Gjest FrkMjau Skrevet 11. februar 2023 #21 Del Skrevet 11. februar 2023 Adobyen skrev (2 minutter siden): Se der ja 😂 neste gang får jeg kanskje skrive klaske? Nææiiidaa! Dette er fantastisk forfærdelig å lærerikt 😂 *kremt.. Legger meg med Linda Eide's språksjov i bakgrunnen her nå, god natt! 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #22 Del Skrevet 11. februar 2023 Jeg er helt ENIG med deg, men teksten din viser at du har mye å jobbe med selv også når det gjelder norsk rettskriving. En stavefeil her og der er nå så, men du viser jo at du ikke kan å/og-regelen og ikke er helt stø i samskriving heller. Når det er sagt så forstår jeg hvilke du sikter til, jeg synes også det er overveldende mange her som skriver sjokkerende dårlig norsk. Anonymkode: 37500...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #23 Del Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Som en vestlending som har 6 i både nynorsk ,sidemål og engelsk kan jeg si at det begynner å bli vanskelig. I det man begynner å praktisere engelsk med engelskspråkelige hver dag så mister man reglamentet i norsk. Norsk er tungt. Jeg har begynt å slurve med muntlig norsk etter jeg begynte å snakke mest engelsk. Det er mer dialekt riktignok. Anonymkode: c8187...6eb Den læreren skulle jeg gjerne ha snakket noen ord med ... Anonymkode: 11fa3...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrkMjau Skrevet 11. februar 2023 #24 Del Skrevet 11. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er helt ENIG med deg, men teksten din viser at du har mye å jobbe med selv også når det gjelder norsk rettskriving. En stavefeil her og der er nå så, men du viser jo at du ikke kan å/og-regelen og ikke er helt stø i samskriving heller. Når det er sagt så forstår jeg hvilke du sikter til, jeg synes også det er overveldende mange her som skriver sjokkerende dårlig norsk. Anonymkode: 37500...e78 Og du å du! Er det ikke littegrann åvious engang de siste innleggene? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne907 Skrevet 11. februar 2023 #25 Del Skrevet 11. februar 2023 FrkMjau skrev (7 timer siden): Og du å du! Er det ikke littegrann åvious engang de siste innleggene? 😂 Denne setningen er jo omtrent uforståelig også. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 11. februar 2023 #26 Del Skrevet 11. februar 2023 servitrise&suppe skrev (12 timer siden): To. Var kanskje litt morsomt etter det innlegget. Så sinna for at andre skriver feil blir jo rart all den tid hun selv gjør det. Det var det første som slo meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå