AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg er 11 dpo. Tok eggløsningstest så er ganske sikker på dette. De siste dagene har jeg hatt smerter i midten og litt i sidene i magen. Dette kan godt være mensensmerter, men pleier ikke ha smerter over skambeinet. Ellers begynner puppene å bli ømme og jeg sover dårlig (høy puls) og humøret går i berg og dalbane 🙈 Men testen er negativ. Så tenker jeg at dette ikke er symptomer på graviditet? Man må vel produsere hcg for å få symptomer? Er det noen med erfaringer rundt dette? Anonymkode: ff5f0...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Del Skrevet 9. februar 2023 Testen er vel ikke sikker før IKM? Anonymkode: 54734...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 9. februar 2023 #3 Del Skrevet 9. februar 2023 Har hatt negativ ved 11 dpo to ganger, og positiv ved 12 dpo. Så vil ikke si at håpet er ute før ikm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Del Skrevet 9. februar 2023 Hadde du noen lignende symptomer som om det var mensen som var på vei? Men at mensen ikke kom 🙈 Anonymkode: ff5f0...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Del Skrevet 9. februar 2023 Tidlige tester kan gi positiv test før ikm! Anonymkode: ff5f0...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Del Skrevet 9. februar 2023 Tullete å test 11DPO. Du kan selvsagt være gravid selv om alt for tidlige tester er negativ. Test 14DPO eller senere og bruk pengene du sparer på dyre graviditetstester til å gjøre noe hyggelig i stedet. Anonymkode: 80341...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Del Skrevet 9. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Tidlige tester kan gi positiv test før ikm! Anonymkode: ff5f0...31f Ja. De kan. Men det er ikke sikkert Anonymkode: 54734...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå