Gå til innhold

Hva er den verste kaken?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tropisk aroma🤢🤮

Anonymkode: f792c...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulrotkake. Verdens beste. Bløtkake. Fyrstekake.

Anonymkode: 2b809...d04

Skrevet

Har smakt en kake som var enten tyrkisk eller fra Balkan som heter noe lignende som «Baqlava/ baklav» tror jeg det var. Den var litt hard og supersøt, helt dynket i sukkerlake. Ble litt i søteste laget kan du si.. 

Anonymkode: 41dae...c5c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 17.52):

Kaker som er sunne. Med nøttebunn eller kornmo. Frukt. Gjerne noe så dumt som rips. Veldig sunne bær. For lite eller ingen sukker. Ting det renner væske av. 

Anonymkode: 43f08...ef9

AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 17.53):

Oreokaker i alle varianter, og pavlova.

Anonymkode: a47d2...81a

AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 18.14):

Også er det noen kaker som ser helt fantastiske ut,men som er tørre og smakløse,med tykt fondantlag oppå... Blir like skuffet hver gang,for de ser jo så flotte ut!

Anonymkode: 4654e...db8

AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 18.18):

Tørr langpannekake med et tyyynt lag glasur oppå. Bortkasta kalorier å spise sånt.

Anonymkode: 0d06d...1d5

AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 19.12):

Kom på en til: Makroner! Flotte og fine farger,men fins jo ikke gode!

Anonymkode: 4654e...db8

Blålilla skrev (På 12.2.2023 den 21.47):

Kaker med marengs. Klarer ikke konsistensen. 

Perelandra skrev (På 13.2.2023 den 0.38):

Det verste er slike plastpakkede langtidsholdbare kaker som selges i lavprisbutikker som Europris. 

Olive_North skrev (På 19.2.2023 den 11.59):

Pavlova

Enig.

Liker IKKE gulrotkake, SPESIELT pga den fæle sure ostekremen som ødelegger hele greia fullstendig.🤢 Uten ostekrem kan gulrotkake være spiselig for så vidt men den kremen er FÆL 🤢

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (24 minutter siden):

Enig.

Liker IKKE gulrotkake, SPESIELT pga den fæle sure ostekremen som ødelegger hele greia fullstendig.🤢 Uten ostekrem kan gulrotkake være spiselig for så vidt men den kremen er FÆL 🤢

Hva er galt med oreokake? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Spiser ikke kake så forstår ikke spørsmålet 

Anonymkode: b26eb...692

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og du svarer i tråden fordi? 

Anonymkode: bcc39...546

Tror du ikke det er for å vise hvor uendelig mye bedre enn alle andre hun/han er? :skratte:

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er galt med oreokake? 

Var først og fremst pavlova jeg var enig i. Oreo er for så vidt ok, men Oreo iskrem er helt overlegent.

Skrevet

Ostekake

Anonymkode: 8b663...7fa

• Nyttig 1
Skrevet

Smaken er tydeligvis som baken! 😆

Personlig er jeg ikke glad i bløtkake og Napoleonskake. Kaker med mye krem generelt egentlig. 

Anonymkode: 0699c...3fd

• Liker 2
Skrevet

Ostekake, oreokake og gulrotkake. Dvs. sistnevnte kan være god hvis man skraper av ostekremen. 

Skrevet

Fyrstekake!

Anonymkode: e597a...58e

• Liker 2
Skrevet

Har en slektning som alltid lage Toro (?) Bløtkake og topper den med sånn strøssel. Jeg får meg ikke til å smake på den engang.

• Liker 1
Skrevet
Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Har en slektning som alltid lage Toro (?) Bløtkake og topper den med sånn strøssel. Jeg får meg ikke til å smake på den engang.

Med krem på? Eller bare sånn spraykremtopp? 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med krem på? Eller bare sånn spraykremtopp? 😅

Ja, hun tar krem på. 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Har tre typer kaker jeg synes er forferdelige, da står jeg heller over (og jeg elsker vanligvis kaker):

- Delfiakake. Kvalmende med dette delfiafettet. Det duger bare til å lage meiseboller :P 

- Sånne "sunne" kaker, spesielt de med mye bær, som rips, som noen nevnte. Har de i tillegg veldig lite sukker, eller enda verre, sukkererstatninger, er det helt grusomt. Kaker skal ikke være sunne, de skal være gode. Spis heller kake sjeldnere hvis du er redd for å være usunn. Det er ikke meninga man skal spise det hver dag. Ingen får dårlig helse eller blir overvektige av å spise kake en gang eller to i måneden.

- Kaker med fondant og smørkrem, som er knusktørre og smakløse. Dette er gjerne dem som ser veldig pene ut, men de smaker ingenting. Gi meg heller en stygg, men god kake.

Skrevet

Den verste kaka jeg har smakt er bløtkake med sviskefyll. 

Tror også kaka var laget av fløte utgått på dato, for det smakte surt. Og det var ikke spart på kremen! Var nesten kun krem og svisker.

Laget av en eldre dame, som sikkert var så fornøyd med kaka si. Så måtte jo bare sluke kakestykket...

Skrevet
Bombasi skrev (3 minutter siden):

Tror også kaka var laget av fløte utgått på dato, for det smakte surt. Og det var ikke spart på kremen! Var nesten kun krem og svisker.

Laget av en eldre dame, som sikkert var så fornøyd med kaka si. Så måtte jo bare sluke kakestykket...

Minner om svigermor sin bløtkake med tyttebær😂🤢 Noe av det verste jeg har smakt. 

Anonymkode: 0699c...3fd

• Liker 1
Skrevet

Julekake/julebrød med rosiner og sukat

Anonymkode: a0c8a...3c7

Skrevet
Bombasi skrev (4 minutter siden):

Også måtte du rett på dass etterpå? 😅 Du vet, svisker.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...