Gå til innhold

Drømte noe kommer til å skje 15 februar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen andre hatt lignende drøm i det siste? Jeg så opp mot himmelen i drømmen og så det var skrevet 15 feb åsså gikk jeg inn i et hus der det var folk som vær kledd som amish folk, det var simpsons på tven dems, dem sa jegmåtte springe ned i kjellerenå gjemme med under et pledd åsså lyste himmelen opp så sterkt at jeg ikke kunne se noen ting. Jeg har aldri kunnet se tall og bokstaver tydelig i drømmene mine jeg drømmer mye hver natthar alltid gjort det og sjeldent kunne se tall og bokstaver,men denne gangen var det så tydelig at jeg føler sterkt det må være noe som skal skje meg eller andre.

Anonymkode: b7db1...329

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har noen andre hatt lignende drøm i det siste? Jeg så opp mot himmelen i drømmen og så det var skrevet 15 feb åsså gikk jeg inn i et hus der det var folk som vær kledd som amish folk, det var simpsons på tven dems, dem sa jegmåtte springe ned i kjellerenå gjemme med under et pledd åsså lyste himmelen opp så sterkt at jeg ikke kunne se noen ting. Jeg har aldri kunnet se tall og bokstaver tydelig i drømmene mine jeg drømmer mye hver natthar alltid gjort det og sjeldent kunne se tall og bokstaver,men denne gangen var det så tydelig at jeg føler sterkt det må være noe som skal skje meg eller andre.

Beklager jeg skrev fort på mobilen ser det var mye skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart at du drømmer sånn pga alt som skjer i verden. Når det gjelder datoen så kan det ha mange årsaker. Er det noe spesielt som har skjedd for deg eller noen rundt deg 15 februar tidligere? Er det noen du kjenner som har dødd eller har bursdag den dagen f.eks? 

Det nærmer seg også 1 år siden krigen i Ukraina startet. Og husker vi på forhånd fikk flere datoer for når Russland kom til å angripe Ukraina. Mye som kan blande seg inn i drømmer.

Anonymkode: 9cfff...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke så rart at du drømmer sånn pga alt som skjer i verden. Når det gjelder datoen så kan det ha mange årsaker. Er det noe spesielt som har skjedd for deg eller noen rundt deg 15 februar tidligere? Er det noen du kjenner som har dødd eller har bursdag den dagen f.eks? 

Det nærmer seg også 1 år siden krigen i Ukraina startet. Og husker vi på forhånd fikk flere datoer for når Russland kom til å angripe Ukraina. Mye som kan blande seg inn i drømmer.

Jeg følger ikke med på media og nyheter så har ikke peiling på hva som har skjedd i det siste. Jeg kommer ikke på at noe har skjedd rundt denne datoen tidligere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg følger ikke med på media og nyheter så har ikke peiling på hva som har skjedd i det siste. Jeg kommer ikke på at noe har skjedd rundt denne datoen tidligere. 

Nei, men du kan vel umulig ha gått glipp av at det er krig i Ukraina som startet i februar i fjor. Garantert ikke noe som kommer til å skje, og det har nok en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lytt til intuisjonen din. Kanskje du skal prøve å meditere, og se om det kommer noen svar til deg?

Anonymkode: 8c71a...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler kun om deg og din vei.

Jeg hadde en lignende drøm om en spesifikk dato på et bestemt år. Ingenting skjedde, annet enn at jeg selv tydelig har tatt et valg på noe i mitt liv.

Anonymkode: 609af...902

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har ikke drømt at noe kommer til å skje en bestemt dato, men drømte en gang at det kom en underlig lyd når jeg var på jobb og kollegaene sa at ingen visste hva den lyden var. Jeg er sikker på at det i den drømmen var englene på dommens dag som spilte trompetene for å varsle at Jesus kommer tilbake nå. Jeg tror kanskje at Gud sendte meg denne drømmen for å fortelle meg at Jesus kommer snart tilbake.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 22.04):

Har det skjedd noe TS?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (2 timer siden):

Har det skjedd noe TS?

Nei. Men 15 februar er ikke over i hele vefddn før imorgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden det var amish folk i drømmen som bor i amerika kan det være noe skjer på superbowl paraden i dag🤔😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Nei. Men 15 februar er ikke over i hele vefddn før imorgen kveld.

Anonymkode: b7db1..

Ja ja det kan like gjerne skje imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/12/2023 at 11:12 PM, Jegern Puahate said:

Jeg drømte engang at jeg kunne fly.

Hvis det var Lufthansa var du i hvert fall ikke sanndrømt. 😅

Anonymkode: 2b5a1...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel noe skjedde jo. Nato skrev j8 dokumenter på å gå til krig mot russland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vel noe skjedde jo. Nato skrev j8 dokumenter på å gå til krig mot russland?

Ja jøss. Den krigen har vart i et år allerede.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende noe skjer i et parallelt liv med dette 15. februar. Jeg drømte og om dato tilbake i tid og det skjedde ingenting spesielt den datoen.

Anonymkode: b763d...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan hende noe skjer i et parallelt liv med dette 15. februar. Jeg drømte og om dato tilbake i tid og det skjedde ingenting spesielt den datoen.

Anonymkode: b763d...efb

Eller kanskje det simpelthen var en drøm, og at det er ren overtro å innbille seg at man kan forutse spesielle hendelser i drømmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...