AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:21 #141 Del Skrevet tirsdag kl 07:21 Hvordan gikk det? Om det hadde vært meg så hadde jeg sagt hva søster synes det er ok at jeg sier for å få slutt på denne greia. Søsteren kan jo synes det er greit jeg sier hun er nyforelska. Eller kanskje hun synes det er greit om du på en pen måte sier til mannen din at søsteren får en merkelig følelse av oppførselen hans uten at hun vet hva det er. Anonymkode: 519f5...5d6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:53 #142 Del Skrevet tirsdag kl 22:53 Ja, hvordan går det nå hi? Anonymkode: 98235...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23 timer siden #143 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.2.2023 den 13.59): Mange av oss lever på en livsløgn, men hensynet til ungene går foran. Står på hver dag for mine barn og vil ikke at de skal oppleve skilsmisse. Når jeg legger meg, så gråter jeg over mitt dårlige forhold, hver eneste kveld. Slik har det vært i 15 år, og jeg er innstilt på at slik skal det være i evig tid. Det er hundre ganger viktigere for meg at mine barn har et godt og trygt hjem, enn hvordan jeg selv har det. Anonymkode: 130e1...1c4 Det er veldig naivt å tro at ungene ikke får med seg hvordan du har det... Trygt og godt? På hvilken måte da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå