Embla Othea Skrevet 12. februar 2023 #61 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir også hoppende glade når vi ser den søte og koselige emojien der. Hoppetaujenta sin emoji. 😌❣️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #62 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Da må dere hilse tilbake 😊😊😊 Det skal Cassidy Tvillingene gjøre, for det er TheDark og SprengeMobil som vi må ha kontakt med nå på Diskusjon, etter at MR SPEED har bestemt seg for å ta en pause fra Diskusjon på ubestemt tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #63 Del Skrevet 12. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hoppetaujenta sin emoji. 😌❣️ Ja vi vet, Cassidy Tvillingene savner Hoppe her nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #64 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det skal Cassidy Tvillingene gjøre, for det er TheDark og SprengeMobil som vi må ha kontakt med nå på Diskusjon, etter at MR SPEED har bestemt seg for å ta en pause fra Diskusjon på ubestemt tid. Så synd at MR SPEED har forlatt diskusjon, han virker morsom og hyggelig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #65 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja vi vet, Cassidy Tvillingene savner Hoppe her nå. Jeg og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #66 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Så synd at MR SPEED har forlatt diskusjon, han virker morsom og hyggelig Cassidy Tvillingene kan forstå hvorfor MR SPEED tar pause fra Diskusjon, han har Epilepsi. og han har hatt mange kraftige anfall i det siste. Og det å være på forumet stresser han veldig. Men vi kommer til å savne han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #67 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan forstå hvorfor MR SPEED tar pause fra Diskusjon, han har Epilepsi. og han har hatt mange kraftige anfall i det siste. Og det å være på forumet stresser han veldig. Men vi kommer til å savne han. Huff da skjønner jeg hvorfor han må ta pause 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #68 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Jeg og Cassidy Tvillingene håper at hun snart kommer tilbake her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #69 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at hun snart kommer tilbake her. Ja jeg og 👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #70 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Huff da skjønner jeg hvorfor han må ta pause Men Cassidy Tvillingene har fortsatt litt kontakt med han på Gmail, sånn at vi kan høre hvordan han har det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #71 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg og 👍 Cassidy Tvillingene pleier ofte å ha fine samtaler med Hoppe om nettene når hun dukker opp her inne.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #72 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Men Cassidy Tvillingene har fortsatt litt kontakt med han på Gmail, sånn at vi kan høre hvordan han har det. Så hyggelig 😊😊👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #73 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene pleier ofte å ha fine samtaler med Hoppe om nettene når hun dukker opp her inne.😊😊☺️☺️ Jeg synes Hoppe er aller best når hun kommer med samlet svar til masse forskjellige poster 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #74 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så hyggelig 😊😊👍👍 For det er MR SPEED som Cassidy Tvillingene har hatt mest og lengst kontakt med på Diskusjon. Vi ble kjent med han den 7. Desember 2018.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar 2023 Forfatter #75 Del Skrevet 12. februar 2023 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Jeg synes Hoppe er aller best når hun kommer med samlet svar til masse forskjellige poster 🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene er helt enige, for det er det vi digger med Hoppe.♥️♥️ Endret 12. februar 2023 av Ciaran og Ciara 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 12. februar 2023 #76 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden): Ja vi vet, Cassidy Tvillingene savner Hoppe her nå. Mhm. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 12. februar 2023 #77 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Jeg synes Hoppe er aller best når hun kommer med samlet svar til masse forskjellige poster 🤣🤣🤣 Hahaha enig hun er kjapp i replikkene 😅😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 12. februar 2023 #78 Del Skrevet 12. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, for det er det vi digger med Hoppe.♥️♥️ Nå skal Embla legge seg. Ha en fin våkennatt tvillingene mine, kos dere masse med snacks så ses vi i morgen. 🥰❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. februar 2023 #79 Del Skrevet 12. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hahaha enig hun er kjapp i replikkene 😅😂 Beste replikkene på KG 🤣🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 12. februar 2023 #80 Del Skrevet 12. februar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Jeg synes Hoppe er aller best når hun kommer med samlet svar til masse forskjellige poster 🤣🤣🤣 God natt Entern. 🥰 Håper du får sove godt når den tid kommer! 🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå