Gå til innhold

Hvorfor er det omtrent umulig å finne bodylotion med vaniljelukt i butikkene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 10.49):

Sophie elise sin bodylotion er god og lukter vanilje

Anonymkode: ed6c0...604

Har ikke lyst å støtte den damen der 

Ts

Anonymkode: 6d480...821

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Sandie skrev (På 14.2.2023 den 20.51):

https://www.vita.no/korres/korres-vanilla-freesia-body-milk

Hadde tatt sjansen på denne. Den selges riktignok kun i Vita sin nettbutikk, men Korres pleier å ha gode dufter på sine produkter.

Elsker den, men det er en orientalsk vanilje. Korres har en vanilla cinnamon, da? den lukter mer vanilje enn den over, men ikke bare vanilje.

Anonymkode: 3a8be...2ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 23.45):

Og hvem vil vel støtte det megaopererte bimbo-narkovraket der? Tidenes mest elendige forbilde! Håper alle butikker slutter å selge merket hennes. 

Anonymkode: f55d1...567

Haha det har da ingenting å si når det produktet er bra! Hva feiler det deg egnt? At du i det hele tatt får likes på det du skriver er hårreisende. Jeg snakker om produktet, ikke personen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 22.55):

Har ikke lyst å støtte den damen der 

Ts

Anonymkode: 6d480...821

Nei så hva faen spør du om hjelp for da? ... da får du finne ut av det selv!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha det har da ingenting å si når det produktet er bra! Hva feiler det deg egnt? At du i det hele tatt får likes på det du skriver er hårreisende. Jeg snakker om produktet, ikke personen.

Selvfølgelig har det noe å si! Det er oss forbrukerne som sitter på makten, skjønner du. Jeg vil ikke være med på å sponse kokainforbruket og operasjonene til det ekstremt farlige forbildet der!

Du får neppe noen likes, for å si det sånn :fnise: Blir bare av deg selv det i så fall 😂 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei så hva faen spør du om hjelp for da? ... da får du finne ut av det selv!!

Fy faen, så frekk du er! Tom for cola, eller? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Selvfølgelig har det noe å si! Det er oss forbrukerne som sitter på makten, skjønner du. Jeg vil ikke være med på å sponse kokainforbruket og operasjonene til det ekstremt farlige forbildet der!

Du får neppe noen likes, for å si det sånn :fnise: Blir bare av deg selv det i så fall 😂 

Fy faen, så frekk du er! Tom for cola, eller? 

Det er du som er frekk. Les selv hva du skriver. Får passe seg å skrive til sånne som deg for du tåler ingenting og er en mobber. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er du som er frekk. Les selv hva du skriver. Får passe seg å skrive til sånne som deg for du tåler ingenting og er en mobber. 

Er ingen mobber fordi man ikke vil støtte Norges farligste forbilde, vettu. Slutt å misbruk mobbebegrepet! Men du var frekk mot ts. Se selv hva du skrev til henne da. Slenger med leppa fordi hun ikke heller vil støtte S.E. Er du som ikke tåler noen ting. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ingen mobber fordi man ikke vil støtte Norges farligste forbilde, vettu. Slutt å misbruk mobbebegrepet! Men du var frekk mot ts. Se selv hva du skrev til henne da. Slenger med leppa fordi hun ikke heller vil støtte S.E. Er du som ikke tåler noen ting. 

Hun heller ikke vil støtte S.E skulle det stå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er en mobber mot meg, fordi jeg foreslo et produkt hun kunne kjøpe. Og du angriper meg og du skriver på en møkkamåte mot meg, din mobber. Du skriver som en drittunge som ikke fikk viljen sin. Er tydelig du har store problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er en mobber mot meg, fordi jeg foreslo et produkt hun kunne kjøpe. Og du angriper meg og du skriver på en møkkamåte mot meg, din mobber. Du skriver som en drittunge som ikke fikk viljen sin. Er tydelig du har store problemer.

Herregud.... hvis du mener det er mobbing å være uenig ang et produkt må du gå i deg selv. Du misbruker mobbebegrepet. Jeg syns ingen bør støtte S.E. Skulle nesten tro du var henne sånn som du tar på vei. Ha en fortsatt fin kveld. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem vil vel støtte det megaopererte bimbo-narkovraket der? Tidenes mest elendige forbilde! Håper alle butikker slutter å selge merket hennes. 

At du snakker så stygt om noen sier det meste om deg. Får det deg til å føle deg bedre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykket feil og skulle ikke sitere. *pølsefingre*

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TBS har hatt bodylotion med vaniljeduft før, ihvertfall. Kanskje de har den fortsatt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så du vil kansellere henne fordi du ikke liker utseendet hennes. Hun sier ikke hun er et godt forbilde, tvert i mot anbefaler hun at andre ikke gjør som henne.

Jeg elsker Glöd body mist med bærduft, nyyydelig. Og lipglossene.

Anonymkode: 2b8e8...8c3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Enig i at produktet er det viktige. Det er dessverre blitt stuerent å snakke dritt om Sophie Elise. Jeg liker parfymen Glöd Uncovered. Litt snål når jeg først tar den på, så kjempegod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her lukter det ikke vanilje, men woke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så du vil kansellere henne fordi du ikke liker utseendet hennes. Hun sier ikke hun er et godt forbilde, tvert i mot anbefaler hun at andre ikke gjør som henne.

Jeg elsker Glöd body mist med bærduft, nyyydelig. Og lipglossene.

Anonymkode: 2b8e8...8c3

Kunne godt tenke meg at hun ble kansellert ja. 

Anonymkode: 3fc06...d33

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2023 den 18.48):

Det handler nok om at markedet for å gå rundt og lukte som et bakeri er forholdsvis smalt.

Anonymkode: 2d68e...ab8

Pussig at du skulle nevne det. Jeg tenkte nylig akkurat det samme, vanilje lukter som noe med bakeri.

Jeg gikk rett bak to unge jenter i forrige uke, på vei ut fra kjøpesenteret og litt bortover gata. Hun ene hadde åpenbart smurt eller sprayet seg med noe vaniljeluktende greier, for det STINKET rett og slett vaniljesukker/bakverk av henne! Det var nettopp det jeg tenkte; "hun lukter som noe fra et bakeri med vanilje i seg. Hvem vil gå rundt og ose av bakverk?"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...