AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg elsker å lære nye ting. Ikke sånn veldig innviklet og tungt men lette fakta og god formidling. Har noen tips til norsk eller engelskspråklig podcaster som er givende å høre på? Ikke sånne crime podcaster eller fjase podcaster eller podcaster de bruker veldig tekniske ord og betegnelser så man ikke skjønner hva de snakker om Anonymkode: b7638...a81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Del Skrevet 9. februar 2023 Leger om livet. Mange ulike helserelaterte tema. Anonymkode: ecd22...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Del Skrevet 9. februar 2023 "198 land" og "Burde vært pensum" Anonymkode: 5d267...175 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2023 #4 Del Skrevet 10. februar 2023 History daily. Pengerådet. Oppdatert (om dagsaktuelle ting). Hjernesterk (mulig mer mot refleksjoner). Historier som endret Norge. Rekommandert. Matprat podden. Historiepodden. Anonymkode: 821a9...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. februar 2023 #5 Del Skrevet 12. februar 2023 Rekommandert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 12. februar 2023 #6 Del Skrevet 12. februar 2023 https://www.youtube.com/c/thenaturistlivingshowpodcast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 12. februar 2023 #7 Del Skrevet 12. februar 2023 Historiske kjendiser hos nrk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 13. februar 2023 #8 Del Skrevet 13. februar 2023 Språksnakk fra NRK EKKO fra NRK Oppdatert fra NRK Gamle greier (+ en hel del andre serier, bl.a. Lagapodden) fra Nasjonalbiblioteket Jeg savner nye episoder av Popkorn og politikk fra NRK, men de gamle ligger ute. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2023 #9 Del Skrevet 13. februar 2023 Ullvott skrev (2 timer siden): Språksnakk fra NRK EKKO fra NRK Oppdatert fra NRK Gamle greier (+ en hel del andre serier, bl.a. Lagapodden) fra Nasjonalbiblioteket Jeg savner nye episoder av Popkorn og politikk fra NRK, men de gamle ligger ute. Oppdatert, Ekko og Abels tårn er favoritter. Jeg savner Stanghelle på fredag på NRK. Egentlig det perfekte gamlisprogrammet, men jammen er Stanghelle skarp i analysene. Må innrømme jeg lærte mye av de programmene. Innpakket i litt lett underholdning. Jeg hører også nyhetsmorgen og politisk kvarter, men er usikker på om det kommer som podcast eller bare streaming. Tore Sagens podcast er også lærerik og jeg liker at intervjuobjektene får tid til å forklare hva de faktisk mener. Anonymkode: 9a086...cb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2023 #10 Del Skrevet 15. februar 2023 Abels tårn (NRK) Ekko (NRK) What if (BBC) Freakonomics Anonymkode: a1083...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå