AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Del Skrevet 9. februar 2023 Hvorfor bruker jeg alltid opp mitt før alle andre hudpleiestegene….🤯 Anonymkode: b0b34...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 9. februar 2023 #2 Del Skrevet 9. februar 2023 Serum kommer jo ofte i små flasker på 30 ml, mens slikt som rens, fuktighetskrem etc , kommer i større forpakninger. Jeg bruker i snitt i underkant av 2 mnd på en 30 ml flaske med fuktserum, og da bruker jeg det morgen og kveld. Jeg bruker imidlertid en fuktspray i tillegg, og synes det både drøyer serumet noe og gjør at det trekker bedre inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. februar 2023 #3 Del Skrevet 10. februar 2023 Vanskelig spørsmål,siden jeg har mange forskjellige serumer jeg bytter mellom.. Men tror kanskje jeg ville hatt én flaske 1måned ?? Er veldig usikker,jeg syns også serum er veldig udrøyt produkt, men jeg bruker nok mer enn de 2-3 dråpene de anbefaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå