Gå til innhold

Maskinførers Dagbok


Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 26.11.2025 den 11.41):

Det er viktig å starte opp med godt humør, så kanskje det smitter over og folk må synge en liten gladlåt?  :D 

Ja det fungerer alltid :D

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (På 5.12.2025 den 19.03):

:katt2::katt2:

Har du fått deg ny pus? 

  • Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (2 minutter siden):

Har du fått deg ny pus? 

Nei har ikke det 🥹

Skrevet
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Nei har ikke det 🥹

♥️

  • Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

♥️

❤️❤️

Skrevet

Regnet øser ned i Desember 🌧️🌧️

  • Hjerte 1
Skrevet

Får reise til Meny og kjøpe Coca-Cola og Potetgull med Paprika 😀 🥔

  • Hjerte 1
Skrevet

Var derfor kjøleskapet ikke virka det var slærk i elementet 😀

  • Hjerte 1
Skrevet

 

        ⣴⣾⣿⣿⣶⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠈⢿⣿⣿⣿⣿⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠈⣉⣩⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣷⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⢀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷
⢠⣾⣿⣿⠉⣿⣿⣿⣿⣿⡄⠀⢀⣠⣤⣤⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠙⣿⣿⣧⣿⣿⣿⣿⣿⡇⢠⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⠸⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠘⠿⢿⣿⣿⣿⣿⡄⠙⠻⠿⠿⠛⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡟⣩⣝⢿⠀⠀⣠⣶⣶⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣷⡝⣿⣦⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣷⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣮⢻⣿⠟⣿⣿⣿⣿⣿⣷⡀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠻⠿⠻⣿⣿⣿⣿⣦⡀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢰⣿⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣿⣿⣿⣿⣿⡆⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣾⣿⣿⣿⣿⠇⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⡿⠀⠀⠀⢀⣴⣿⣿⣿⣿⣟⣋⣁⣀⣀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇

 

  •  
  •  
Skrevet
SVK skrev (25 minutter siden):

God morgen!  :hallo:

God morgen ja image.png.e201a0f4167ae04e1309f5f702bf663d.png

Skrevet
Kassettspiller skrev (På 9.12.2025 den 22.59):

😴

Lenge siden jeg har sett deg på kvinneguiden. Håper det går bra med deg. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Kassettspiller skrev (På 9.12.2025 den 22.59):

😴

😴😴

Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Lurer på hvordan bløtekake med ribbefett smaker ? 😀 @Hoppetaujenta ? 😀 

       :( Det aner jeg ikke og ikke vil jeg vite det heller. :(  Huff!

  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

       :( Det aner jeg ikke og ikke vil jeg vite det heller. :(  Huff!

Hehe ja huff kanskje prøve ved omgangssyke ? 😀😀

  • Liker 1
Skrevet

Bløtekake med ribbefett ja 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...