Cid Skrevet 11. februar 2023 #141 Del Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Få han opp til 2 i promille så skal vi se om han hoster opp noen nyord 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #142 Del Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Og nå blir han sendt til fyllearresten for avrusning fordi han forstyrrer den offentlige ro og orden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #143 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Skal legge den ut på mandag, det er et løfte 😀😀😀 Hvor er du? KG kaller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2023 #144 Del Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (22 minutter siden): Hvor er du? KG kaller. Blitt kidnappet av samme som kidnappet hoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #145 Del Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Blitt kidnappet av samme som kidnappet hoppe Og tjoret fast i kjelleren med hoppetauet hennes Vi sender deg og Røde Kors på leteaksjon 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2023 #146 Del Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Og tjoret fast i kjelleren med hoppetauet hennes Vi sender deg og Røde Kors på leteaksjon 🏃♂️ Pelle leder aksjonen Men så viser det seg at det er Pelle som har kidnappet @Hoppetaujenta og @Entern, han slår meg og deg bevisstløse og planter en bombe nedi kjelleren hvor vi 4 er. Anton blir mistenksom og finner ut av det hele og drar for å redde oss, han finner kjelleren men havner i en slåsskamp med pelle. Men Anton får overtaket og slår han bevisstløs, vi rømmer i fart mens bomben skal til å gå av, vi ser pelle liggende rett ved siden av bomben og han ser at det er 5 sekunder igjen. Han sier "å for helve…." Bomba gikk av Nå er vi alle trygt tilbake på Lønneberget og spiser pizza 🍕🍕🍕🍕🍕🍕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #147 Del Skrevet 11. februar 2023 Hei hei @Cid og @Embla Othea😀😀😀 Takk for fin og klassisk Cid historie Cid 😀👍 Blir nok etterhvert pizza på meg ja 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #148 Del Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (37 minutter siden): Pelle leder aksjonen Men så viser det seg at det er Pelle som har kidnappet @Hoppetaujenta og @Entern, han slår meg og deg bevisstløse og planter en bombe nedi kjelleren hvor vi 4 er. Anton blir mistenksom og finner ut av det hele og drar for å redde oss, han finner kjelleren men havner i en slåsskamp med pelle. Men Anton får overtaket og slår han bevisstløs, vi rømmer i fart mens bomben skal til å gå av, vi ser pelle liggende rett ved siden av bomben og han ser at det er 5 sekunder igjen. Han sier "å for helve…." Bomba gikk av Nå er vi alle trygt tilbake på Lønneberget og spiser pizza 🍕🍕🍕🍕🍕🍕 Det var da voldsomt Cid. Pelle døde og Hoppe og Entern er med oss på Lønneberget og spiser pizza. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #149 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hei hei @Cid og @Embla Othea😀😀😀 Takk for fin og klassisk Cid historie Cid 😀👍 Blir nok etterhvert pizza på meg ja 😀 Hei. 🥰 Typisk Cid-fortelling det. Voldsomme greier med kidnapping og bombing. 😮 Dominos? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2023 #150 Del Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Det var da voldsomt Cid. Pelle døde og Hoppe og Entern er med oss på Lønneberget og spiser pizza. 🥰 Dette er noe av det minst voldsomme jeg har skrevet 😛 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Hei. 🥰 Typisk Cid-fortelling det. Voldsomme greier med kidnapping og bombing. 😮 Dominos? 🥰 Er sånne type historier jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #151 Del Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Dette er noe av det minst voldsomme jeg har skrevet 😛 Er sånne type historier jeg liker Sikkert ikke voldsomt for deg men dette ble til og med drøyt for drøye Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #152 Del Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Det var da voldsomt Cid. Pelle døde og Hoppe og Entern er med oss på Lønneberget og spiser pizza. 🥰 Cid skrev (16 minutter siden): Dette er noe av det minst voldsomme jeg har skrevet 😛 Er sånne type historier jeg liker Embla Othea skrev (15 minutter siden): Sikkert ikke voldsomt for deg men dette ble til og med drøyt for drøye Embla. Ganske kontrollert til å være Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #153 Del Skrevet 11. februar 2023 Ja @Embla Othea det blir Domino’s 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2023 #154 Del Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (29 minutter siden): Sikkert ikke voldsomt for deg men dette ble til og med drøyt for drøye Embla. Bare å hoppe over i fremtiden da slik jeg gjør når du blir for drøy 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #155 Del Skrevet 11. februar 2023 Du er alltid velkommen til å fortelle historier i dagboken min @Cid😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2023 #156 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Du er alltid velkommen til å fortelle historier i dagboken min @Cid😊 Bare ikke Embla blir sint 🥺 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #157 Del Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Bare ikke Embla blir sint 🥺 Går nok bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2023 #158 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Går nok bra 😊 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 11. februar 2023 #159 Del Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (55 minutter siden): Bare å hoppe over i fremtiden da slik jeg gjør når du blir for drøy 😅 Drøyt? Pelle BA om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #160 Del Skrevet 11. februar 2023 Da har jeg kjøpt Hot Pepperoni pizza på Domino’s og skal spise pizza og høre BluesAsylet på P2 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå