Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1581 Del Skrevet 20. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. februar 2024 #1582 Del Skrevet 20. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 😉😉 Men jeg bruker majones på pølse da, som noen synes er rart og ekkelt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1583 Del Skrevet 20. februar 2024 Sånn da ere Biltema Next søppelposer og Hansker gammal glassvatt klør noe så inn i helvette men yttergangen virker varmere etter jeg rev vekk isjolasjon rundt døra og skummet i stedet på tide og få ferdig yttergangen har stått halvferdig siden Januar 2012 fikk plutselig ånden over meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. februar 2024 #1584 Del Skrevet 20. februar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Var veldig god den favoritt pizzaen min Italiensk ja synd på den ja det gjør det Elsker pepperonipizza jeg og, men uten ananas. Men fikk nesten litt dårlig samvittighet for ananasen nå, hehe. Tror det er fordi ananasen er så søt at jeg og mange andre syns det blir litt kræsj. Herre min skaper, nå fikk jeg lyst på pizza Blir pizza fra pizzabakeren neste torsdag når jeg har vært hos knekkemannen (naprapaten). Kjøper alltid pizza da. Luksuskylling og Den Kruttsterke er to av mine favoritter derfra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2024 #1585 Del Skrevet 20. februar 2024 Pal Fungi skrev (9 minutter siden): Men jeg bruker majones på pølse da, som noen synes er rart og ekkelt Cassidy Tvillingene bruker chilisaus på pølser vi.🌶️🌶️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1586 Del Skrevet 20. februar 2024 Husker i 2018 når jeg og tante hadde besøkt pappa på sykehuset så spurte jeg om hun vill ha pizza hu sa ja takk også tok vi den med hjem til henne og spiste den opp hun syns den var god dagen etter ringte hun meg og fortalte at hun hadde sittet på dass hele natta jaja enkelte pizzaer kan være for sterke for 76 år gamle mager 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2024 #1587 Del Skrevet 20. februar 2024 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Husker i 2018 når jeg og tante hadde besøkt pappa på sykehuset så spurte jeg om hun vill ha pizza hu sa ja takk også tok vi den med hjem til henne og spiste den opp hun syns den var god dagen etter ringte hun meg og fortalte at hun hadde sittet på dass hele natta jaja enkelte pizzaer kan være for sterke for 76 år gamle mager 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 20. februar 2024 #1588 Del Skrevet 20. februar 2024 Her i byen er det Master Mat som har beste pizzaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2024 #1589 Del Skrevet 20. februar 2024 Pal Fungi skrev (7 minutter siden): Her i byen er det Master Mat som har beste pizzaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1590 Del Skrevet 20. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (47 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1591 Del Skrevet 20. februar 2024 Får tenne lys på grava te pappa da 🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2024 #1592 Del Skrevet 20. februar 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Får tenne lys på grava te pappa da 🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1593 Del Skrevet 20. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): ♥️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. februar 2024 #1594 Del Skrevet 20. februar 2024 Maskinfører skrev (1 time siden): Får tenne lys på grava te pappa da 🕯️🕯️🕯️🕯️🌹🌹❤️❤️❤️ ♥️ 🕯️ Pappaen din var heldig som hadde deg ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1595 Del Skrevet 20. februar 2024 jukkapalme skrev (15 minutter siden): ♥️ 🕯️ Pappaen din var heldig som hadde deg ♥️ ♥️ Ja pappa var heldig som hadde meg jeg var heldig som hadde han skjønt sett jeg fikk ikke vokse opp hjemme ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2024 #1596 Del Skrevet 20. februar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): ♥️ Ja pappa var heldig som hadde meg jeg var heldig som hadde han skjønt sett jeg fikk ikke vokse opp hjemme ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1597 Del Skrevet 20. februar 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1598 Del Skrevet 20. februar 2024 mhm ikke mye brunt her så da må boksen jeg fant i kjeller,n Jotun Oxan fargekode 051 fargenavn Gulvbrun være malinga pappa malte ytterdøra med syns han sa boksen stor under arbeidsbenken i kjeller,n må være den da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. februar 2024 Forfatter #1599 Del Skrevet 20. februar 2024 Gidder ikke og rote og surre så har laget eget system for farger hjemme Forhandler Fabrikat Fargekode Fargekode Fargenavn Bruksområde Maxmaling.no Jotun Trebitt o524 Hassel Listverk og vinduer innendørs Maxmaling.no Jotun Trebitt 9133 Stølsbrun Benk i gården Maxmaling.no Beckers Perfekt Plus oo24 Vogngrønn Inngangsparti og kjellerdør Maxmaling.no Beckers Perfekt Plus Fasade 2142 Vestlandsrød Fasade Maxmaling.no Beckers Perfekt Plus Fasade 1002Y Hvit Vindskier Maxmaling.no Beckers Perfekt Plus o51 Gulvbrun Ytterdør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. februar 2024 #1600 Del Skrevet 20. februar 2024 3 hours ago, jukkapalme said: Nam! Den så god ut. Bortsett fra ananasen da, ananas på pizza er satans verk Enig. I tillegg så er det ikke bare å plukke den av heller. Selv etter man har plukket den av sitter det igjen ananas-smak i osten der ananasen har ligget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå