvis de har råd til det) få kjøpe seg gua sha, fukt eller serum? Eller en tenåring for den saks skyld, hvis de har råd til det. Det som er synd, som jeg er enig i, er at de føler de MÅ fordi de er redd for rynker. Hudpleie handler om velvære og å ta vare på huden sin, uten at de skal bli noe man føler seg tvunget til. Når jeg var tenåring hadde jeg fysisk vondt i huden fordi ingen rundt meg kunne nok til å vite eller fortelle meg at den trengte behandling for å få acne i sjakk, den trengte masse fukt fordi den er kronisk dehydrert og ei litta godstund med gua sha hadde ikke gjort vondt for ei med kroniske smerter det heller. 13, 14, 15 åringer er i en alder med massive forandringer innabords, og mange sliter da med tørr hud. I tillegg bor vi i et land som fyrer mye og har tørr luft inne, det hjelper heller ikke. Du kan jo hjelpe de til å se at de trenger solkrem istedenfor? Det vil de stille takke deg for senere i livet, og det er det eneste noen faktisk trenger. Men man skal ikke undervurdere verdien i å lære seg tidlig å ta vare på huden sin (på en positiv og god måte, ikke i frykt for rynker). Endret 14. februar 2023 av Scherbatsky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå