AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #1 Del Skrevet 10. februar 2023 Hei, er det noen som har erfaringer eller forklaringer å komme med? Jeg er nokså sikker på at jeg hadde EL 25 Februar. Kjente til og med stikket i eggstokken. Har sykluser fra 26-29 dager og har én gang hatt en 23-dagers fulgt av en 33-dagers siste halvåret. Det jeg ikke får til å stemme er at det står overalt at mensen skal komme 14 dager etter EL. Alle graviditetstester er negative. Hva kan forklaringen være? Har hatt litt murringer i magen siste uken men ingen tegn til mensen. Er det normalt med lenger lutealfase enn 14 dager? Anonymkode: 0c638...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. februar 2023 #2 Del Skrevet 10. februar 2023 At du ikke hadde eggløsning da,men at du hadde eggløsning senere. Eller ikke har hat eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 10. februar 2023 #3 Del Skrevet 10. februar 2023 Lutealfasen kan være så lang som opptil 18 dager, det har jeg opplevd. Men kommer den ikke senest da, og g test er negativ , har du nok dessverre ikke hatt el når du trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2023 #4 Del Skrevet 11. februar 2023 Takk for svar. Jeg begynte å spotte litt brunt nå i kveld. Så regner med mensen er på vei! Håper det, så jeg kan komme i gang med neste pp… Anonymkode: 0c638...182 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå