Cid Skrevet 11. februar 2023 #141 Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Få han opp til 2 i promille så skal vi se om han hoster opp noen nyord 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 1 1
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #142 Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Og nå blir han sendt til fyllearresten for avrusning fordi han forstyrrer den offentlige ro og orden 1
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #143 Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Skal legge den ut på mandag, det er et løfte 😀😀😀 Hvor er du? KG kaller. 1
Cid Skrevet 11. februar 2023 #144 Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (22 minutter siden): Hvor er du? KG kaller. Blitt kidnappet av samme som kidnappet hoppe
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #145 Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Blitt kidnappet av samme som kidnappet hoppe Og tjoret fast i kjelleren med hoppetauet hennes Vi sender deg og Røde Kors på leteaksjon 🏃♂️
Cid Skrevet 11. februar 2023 #146 Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Og tjoret fast i kjelleren med hoppetauet hennes Vi sender deg og Røde Kors på leteaksjon 🏃♂️ Pelle leder aksjonen Men så viser det seg at det er Pelle som har kidnappet @Hoppetaujenta og @Entern, han slår meg og deg bevisstløse og planter en bombe nedi kjelleren hvor vi 4 er. Anton blir mistenksom og finner ut av det hele og drar for å redde oss, han finner kjelleren men havner i en slåsskamp med pelle. Men Anton får overtaket og slår han bevisstløs, vi rømmer i fart mens bomben skal til å gå av, vi ser pelle liggende rett ved siden av bomben og han ser at det er 5 sekunder igjen. Han sier "å for helve…." Bomba gikk av Nå er vi alle trygt tilbake på Lønneberget og spiser pizza 🍕🍕🍕🍕🍕🍕 1
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #147 Skrevet 11. februar 2023 Hei hei @Cid og @Embla Othea😀😀😀 Takk for fin og klassisk Cid historie Cid 😀👍 Blir nok etterhvert pizza på meg ja 😀 1
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #148 Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (37 minutter siden): Pelle leder aksjonen Men så viser det seg at det er Pelle som har kidnappet @Hoppetaujenta og @Entern, han slår meg og deg bevisstløse og planter en bombe nedi kjelleren hvor vi 4 er. Anton blir mistenksom og finner ut av det hele og drar for å redde oss, han finner kjelleren men havner i en slåsskamp med pelle. Men Anton får overtaket og slår han bevisstløs, vi rømmer i fart mens bomben skal til å gå av, vi ser pelle liggende rett ved siden av bomben og han ser at det er 5 sekunder igjen. Han sier "å for helve…." Bomba gikk av Nå er vi alle trygt tilbake på Lønneberget og spiser pizza 🍕🍕🍕🍕🍕🍕 Det var da voldsomt Cid. Pelle døde og Hoppe og Entern er med oss på Lønneberget og spiser pizza. 🥰 1
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #149 Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hei hei @Cid og @Embla Othea😀😀😀 Takk for fin og klassisk Cid historie Cid 😀👍 Blir nok etterhvert pizza på meg ja 😀 Hei. 🥰 Typisk Cid-fortelling det. Voldsomme greier med kidnapping og bombing. 😮 Dominos? 🥰 1
Cid Skrevet 11. februar 2023 #150 Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Det var da voldsomt Cid. Pelle døde og Hoppe og Entern er med oss på Lønneberget og spiser pizza. 🥰 Dette er noe av det minst voldsomme jeg har skrevet 😛 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Hei. 🥰 Typisk Cid-fortelling det. Voldsomme greier med kidnapping og bombing. 😮 Dominos? 🥰 Er sånne type historier jeg liker
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #151 Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Dette er noe av det minst voldsomme jeg har skrevet 😛 Er sånne type historier jeg liker Sikkert ikke voldsomt for deg men dette ble til og med drøyt for drøye Embla.
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #152 Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Det var da voldsomt Cid. Pelle døde og Hoppe og Entern er med oss på Lønneberget og spiser pizza. 🥰 Cid skrev (16 minutter siden): Dette er noe av det minst voldsomme jeg har skrevet 😛 Er sånne type historier jeg liker Embla Othea skrev (15 minutter siden): Sikkert ikke voldsomt for deg men dette ble til og med drøyt for drøye Embla. Ganske kontrollert til å være Cid 1
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #153 Skrevet 11. februar 2023 Ja @Embla Othea det blir Domino’s 😀
Cid Skrevet 11. februar 2023 #154 Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (29 minutter siden): Sikkert ikke voldsomt for deg men dette ble til og med drøyt for drøye Embla. Bare å hoppe over i fremtiden da slik jeg gjør når du blir for drøy 😅 1 1
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #155 Skrevet 11. februar 2023 Du er alltid velkommen til å fortelle historier i dagboken min @Cid😊 2
Cid Skrevet 11. februar 2023 #156 Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Du er alltid velkommen til å fortelle historier i dagboken min @Cid😊 Bare ikke Embla blir sint 🥺 3
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #157 Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Bare ikke Embla blir sint 🥺 Går nok bra 😊
Cid Skrevet 11. februar 2023 #158 Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Går nok bra 😊 😄 1
Boetica Skrevet 11. februar 2023 #159 Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (55 minutter siden): Bare å hoppe over i fremtiden da slik jeg gjør når du blir for drøy 😅 Drøyt? Pelle BA om det 1
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #160 Skrevet 11. februar 2023 Da har jeg kjøpt Hot Pepperoni pizza på Domino’s og skal spise pizza og høre BluesAsylet på P2 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå