fugl fønix Skrevet søndag kl 13:34 #161 Del Skrevet søndag kl 13:34 Selvfølgelig, de krydrer tilværelsen UBM: liker du karaokeparty ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:36 #162 Del Skrevet søndag kl 13:36 Hørtes gøy ut. Aldri deltatt i et. Har du lagt på deg det siste året? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 13:40 #163 Del Skrevet søndag kl 13:40 Har ikke det Trener du jevnlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:46 #164 Del Skrevet søndag kl 13:46 Trener ujevnt jevnlig Ubm liker du snø? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 14:02 #165 Del Skrevet søndag kl 14:02 Eeelsker snø på bikkjekalde dager. UBM: liker du speilblank is? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:03 #166 Del Skrevet søndag kl 14:03 Bare i ishallen. Jeg er ikke Jesus. Liker du mentalister? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 14:06 #167 Del Skrevet søndag kl 14:06 Noen av dem,ikke alle. UBM: Liker du dårlige vitser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 37 minutter siden #168 Del Skrevet 37 minutter siden Til tider, ja UBM: Har du funnet kjærligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #169 Del Skrevet 13 minutter siden Jeg inbilder meg det, men spåkona sa jeg ikke har og de profesjonelle sier jeg må slutte tenke sånn. 🤣 Liker du rød thai curry? Anonymkode: 2ef24...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå