AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #61 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I dag var det bare jeg som hadde ordet, han holdt kjeft. Jeg orket ikke å høre på han i dag. Det han har drevet med er fullstendig på viddene og det viktigste for meg i dag var å tydeliggjøre for han at jeg ikke kommer til å la han fortsette å holde på sånn rundt min søster (eller andre for den slags skyld). Og hva som skjer videre hvis han så mye som prøver seg på noe upassende en gang til. Jeg må få litt fred i noen dager nå og så skal vi sette oss ned og ta en ordentlig prat hvor han får utdype seg rundt sine tanker om det han har holdt på med og utsatt oss alle for. Hvis jeg ikke hadde vært streng og tydelig nok i dag så hadde han bare tåkelagt og bortforklart det hele som vanlig. Og det hadde jeg ikke orket! Anonymkode: fab28...89a Ja, det høres fornuftig ut. Jeg synes du virker som du tar dette på en veldig respektabel og moden måte. Håper dere får ordnet opp etter hvert og ønsker dere all lykke til! Anonymkode: 9021f...8ed 4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #62 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kan tenke meg at det er ubehagelig for hele familien at en voksen mann danser rundt feil søster i forhåpninger om å bli lagt merke til. Ikke minst for din søster. Det må være veldig kleint og ubehagelig å ha mannen til din egen søster siklende etter deg rett foran alle, inklusiv søsteren. Jeg syntes det er bra du ikke klandrer søsteren din. Ikke at jeg mener at du burde. Hun har ikke gjort noe galt, hun bare eksisterer. Jeg håper du forteller henne at du har hatt en alvorsprat med mannen din og at fremtidige familiesammenkomster vil forhåpentligvis bli mindre ukomfortabelt for både deg og henne. Anonymkode: 00eed...537 Jeg har ingen grunn til å klandre henne, hun har bare vært høflig og prøvd å sette han på plass på en rolig måte uten å lage nummer ut av det. Skal til henne i kveld og snakke litt med henne❤️ Har også tenkt å snakke med mamma og pappa, slik at de også får vite hvordan jeg har det og hva jeg tenker om de pinlige situasjonene mannen min har utsatt meg og oss for. Anonymkode: fab28...89a 7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bieter Skrevet 13. februar 2023 #63 Del Skrevet 13. februar 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: I dag var det bare jeg som hadde ordet, han holdt kjeft. Jeg orket ikke å høre på han i dag. Det han har drevet med er fullstendig på viddene og det viktigste for meg i dag var å tydeliggjøre for han at jeg ikke kommer til å la han fortsette å holde på sånn rundt min søster (eller andre for den slags skyld). Og hva som skjer videre hvis han så mye som prøver seg på noe upassende en gang til. Jeg må få litt fred i noen dager nå og så skal vi sette oss ned og ta en ordentlig prat hvor han får utdype seg rundt sine tanker om det han har holdt på med og utsatt oss alle for. Hvis jeg ikke hadde vært streng og tydelig nok i dag så hadde han bare tåkelagt og bortforklart det hele som vanlig. Og det hadde jeg ikke orket! Anonymkode: fab28...89a Det gir han noen dager til å dikte opp noen unnskyldninger og forberede et forsvar. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det høres fornuftig ut. Jeg synes du virker som du tar dette på en veldig respektabel og moden måte. Håper dere får ordnet opp etter hvert og ønsker dere all lykke til! Anonymkode: 9021f...8ed Det er en tynn grense mellom moden og dørmatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #64 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, du vet ikke hva en mann som elsker noen gjør! Nå må du slutte! Noen gjør slik, og andre gjør sånn - det er faktisk ikke et fasitsvar på hvordan kjærlighet ser ut, oppleves eller utføres. Man kan la seg rive med selv om man elsker noen. At du ikke klarer å sette deg inn en annen situasjon/virkelighet, sier bare mest om deg og din fantasi. Anonymkode: 9021f...8ed Men henne har da et poeng. Den du elsker respekterer du, og denne ekle mannen din viser tydelig tegn på at han ikke elsker deg, eller elsker deg høyt nok. Hvis det ikke er din søster lenger han kan prøve seg på, så vil det fort bli en annen vakker skjønnhet han forelske seg i senere.. jo, fordi du ikke er bra nok. Anonymkode: 18b32...30f 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #65 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men henne har da et poeng. Den du elsker respekterer du, og denne ekle mannen din viser tydelig tegn på at han ikke elsker deg, eller elsker deg høyt nok. Hvis det ikke er din søster lenger han kan prøve seg på, så vil det fort bli en annen vakker skjønnhet han forelske seg i senere.. jo, fordi du ikke er bra nok. Anonymkode: 18b32...30f Snakker du til meg? Hva er det jeg har vært uenig i? Hilsen TS Anonymkode: fab28...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #66 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snakker du til meg? Hva er det jeg har vært uenig i? Hilsen TS Anonymkode: fab28...89a uenig med vedkommende som sier han kan umulig elske deg hvis kan prøver å ligge med din søster. Anonymkode: 18b32...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #67 Del Skrevet 13. februar 2023 Bieter skrev (24 minutter siden): Det gir han noen dager til å dikte opp noen unnskyldninger og forberede et forsvar. Det er en tynn grense mellom moden og dørmatte Det er ikke mer å dikte opp. Det finnes ingen logisk forklaring på det han har bedrevet med. Og prøver han seg på å komme seg unna på en eller annen måte så er det bare en ting som gjelder, at ekteskapet da er over. Hverken jeg eller familien min kommer til å ha noe med han å gjøre annet enn at han er min datters far. Anonymkode: fab28...89a 10 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bieter Skrevet 13. februar 2023 #68 Del Skrevet 13. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er ikke mer å dikte opp. Det finnes ingen logisk forklaring på det han har bedrevet med. Og prøver han seg på å komme seg unna på en eller annen måte så er det bare en ting som gjelder, at ekteskapet da er over. Hverken jeg eller familien min kommer til å ha noe med han å gjøre annet enn at han er min datters far. Anonymkode: fab28...89a Håper det. Min erfaring er at folk som er så freidige rett foran nesene på folk, ofte bruker en del tid på å tenke gjennom hvordan de kan uskyldiggjøre handlingene sine, eller hvordan de kan spille dum der de ikke "skjønte" hva de gjorde men nå er plustelig øynene åpnet. De bruker mye tid på å tenke gjennom hvordan de kan fremstille handlinger som mer uskyldige/ mindre farlige/ ikke-gjennomtenkte/ velmenende enn det de egentlig er. Å gi dem noen dager er gjerne en gavepakke til dem, det gir dem mer tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #69 Del Skrevet 13. februar 2023 Bieter skrev (2 minutter siden): Håper det. Min erfaring er at folk som er så freidige rett foran nesene på folk, ofte bruker en del tid på å tenke gjennom hvordan de kan uskyldiggjøre handlingene sine, eller hvordan de kan spille dum der de ikke "skjønte" hva de gjorde men nå er plustelig øynene åpnet. De bruker mye tid på å tenke gjennom hvordan de kan fremstille handlinger som mer uskyldige/ mindre farlige/ ikke-gjennomtenkte/ velmenende enn det de egentlig er. Å gi dem noen dager er gjerne en gavepakke til dem, det gir dem mer tid. Det stemmer nok det du sier, i noen tilfeller. Men nå håper inderlig at han skal legge seg paddeflat og skjerpe seg. Jeg er veldig irritert på han og orker ikke å snakke med han akkurat nå. Sov på hvert vårt rom i natt og tok en prat med han på morgningen. Trenger litt tid selv før jeg hører på han.. Anonymkode: fab28...89a 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #70 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det stemmer nok det du sier, i noen tilfeller. Men nå håper inderlig at han skal legge seg paddeflat og skjerpe seg. Jeg er veldig irritert på han og orker ikke å snakke med han akkurat nå. Sov på hvert vårt rom i natt og tok en prat med han på morgningen. Trenger litt tid selv før jeg hører på han.. Anonymkode: fab28...89a hvor gammelt er barnet? hvis det er stort nok til å forstå at foreldre er i konflikt burde du skjerme deg mest mulig. Etter hva jeg har skjønt så har du bestemt deg for å gå om han ikke handler rett. Anonymkode: 18b32...30f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #71 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): hvor gammelt er barnet? hvis det er stort nok til å forstå at foreldre er i konflikt burde du skjerme deg mest mulig. Etter hva jeg har skjønt så har du bestemt deg for å gå om han ikke handler rett. Anonymkode: 18b32...30f Vår datter er 2 år og sønnen til min søster er 3 år. Ja, jeg synes det er utrolig smertefullt det han har bedrevet med og han gir meg ingen annen utvei enn å skille meg hvis han ikke skjønner alvoret nå. Jeg ønsker at dette skal fungere. Men akkurat nå så må jeg tenke på selvrespekten min, uansett hvor vanskelig det enn er så orker jeg ikke å risikere at han skal fortsette å plage meg og familien min med den oppførselen. Hvis han elsker meg og er glad nok i datteren vår (noe jeg tror han er) så må han la min søster få være i fred. Han må jo være verdens mest dummeste mann hvis han velger å skilles i håp om å få noen det er 200 % sjanse for at han aldri vil få. Det er ikke noen vei tilbake hvis han velger feil nå. Anonymkode: fab28...89a 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 13. februar 2023 #72 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vår datter er 2 år og sønnen til min søster er 3 år. Ja, jeg synes det er utrolig smertefullt det han har bedrevet med og han gir meg ingen annen utvei enn å skille meg hvis han ikke skjønner alvoret nå. Jeg ønsker at dette skal fungere. Men akkurat nå så må jeg tenke på selvrespekten min, uansett hvor vanskelig det enn er så orker jeg ikke å risikere at han skal fortsette å plage meg og familien min med den oppførselen. Hvis han elsker meg og er glad nok i datteren vår (noe jeg tror han er) så må han la min søster få være i fred. Han må jo være verdens mest dummeste mann hvis han velger å skilles i håp om å få noen det er 200 % sjanse for at han aldri vil få. Det er ikke noen vei tilbake hvis han velger feil nå. Anonymkode: fab28...89a Du er ei tøff dame, håper det ordner seg for deg. Uansett hva utfallet blir, er det din avgjørelse 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #73 Del Skrevet 13. februar 2023 Go, ts! Nydelig talt. Respekt. Anonymkode: 0e1f9...f24 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handful Skrevet 13. februar 2023 #74 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Da har jeg tatt en ordentlig prat med mannen, han har fått alt inn med teskje! Jeg har sagt at jeg ikke gidder å bruke tiden på å få han til å innrømme at han er forelsket i min søster, det er noe alle vet at han er. Og at jeg skjønner at forelskelse er noe man ikke styrer men at det han driver med er helt bak mål. Normale voksne mennesker går ikke rundt å oppfører seg som kåte innpåslitne tenåringer. At det er så tåpelig at det ikke kan settes ord på. Min søster er liksom en søster for deg også, sa jeg! Videre har jeg sagt at hvis jeg ser eller hører om noe sånt en gang til så skal jeg personlig pakke sakene hans og kaste han ut. Jeg har også fortalt hvor dypt såret, skuffet, verdiløs og liten og ikke minst latterliggjort jeg føler meg foran familien min. Han har fått tydelig beskjed om å ikke sende så mye som en sms til henne og slette henne fra alle sosiale medier. Det blir ikke gitt noen flere sjanser, har jeg sagt! Min søster kommer ikke til å ha en dritt med han å gjøre den dagen jeg kaster han ut, forsikret jeg han om. Han gjorde ikke mye motstand bare stod taus og lyttet, var litt satt ut tror jeg. Jeg har aldri snakket slikt til han før og kjente at det var godt å få det ut av verden. Nå håper jeg inderlig at han skjerper seg og gir alle litt fred. Og ikke minst beviser at han elsker meg, ellers er dette ekteskapet over. Tåler ikke mer nå. Jeg skal også snakke med søsteren min om at jeg har tatt en prat med han og hva jeg ble enig med han om. Anonymkode: fab28...89a AnonymBruker skrev (4 timer siden): Go, ts! Nydelig talt. Respekt. Anonymkode: 0e1f9...f24 Det var det siste taler sa jeg også skulle si! Heia deg TS! ❤️❤️❤️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 13. februar 2023 #75 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 17.34): Nei, jeg vil jo ikke klare det stort lenger jeg heller. Ønsker å gi det en sjanse for å få han til «å våkne» fra det han nå driver med. Så slipper vi kanskje å ødelegge ekteskapet.. Søsteren min vil han nok aldri få allikevel. Han bryr seg liksom ikke så mye om mine venninner eller andre kvinner som også er attraktive og pene, det er bare henne. Anonymkode: fab28...89a Her syns jeg faktisk synd i både deg og henne . Han virker jo til å mangle fullstendig antenner . Har opplevd dette med en svoger selv . Skikkelig ubehagelig . Å førte til at jeg trakk meg unna både han og min søster ( de ble etterhvert skilt heldigvis ) . Her hadde jeg tatt meg en prat med søsteren min , hvis du ser dere begge er ukomfortabel med adferden hans . Plantet en løgn i han , sagt hun har kjæreste eller noe. Så ville jeg vurdert å avslutte med han . Gudene vet neste han «forelsker « seg i. Hadde ikke orket stå på sidelinjen å sett min mann oppføre seg så ydmykende . 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #76 Del Skrevet 14. februar 2023 I dag tidlig kom han og ba om unnskyldning og sa at han har innsett at han har dumma seg ut noe skikkelig. Han har lovet å ikke gjøre noe så dumt igjen og lurte på om jeg kunne tilgi han. Og så sa han at han skulle be min familie og spesielt søsteren min om tilgivelse. Det virket som han oppriktig mente det og virket både preget og flau. Det eneste som gjorde meg forbannet var at han sa han trodde at det bare var uskyldig småflørt for å muntre opp en nyskilt kvinne. Da klikket det for meg og jeg sa at han hvis han går rundt med så idiotiske tanker så bør han søke hjelp. Det er ikke hans jobb å muntre opp nyskilte kvinner og i hvertfall ikke min søster. Videre skal han få jobbe med ekteskapet og søke profesjonelt hjelp. I dag skal han ta en prat med alle berørte og be om unnskyldning, jeg blir med! Videre vurderer jeg terapi for han. Og så gjorde jeg det krystallklart nok en gang at det ikke blir gitt flere sjanser hvis han skulle finne på noe mer nå. Tusen takk til alle som har gitt meg råd og «styrke» t❤️ Jeg er oppriktig lei meg og flau over det hele. Anonymkode: fab28...89a 3 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #77 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 18.26): Jet har likt søstrene til de jeg har vært sammen med. Det må man nesten bare regne med. Det som derimot ikke er greit er oppførselen. Søsteren til hun ene jeg var med prøvde ofte å flørte med meg. Jeg var avvisende på en hyggelig måte Anonymkode: a501f...3f6 Hæ? Du har vært interessert i søstrene til de du har vært sammen med og det mener du man må regne med? Jeg har aldri vært interessert i brødrene til de jeg har vært sammen med. mulig jeg er fryktelig rar 🤷♀️ Anonymkode: d151e...1eb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 14. februar 2023 #78 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): I dag tidlig kom han og ba om unnskyldning og sa at han har innsett at han har dumma seg ut noe skikkelig. Han har lovet å ikke gjøre noe så dumt igjen og lurte på om jeg kunne tilgi han. Og så sa han at han skulle be min familie og spesielt søsteren min om tilgivelse. Det virket som han oppriktig mente det og virket både preget og flau. Det eneste som gjorde meg forbannet var at han sa han trodde at det bare var uskyldig småflørt for å muntre opp en nyskilt kvinne. Da klikket det for meg og jeg sa at han hvis han går rundt med så idiotiske tanker så bør han søke hjelp. Det er ikke hans jobb å muntre opp nyskilte kvinner og i hvertfall ikke min søster. Videre skal han få jobbe med ekteskapet og søke profesjonelt hjelp. I dag skal han ta en prat med alle berørte og be om unnskyldning, jeg blir med! Videre vurderer jeg terapi for han. Og så gjorde jeg det krystallklart nok en gang at det ikke blir gitt flere sjanser hvis han skulle finne på noe mer nå. Tusen takk til alle som har gitt meg råd og «styrke» t❤️ Jeg er oppriktig lei meg og flau over det hele. Anonymkode: fab28...89a For en rar mann du har TS, som tenker at det er normalt å oppføre seg sånn mot din søster. Han må vel mangle noen koblinger i hjernen som tror at det er normalt og uskyldig å gjøre dette mot både deg og din søster, og foran dine foreldre, og foran barna. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #79 Del Skrevet 14. februar 2023 lillevill skrev (28 minutter siden): For en rar mann du har TS, som tenker at det er normalt å oppføre seg sånn mot din søster. Han må vel mangle noen koblinger i hjernen som tror at det er normalt og uskyldig å gjøre dette mot både deg og din søster, og foran dine foreldre, og foran barna. han er en feig luring. har sikkert innsett nå at han ikke får søsteren til ts. ikke lenge til han finner en annen å "muntre opp" Anonymkode: 18b32...30f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2023 #80 Del Skrevet 14. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 12.33): Men henne har da et poeng. Den du elsker respekterer du, og denne ekle mannen din viser tydelig tegn på at han ikke elsker deg, eller elsker deg høyt nok. Hvis det ikke er din søster lenger han kan prøve seg på, så vil det fort bli en annen vakker skjønnhet han forelske seg i senere.. jo, fordi du ikke er bra nok. Anonymkode: 18b32...30f Henne har et poeng? Omg🙈🙈🙈 Anonymkode: cc283...ac8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå