AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Har noen tips til selvbruner for ansikt eller noe annet som fresher opp huden som ikke er sminke? Altså som jeg kan ha på huden når jeg tar av sminken på kvelden eller skal være sminkeløs? Jeg har så blass hud med røde områder og ser syk ut! Har fet hudtype så hudoljer går ikke. CC cream fra IT blir for sminkete men så lenge det er et produkt som ser ut som jeg er uten sminke så er jeg interessert! Anonymkode: 6c073...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. februar 2023 #2 Del Skrevet 10. februar 2023 Mary kay cc cream og makeup mekka bb cream er to FANTASTISKE produkter!! Men det dr ji sminke,da... Også bruker jeg bronzer fra rimmel,som er waterproof. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #3 Del Skrevet 10. februar 2023 flusa skrev (Akkurat nå): Mary kay cc cream og makeup mekka bb cream er to FANTASTISKE produkter!! Men det dr ji sminke,da... Også bruker jeg bronzer fra rimmel,som er waterproof. Takk men jeg trenger noe jeg kan ta på huden når jeg tar av meg sminken for kvelden og skal legge meg med en date, eller når jeg våkner på morgenen og ikke skal legge full makeup den dagen. Har brukt en koreansk etude house skin blur før som ikke syns på huden men den blir jeg litt for hvit av og jeg trenger noe som kan freshe og jevne ansiktsfargen min. Solarium tør jeg ikke Anonymkode: 6c073...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. februar 2023 #4 Del Skrevet 10. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk men jeg trenger noe jeg kan ta på huden når jeg tar av meg sminken for kvelden og skal legge meg med en date, eller når jeg våkner på morgenen og ikke skal legge full makeup den dagen. Har brukt en koreansk etude house skin blur før som ikke syns på huden men den blir jeg litt for hvit av og jeg trenger noe som kan freshe og jevne ansiktsfargen min. Solarium tør jeg ikke Anonymkode: 6c073...f27 Trenger du noe på huden når du skal legge deg,mener du? Hva med selvbruningsdråper i fuktighetskremen ? Da får man jo litt og litt farge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #5 Del Skrevet 10. februar 2023 https://www.apotera.no/cosmica-sun-kissed-face-cream-50ml Denne syns jeg funker supert. Anonymkode: 31cc0...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #6 Del Skrevet 10. februar 2023 Sånn selvbruningsspray for ansiktet? Må bruke krem under som ikke er oljete da som f.eks REN glow gel som også jevner ut hudtonen. Da får du glød og jevnere hudtone av fuktighetskremen og får litt farge av selvbruningssprayen. Anonymkode: 474e5...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #7 Del Skrevet 10. februar 2023 ^Legger ved bilde av det jeg mener. Jeg er kjempe lys i huden og sliter med å finne noe som ikke blir oransjt, men denne funker. Vet ikke om den selges lenger i vanlig butikk, men ellers har st. Tropez en for ansikt som skal være bra Anonymkode: 474e5...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Del Skrevet 22. februar 2023 Har noen alternativer til noe som glatter ut huden litt også? Anonymkode: 6c073...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har noen alternativer til noe som glatter ut huden litt også? Anonymkode: 6c073...f27 Du må ikke finne på å sove med sminke. Men selvbruningsdråper kan du fint tilsette i fuktighetskremen sålenge du tåler dem. Ikke noe annet. Jeg liker Ecooking sine Anonymkode: 52342...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Del Skrevet 22. februar 2023 Leste jeg rett nå, Tør du ikke gå til sengs med daten uten å vise den naturlige huden din? Anonymkode: e5920...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må ikke finne på å sove med sminke. Men selvbruningsdråper kan du fint tilsette i fuktighetskremen sålenge du tåler dem. Ikke noe annet. Jeg liker Ecooking sine Anonymkode: 52342...fe3 Jeg tenker på noe jeg kan bruke på "sminkefrie" dager også Anonymkode: 6c073...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #12 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg blander noen dråper med denne i nattkremen min. Får wn fin gyllen farge i ansiktet. Clarins Radiance-Plus Golden Glow Booster For Face Anonymkode: 07df8...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå