Gå til innhold

Be mannen kutte snusen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er prøvere, og har vært dere en stund. Har dere kuttet snusen? Ville dere bedt mannen om å kutte snusen for å øke sjansene for graviditet? 

Anonymkode: af48d...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det. Han klarte å slutte helt før vi skulle ha uttak av egg med ivf med sønnen vår for 4 år siden. Vet ikke om det utgjorde noen forskjell  ettersom det var så liten tid i forkant. Men, jeg ble gravid på første forsøk 😊 Holder på med søskenforsøk nå, hvor han snuser av og til. Har hatt to mislykkede innsett og skal ha nytt nå om ikke lenge. Men alt dette er nok fullstendig tilfeldig antar jeg, er helt umulig å si🙃 skulle helst sett at han kuttet fullstendig ut og aldri startet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde absolutt forventet at han gjorde de livsstilstiltak som KAN hjelpe, spesielt dersom det har gått en stund. Og i alle fall dersom det påvises at det er noe feil hos han. Det skulle faen meg bare mangle.

Anonymkode: e490b...405

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg ville pålagt han det, men det kan jo være fint å reflektere over det sammen. Her forsøker samboer å kutte snusing på eget initiativ da han ikke ønsker å påvirke mulighetene negativt. Han ønsker heller ikke at barna vpre skal vokse opp med en far som snuser, så tenker det mest nyttige du kan gjøre er å reflektere sammen med han om det og støtte han i å slutte om han ønsker å prøve.

Anonymkode: 5e2d2...495

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...