Maskinfører Skrevet torsdag kl. 14:50 Forfatter #2661 Skrevet torsdag kl. 14:50 SVK skrev (23 minutter siden): Pappa gjorde noe lignende med meg da jeg var barn. Jeg var for liten til kjøre karusellen selv og måtte kjøre med pappa. Akkurat da karusellen startet sier pappa "Har du ikke satt på beltet?" mens han peker på beltet sitt. Jeg finner ikke noe belte og får panikk. Viste seg at pappa hadde tatt med et gammelt bilbelte med på karusellen og at det ikke var noe belte som skulle brukes på denne karusellen. Han gjorde det ja hehe må vært morsomt ? 😀
SVK Skrevet torsdag kl. 15:52 #2662 Skrevet torsdag kl. 15:52 Maskinfører skrev (1 time siden): Han gjorde det ja hehe må vært morsomt ? 😀 Jeg kan le av det nå. Men den dagen var jeg flau over å ha blitt lurt. 1
Maskinfører Skrevet torsdag kl. 15:53 Forfatter #2663 Skrevet torsdag kl. 15:53 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg kan le av det nå. Men den dagen var jeg flau over å ha blitt lurt. Ja det kan du 😀 hehe ja var flaut 😀
Maskinfører Skrevet fredag kl. 22:11 Forfatter #2664 Skrevet fredag kl. 22:11 Hadde ikkje Adam stukket der Eva hadde sprukket hadde ikkje vi sittet her og drukket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå