AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Andre som har sett Anne with an E på Netflix? Basert på bøkene om Anne fra Bjørkeli. Denne serien gikk rett hjem hos meg. Synd det bare ble med 3 sesonger. Anne og Gilbert 😍 Anonymkode: 33e1d...272 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #2 Del Skrevet 11. februar 2023 Slukte de to første sesongene. Sesong nummer tre ble jeg aldri ferdig med. Syns den ble litt kjedelig. Anonymkode: f4c1b...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 11. februar 2023 #3 Del Skrevet 11. februar 2023 Var mer fan av den originale serien, men slettes ikke verst denne heller så ikke siste sesongen ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 12. februar 2023 #4 Del Skrevet 12. februar 2023 Ble veldig glad i den serien ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #5 Del Skrevet 13. februar 2023 Måneskinn skrev (På 11.2.2023 den 10.36): Var mer fan av den originale serien, men slettes ikke verst denne heller så ikke siste sesongen ferdig Barne-tv versjonen? Noen som vet om den kan streames noe sted? Anonymkode: 33e1d...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 13. februar 2023 #6 Del Skrevet 13. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Barne-tv versjonen? Noen som vet om den kan streames noe sted? Anonymkode: 33e1d...272 Ja, barn-tv og barne-tv. så den jo da man var ungdom? Mulig den kan streames, jeg kjøpte blu-ray versjonen for noen år siden. Helt nydelig og så har man alltids youtube 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå