Gå til innhold

Kan noen av dere intuitive/klarsynte se på dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer jeg til å få kontakt med disse to barndomsvennene mine igjen? T (en mann) og G (en kvinne). De har ikke noe med hverandre å gjøre, men jeg har gode barndomsminner med begge to, og skulle ønske vi kunne ta opp igjen kontakten nå i voksen alder. Har prøvd å ta forsiktig initiativ en sjelden gang, uten hell. Noen som ser noe rundt dette? Tenker de på meg iblant? Setter stor pris på svar💛 (overser latterliggjøring)

Anonymkode: b6e68...432

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre. De er opptatt med sitt og ikke interessert.

Anonymkode: f5b90...804

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også på følelsen av at de har nok med sitt og egentlig ikke tenker så mye på fortiden. 

Dersom du ønsker kontakt må du være direkte og ikke hinte. Selv da er jeg litt usikker på om det kommer til å gå slik du ønsker. 

Anonymkode: d360f...836

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå videre. De er opptatt med sitt og ikke interessert.

Anonymkode: f5b90...804

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får også på følelsen av at de har nok med sitt og egentlig ikke tenker så mye på fortiden. 

Dersom du ønsker kontakt må du være direkte og ikke hinte. Selv da er jeg litt usikker på om det kommer til å gå slik du ønsker. 

Anonymkode: d360f...836

Takk for svar. Dette var jo litt trist, men forventet😔 De betydde masse for meg i barndomsårene, men jeg var kanskje ikke så viktig for dem? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med G (en mann) jeg har overfladisk, men hyggelig kontakt med? Vil han bli en venn på lengre sikt? Eller vil relasjonen forbli på overflaten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...