AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #1 Del Skrevet 12. februar 2023 Min mann er ordentlig forelsket i min nyskilte storesøster som han gikk i klasse med i flere år. Søsteren min har flyttet inn i nabolaget vårt for å komme nærme familien, mine foreldre bor også i nabolaget. Jeg har alltid hatt et svært godt forhold til søsteren min. Hun er helt fantastisk og ordentlig på alle områder. Alltid vært en god storesøster for meg. Det er ingen hemmelighet at han jeg er gift med var og jeg tror er forelsket i henne. Han oppfører seg helt tullete og skal hjelpe henne ned ditten og datten til enhver tid. Han har til og med tilbudt seg å levere og hente nevøen min i barnehagen flere ganger samtidig som han leverer datteren vår i barnehagen. De går i forskjellige barnehager som ligger et lite stykke unna hverandre. Søsteren min og jeg er ganske ulike i utseende og i personlighet, hun er en smellvakker kvinne som tar godt vare på seg selv og liker å kle seg fint. Imens jeg bruker minimalt med sminke og slenger på meg det jeg finner. Mannen min flørter med henne hele tiden, hun gjør det ikke tilbake. Han har aldri før likt å tilbringe tid med foreldrene mine. Men nå skal han plutselig hjem til dem hver gang jeg skal dit og mange ganger uten meg fordi han vet at søsteren min ofte er der. De var ikke spesielt venner på ungdomsskolen, kun medelever. Han snakker hele tiden om tiden for 19 år siden. Hun prøver bare å være høflig tilbake. Jeg har ingenting å frykte sånn sett. Forrige dagen var vi på middag hos mine foreldre, da begynte han å masere skuldrene til søsteren min helt ut fra det blå. Noe han sjeldent gjør med meg. Pappa klarte ikke å dy seg og slang en tullekommentar om at nå tar du feil av jentene. Har tatt en prat med mannen og bedt han om å roe seg ned litt. Da later han som han ikke skjønner hva jeg mener. I tillegg har han begynt å ta skikkelig vare på seg selv, altså nesten fornyet hele garderoben og begynt å trene. Det med trening synes jeg bare er fint. Men hvis motivasjonen er å imponere søsteren min så blir det jo helt feil. Neste helg skal han på hytta med noen kompiser på en skikkelig guttetur, så har’n invitert søsteren min med uten å nevne det for meg. Han mener at hun har godt av å komme seg litt ut. Hun har pent takket nei til det. Jeg føler at hun irriterer seg litt over han, men tør ikke si noe fordi hun er redd for å ødelegge for meg eller si noe galt. Hva skal man si for å få han til å slutte med det der? Jeg ønsker at han skal ha et normalt forhold til søsteren min og ikke oppføre seg så dumt rundt henne. Anonymkode: fab28...89a 1 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 Populært innlegg #2 Del Skrevet 12. februar 2023 Are you kidding me? Jeg ville ikke klart å være i et slikt forhold Anonymkode: c4d81...c13 76 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. februar 2023 #3 Del Skrevet 12. februar 2023 Hvorfor er du sammen med han? 29 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 🫣 Maksimalt ydmykende der ja. Vel, nå sier hele familien din ifra og ser det samme som deg…. Er det kun ett barn dere har sammen i bhgalder? Hvis ja hadde jeg tellet på knappene her altså. 26 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg syns at du og din søster skal ta en prat med ham sammen. "Vi ser hva du holder på med. Slutt med det!" 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Jeg syns at du og din søster skal ta en prat med ham sammen. "Vi ser hva du holder på med. Slutt med det!" Syns du det? Kan du se for deg situasjonen i fantasien? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 12. februar 2023 #7 Del Skrevet 12. februar 2023 Her er det kanskje på tide å forklare han litt tydeligere at han driter seg ut for alle. Kanskje vil din søster sette han på plass etter hvert når hun finner det mer upassende, noe det virker som hun allerede gjør. Når han da må rette seg inn blir det vel normalt. Men hva om du også kjøper deg en ny garderobe og fiffer deg opp litt - aldri feil å være på bølgelengde. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. februar 2023 #8 Del Skrevet 12. februar 2023 servitrise&suppe skrev (Akkurat nå): Syns du det? Kan du se for deg situasjonen i fantasien? Ja, han kommer til å synes at det er skikkelig kleint, og det er fint. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 12. februar 2023 #9 Del Skrevet 12. februar 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Ja, han kommer til å synes at det er skikkelig kleint, og det er fint. Det er jeg enig i, det må gjøres kleint. Snakk med søster og be henne bjeffe neste gang han prøver på en massasje eller noe annet fjas. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #10 Del Skrevet 12. februar 2023 Så heldig søsteren din er 🙈 Anonymkode: a7b36...d45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 12. februar 2023 #11 Del Skrevet 12. februar 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Ja, han kommer til å synes at det er skikkelig kleint, og det er fint. Han vil syns at det er kleint. Hi vil syns at det er kleint. Søsteren vil synes at det er kleint. Spørsmålet er egentlig for hvem det blir aller mest kleint for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #12 Del Skrevet 12. februar 2023 AprilLudgate skrev (8 minutter siden): 🫣 Maksimalt ydmykende der ja. Vel, nå sier hele familien din ifra og ser det samme som deg…. Er det kun ett barn dere har sammen i bhgalder? Hvis ja hadde jeg tellet på knappene her altså. hva har barnet med det å gjøre? om de har et eller to? Anonymkode: 18b32...30f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. februar 2023 #13 Del Skrevet 12. februar 2023 Jeg er ikke sånn som går og gjærer og irriterer meg, og holder kjeft for husfredens skyld. Det løser aldri noe. Å unnvike konfrontasjoner når noe er ille er en traumerespons, som får uønska adferd til å fortsette - og kanskje vokse. Tråkk inn i en klein situasjon, konfronter, og kom dere videre. Vonde mønstre brytes ikke uten at man tar ondet fatt. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #14 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Are you kidding me? Jeg ville ikke klart å være i et slikt forhold Anonymkode: c4d81...c13 Nei, jeg vil jo ikke klare det stort lenger jeg heller. Ønsker å gi det en sjanse for å få han til «å våkne» fra det han nå driver med. Så slipper vi kanskje å ødelegge ekteskapet.. Søsteren min vil han nok aldri få allikevel. Han bryr seg liksom ikke så mye om mine venninner eller andre kvinner som også er attraktive og pene, det er bare henne. Anonymkode: fab28...89a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 12. februar 2023 #15 Del Skrevet 12. februar 2023 Synes du skal snakke med søsteren din jeg. Si at du har merket at din mann synes hun er flott og at du håper hun ikke blir brydd av det. Må også bare få si at du er en tøff og trygg dame som står så støtt i dette. Se hva du kan få gjort for å lage litt balanse i situasjonen, kanskje få i gang noen gnister mellom deg og mannen om du egentlig helst ønsker det da? Med tid så vil jo din søster treffe en ny mann og så vil din mann måtte forholde seg til han og være kameradslig. Da kan det nok være fint for dere å ha det bedre sammen som par. Men vet ikke jeg. Vet ikke hva du vil Vet ikke om du vil ha denne mannen eller hva du vil. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #16 Del Skrevet 12. februar 2023 VXL100 skrev (16 minutter siden): Her er det kanskje på tide å forklare han litt tydeligere at han driter seg ut for alle. Kanskje vil din søster sette han på plass etter hvert når hun finner det mer upassende, noe det virker som hun allerede gjør. Når han da må rette seg inn blir det vel normalt. Men hva om du også kjøper deg en ny garderobe og fiffer deg opp litt - aldri feil å være på bølgelengde. Jeg har ikke noe dårlig garderobe, liker komfortable og avslappende klær som er hele og fine. Ønsker helst å slippe å fornye garderoben for å få han til å roe seg ned.. Anonymkode: fab28...89a 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #17 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg vil jo ikke klare det stort lenger jeg heller. Ønsker å gi det en sjanse for å få han til «å våkne» fra det han nå driver med. Så slipper vi kanskje å ødelegge ekteskapet.. Søsteren min vil han nok aldri få allikevel. Han bryr seg liksom ikke så mye om mine venninner eller andre kvinner som også er attraktive og pene, det er bare henne. Anonymkode: fab28...89a TS, han kommer jo ikke til å slutte å like henne bare fordi du sier fra. Tvert imot. Anonymkode: c4d81...c13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #18 Del Skrevet 12. februar 2023 lillevill skrev (3 minutter siden): Synes du skal snakke med søsteren din jeg. Si at du har merket at din mann synes hun er flott og at du håper hun ikke blir brydd av det. Må også bare få si at du er en tøff og trygg dame som står så støtt i dette. Se hva du kan få gjort for å lage litt balanse i situasjonen, kanskje få i gang noen gnister mellom deg og mannen om du egentlig helst ønsker det da? Med tid så vil jo din søster treffe en ny mann og så vil din mann måtte forholde seg til han og være kameradslig. Da kan det nok være fint for dere å ha det bedre sammen som par. Men vet ikke jeg. Vet ikke hva du vil Vet ikke om du vil ha denne mannen eller hva du vil. Jo da, jeg vil jo ha han. Jeg ønsker bare at denne barnsligheten skal ta slutt. Tror du har rett, jeg får ta en prat med søsteren min og en alvorsprat med han etter på. Gir han seg ikke etter det så får han begynne å tenke på å pakke sakene sine. Anonymkode: fab28...89a 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #19 Del Skrevet 12. februar 2023 Er det ille kjipt at han har mistet interessen for deg?? Anonymkode: 00de5...520 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #20 Del Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS, han kommer jo ikke til å slutte å like henne bare fordi du sier fra. Tvert imot. Anonymkode: c4d81...c13 Nei man styrer ikke forelske, men han må snart forstå at han aldri vil få henne. Så får han velge, skal han fortsette og drite seg ut og ende opp med å miste meg. Jeg er sikker på at hun ikke vil ha en dritt med han å gjøre den dagen vi gjør det slutt. Anonymkode: fab28...89a 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå