Rødstrupa Skrevet 11. februar 2023 #1 Del Skrevet 11. februar 2023 (endret) Jeg har funnet så mye lekkert på loppis. Siste kjøp var i København. Kom over et gammelt sigarett etui med motiv fra østen. Det viste seg å være i massivt sølv. Ga ikke så mye for det. Gjorde et bra kjøp der med andre ord.😃👍 Har du kommet over noe spennende på loppemarked? Endret 12. februar 2023 av Rødstrupa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Del Skrevet 11. februar 2023 Masse. Men masse som ikke er så spennende også, men veldig nyttig og bra. Ser alltid etter stearinlys og potteskjulere. Anonymkode: d5176...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 22. februar 2023 #3 Del Skrevet 22. februar 2023 3 brødformer med sånn nonstick-belegg Så ubrukte ut og ga mindre for 3 enn for 1 i butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Del Skrevet 22. februar 2023 Mitt beste loppisfunn er et nydelig "pepperkakehus" kakekrukke i keramikk. Jeg er også meget fornøyd med mine gamle broderte duker. Anonymkode: 745e2...b6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 24. februar 2023 #5 Del Skrevet 24. februar 2023 Fjellstøvler som koster 2700 kr nye. Betalte 20 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Del Skrevet 24. februar 2023 På loppis i Moskva fant jeg et gammelt trekkspill og innleggssåler i ekte, tykk kaninpels. I København fant jeg noen utstoppede sommerfugler i glass og ramme. Anonymkode: 109ec...125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Del Skrevet 24. februar 2023 Har gjort masse kupp. En gang kjøpte jeg Chanel-sko til 100 kr. De så mistenkelig ekte ut, med skinnsåle og pene sømmer, så jeg bestemte meg forå kjøpe dem og sjekke om det faktisk var ekte. Da jeg fikk dobbeltsjekket autensiteten hos en ekspert, viste det seg at jeg hadde rett 😇 Anonymkode: 81109...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #8 Del Skrevet 28. februar 2023 Mitt største bruktkupp betalte jeg 2000 kr for. Samleobjekt. Solgte videre samme uke for 60.000 på budrunde, det var helt vanvittig! Sånn flaks kommer jeg aldri til å ha igjen, har aldri hatt så høy puls som da jeg spurte om prisen 😆 Sånn ellers elsker jeg å kjøpe interiør! Har en veldig maksimalistisk stil og jeg har funnet massevis av nydelige gamle rammer som nå pryder veggene i hele huset. Favorittbuksene mine er også fra loppis, jeg kan ikke bruke de uten å få komplimenter og jeg betalte vel 30 kroner for de. Kjøpte også en samling av 30 bilder en gang for 2000 kroner og solgte femten av de videre for 500 kr hver. Så ja, litt av hvert egentlig. Har ikke så veldig god råd, så jeg leter etter gull blant gråstein og "flipper" litt her og der. Blir sjeldent mer enn 3-4000 kr fortjeneste per sesong, men det utgjør en sommerferie for min del så det er veldig gøy når jeg finner skatter ♥ Anonymkode: 5b5c5...e47 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #9 Del Skrevet 28. februar 2023 Mine funn er alle av praktiske slag. Kjøper for bruk, ikke for videre salg. Men f.eks, engang kjøpte vi en kaffetrakter og en brødbakemaskin til 50 kr hver. De funket noen år før de ble byttet ut. Kjøpte meg selv Timberland vintersko (jeg bor i Asker og drar på loppemarkeder i Asker og Bærum men allikevel, HVEM gir bort Timberland sko til loppemasked?!) Kjøpte skibukser til barna og turbukse til meg selv. To kjelker til barna for 50 kr pr stykk.. osv. Det er mye penger å spare, så lenge man kjøper det man faktisk trenger og har bruk for. Noe jeg ikke alltid gjør, selvsagt. 😅 Anonymkode: b3c32...600 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 1. mars 2023 #10 Del Skrevet 1. mars 2023 Jeg er ofte på utkikk etter eldre møbler som jeg pusser opp og selger med god fortjeneste. Husker jeg fant en spesiell stol for noen år siden (sånn fra 1970 - tallet) som så tilnærmet ubrukt ut. Kjøpte for 10 kr og solgte den for 4000,-. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. mars 2023 #11 Del Skrevet 1. mars 2023 Aner ikke men mesteparten av det kalte pappa skrot (Ting andre skulle kaste) 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #12 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.2.2023 den 3.30): Mitt største bruktkupp betalte jeg 2000 kr for. Samleobjekt. Solgte videre samme uke for 60.000 på budrunde, det var helt vanvittig! Sånn flaks kommer jeg aldri til å ha igjen, har aldri hatt så høy puls som da jeg spurte om prisen 😆 ... Anonymkode: 5b5c5...e47 Kan du ikke fortelle hva det var du kjøpte? Anonymkode: 21a80...3d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #13 Del Skrevet 1. mars 2023 Et nydelig hjørneskap i teak med farget glass og bar øverst. Det kostet meg 80 kr helt på tampen av markedet og har prydet stuen min siden. ellers kjøpte jeg en helt ny garderobe på posesalg da jeg var på loppis på Nesodden. Silke, lin, ull og skikkelig kvalitetsklær. Veldig fornøyd! Anonymkode: c683d...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 1. mars 2023 #14 Del Skrevet 1. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et nydelig hjørneskap i teak med farget glass og bar øverst. Det kostet meg 80 kr helt på tampen av markedet og har prydet stuen min siden. ellers kjøpte jeg en helt ny garderobe på posesalg da jeg var på loppis på Nesodden. Silke, lin, ull og skikkelig kvalitetsklær. Veldig fornøyd! Anonymkode: c683d...363 Er jo litt deilig at man kan kjøpe møbler man selv synes er utrolig fin til under 100kr Gratulerer med godt kjøp Endret 1. mars 2023 av Goodtimes skrivefeil 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #15 Del Skrevet 18. mars 2023 On 3/1/2023 at 2:16 PM, AnonymBruker said: Kan du ikke fortelle hva det var du kjøpte? Anonymkode: 21a80...3d7 Det er veldig nisje, så nei, men tenk i samme gate som et gammelt donaldblad. Altså for spesielt interesserte og det var egentlig litt flaks i at jeg visste at det hadde noen verdi da det ikke er "mitt univers", men 60.000 er tre månedsinntekter for min del så det var en gamechanger for økonomien. Anonymkode: 5b5c5...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå