Cinnamon Skrevet 5. november 2002 #21 Del Skrevet 5. november 2002 Har en liten svart lommebok som pr idag inneholder: * 85,50 * Nøkkel til jobben * X antall kvitteringer * Visa-kort * Statoil-kort * Lindex-kort * Domino-kort (kan vel kastes nå...) * Trumf-kort * Byggmakker-kort * Førerkort * Gammelt førerkort * Visittkort til akupunktøren * 1 telekort (sånn for sikkerhets skyld) * Merkehefte til barna sine kontoer * Timekort til frisøren * Kvittering fra Fotoland * Timekort til tannlegen * Visittkort til min tillitsvalgte * Et par minibank kvitteringer * Dagens handleliste * To Harry Potter kort * Bilde av junior * Gammelt avisutklipp av junior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 5. november 2002 #22 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har en Brun Skinnlommebok(Heter vel egentlig FiloFax) * A-plan der jeg skriver opp viktige ting,bursadager osv. * 2 ti`kroner * Bussbilletter * VISA * Et minibank kort til * LO Kort *Coop-kort * spill kort Norsk tipping * Medlems kort Elite Foto * Mix-kort(leie av videofilm) * Bibliotek kort * Kode til alarmen på arbeid * bilder av dattera og ektemannen * ett NSB kundekort * En 500 lapp som er gjømt * Kvitteringer som skulle vært kastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #23 Del Skrevet 5. november 2002 Hei. Min lommebok er svart og av skinn. Men den er litt slitt i hjørnene fordi at jeg biter på den ganske ofte. Inni så er det: - 104 kroner - to gamle kinobiletter - bilde av veninna mi - bilde av foreldra mine på hytta - mange kviteringer som jeg skal kaste - et busskort - skolebevis - videokort - biletter fra svømmehallen - tyggispapir - to lapper fra skolen - tannlegekort - lånekort til bibliotek - en anonnse vi reiv ut fra avisen - en nøkkelring Det er ofte mere men jeg rydda for litt siden. Klem fra Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå