Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #61 Del Skrevet 9. februar 2023 jukkapalme skrev (3 timer siden): Grattis med dagbok! ♥️ Og grattis med de gode nyhetene, hurra, hurra! Takk😀😀😀😊😊😊 Ane Rikke skrev (3 timer siden): Hurra, gratulerer! 👏🏻 Takk😀😀😀😊😊😊 Athena Freyja skrev (1 time siden): Gratulerer med dagbok Takk😀😀😀😊😊😊 Agent smith skrev (53 minutter siden): Er han gravid?, har han Vunnet i lotto? Jobbsituasjon har bedret seg betraktelig 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. februar 2023 #62 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Jobbsituasjon har bedret seg betraktelig 😀😀😀 Det høres veldig bra, spennende og fortjent ut Heldige din nye arbeidsgiver (? hvis jeg tolker deg riktig). Og gratulere med Dagbok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #63 Del Skrevet 9. februar 2023 Zenobia skrev (8 minutter siden): Det høres veldig bra, spennende og fortjent ut Heldige din nye arbeidsgiver (? hvis jeg tolker deg riktig). Og gratulere med Dagbok Samme arbeidsgiver, etter hvert ny stilling 😀 tusen takk 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #64 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Samme arbeidsgiver, etter hvert ny stilling 😀 tusen takk 😀 🥳🥳 De er heldige som har deg! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #65 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): 🥳🥳 De er heldige som har deg! 🥰 Tusen takk 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. februar 2023 #66 Del Skrevet 9. februar 2023 Agent smith skrev (2 timer siden): Er han gravid?, har han Vunnet i lotto? Han er gravid, ja. Med sekslinger 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. februar 2023 #67 Del Skrevet 9. februar 2023 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Han er gravid, ja. Med sekslinger 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #68 Del Skrevet 9. februar 2023 jukkapalme skrev (37 minutter siden): Han er gravid, ja. Med sekslinger Agent smith skrev (30 minutter siden): 🥳 Seks små Enter, fem furuer og en bøk 🌲🌲🌲🌲🌲🌳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar 2023 #69 Del Skrevet 10. februar 2023 AprilLudgate skrev (6 timer siden): Trodde vi snakket om John Locke her inne 😆 Men kebabpizza? Aldri smakt. Hva er konseptet? Han i Lost ja, favoritt karakteren min i Lost 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar 2023 #70 Del Skrevet 10. februar 2023 jukkapalme skrev (3 timer siden): Han er gravid, ja. Med sekslinger Seks sifret årsbeløp heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #71 Del Skrevet 10. februar 2023 Cid skrev (7 timer siden): Seks sifret årsbeløp heller Du, akkurat det tror jeg nok jeg kan se langt etter 😅 fortsetter nok å være femsifret 😅 Men en fin tanke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. februar 2023 #72 Del Skrevet 10. februar 2023 God helg Ny jobb i siktet, eller? Forstår det er litt sånn hemmelig, enda Uansett gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar 2023 #73 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Du, akkurat det tror jeg nok jeg kan se langt etter 😅 fortsetter nok å være femsifret 😅 Men en fin tanke 😊 I året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. februar 2023 #74 Del Skrevet 10. februar 2023 Jeg bidrar til litt musikk, håper det er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #75 Del Skrevet 10. februar 2023 Kjære dagbok, Håper dagen i dag blir like bra som gårsdagen 😃 Ikke så spennende dag hittil, sov lenger enn jeg pleier og sitter nå og jobber og hører musikk 😊 Siden jeg har lovt at det blir noen kule kostymer, poster jeg denne karen: En persisk ryttersoldat fra Aleksander den Stores tid.🙂 Gamle Persia har alltid fascinert meg, både kulturen, historien, religionen og menneskene 🙂 Parther i kamp med armener, 400 år senere. Partherne var også iranere, som styrte Iran i 300 år (men de var ikke innfødte persere, men snakket et annet iransk språk, beslektet med kurdisk så vidt jeg vet). Her er en moderne reenactor som har kledd seg ut som en litt senere, sassanidisk persisk ryttersoldat fra 2-3-400-tallet etter Kristus: En persisk asavaran (ridder) skulle være verdt 3 romerske soldater. Partherne påførte romerne et av deres absolutt verste nederlag i slaget ved Carrhae Battle of Carrhae - Wikipedia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #76 Del Skrevet 10. februar 2023 Athena Freyja skrev (14 minutter siden): God helg Ny jobb i siktet, eller? Forstår det er litt sånn hemmelig, enda Uansett gratulerer Takk 🙂 God helg 😊 Endelig snart helg ni!!!😊 Ja, men har lovet sjefen å ikke prate om det før i mars eller der omkring 🤫 Tusen takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #77 Del Skrevet 10. februar 2023 Cid skrev (14 minutter siden): I året? Ja, femsifret ikke sekssifret 😅 Jeg tjener ca 450,000 i året og regner med at lønna forblir på ca det nivået 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #78 Del Skrevet 10. februar 2023 Athena Freyja skrev (14 minutter siden): Jeg bidrar til litt musikk, håper det er greit? Aldri feil med musikk Athena ☺️ Jeg kommer garantert og til å poste mer musikk her ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #79 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (18 minutter siden): Kjære dagbok, Håper dagen i dag blir like bra som gårsdagen 😃 Ikke så spennende dag hittil, sov lenger enn jeg pleier og sitter nå og jobber og hører musikk 😊 Siden jeg har lovt at det blir noen kule kostymer, poster jeg denne karen: En persisk ryttersoldat fra Aleksander den Stores tid.🙂 Gamle Persia har alltid fascinert meg, både kulturen, historien, religionen og menneskene 🙂 Parther i kamp med armener, 400 år senere. Partherne var også iranere, som styrte Iran i 300 år (men de var ikke innfødte persere, men snakket et annet iransk språk, beslektet med kurdisk så vidt jeg vet). Her er en moderne reenactor som har kledd seg ut som en litt senere, sassanidisk persisk ryttersoldat fra 2-3-400-tallet etter Kristus: En persisk asavaran (ridder) skulle være verdt 3 romerske soldater. Partherne påførte romerne et av deres absolutt verste nederlag i slaget ved Carrhae Battle of Carrhae - Wikipedia Interessant med historie. Mener å ha hørt en historie der de helte flytende gull ned i halsen på en romersk general fordi han var gal etter gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #80 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (14 minutter siden): Ja, femsifret ikke sekssifret 😅 Jeg tjener ca 450,000 i året og regner med at lønna forblir på ca det nivået 🙂 450 000 er jo seks sifret det da🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå