Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #121 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Ellers takk. Jeg nynner til «Bare min» av Morgan Sulele nå. Sånn sukkersøt musikk du ikke liker. Fy og fy Hør metal isteden Er terapeutisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #122 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Mhm! 🥳 Blitt mange pils på deg i kveld? 2 i promille nå? Du fant jo opp *bamzez* i fylla, vi trenger et nyord på KG! Blitt en del Kan bli nye nyord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #123 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Det er det 😀 hurra for @Maskinfører😀 Ja 🙂🙂 takk takk @Entern 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #124 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Snikkert og twist er et herlig uttrykk 🥳 Ja det er det og det kan vi takke vår kjære gode forumvenn @Cid for skal helst være Banan twist da 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #125 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (4 timer siden): Tusen takk😊Glad du liker den😀 Bare koselig alltid spennende med dagbøker ligger noen dagbøker her også etter mine søstre skal jeg bryte de opp ? lese jenters innerste tanker ? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #126 Del Skrevet 10. februar 2023 Maskinfører skrev (43 minutter siden): Bare koselig alltid spennende med dagbøker ligger noen dagbøker her også etter mine søstre skal jeg bryte de opp ? lese jenters innerste tanker ? 🙂 Gjør det som føles riktig 😊 (Jeg hadde latt være 😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #127 Del Skrevet 10. februar 2023 Maskinfører skrev (48 minutter siden): Ja 🙂🙂 takk takk @Entern 🙂 Du er ALLTID hyggelig 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #128 Del Skrevet 10. februar 2023 Maskinfører skrev (47 minutter siden): Ja det er det og det kan vi takke vår kjære gode forumvenn @Cid for skal helst være Banan twist da 😃 @Cid er en fantastisk fyr 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #129 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (15 minutter siden): @Cid er en fantastisk fyr 😀 Ja det er han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #130 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Du er ALLTID hyggelig 😀 Takk du også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #131 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Gjør det som føles riktig 😊 (Jeg hadde latt være 😅) Da lar jeg vær bøkene er 30 år gamle og har ikke sett mine søsken på 12 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #132 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (10 timer siden): Fy og fy Hør metal isteden Er terapeutisk Ikke faen Terapeutisk my ass Det er jo som tortur for ørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #133 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (10 timer siden): Blitt en del Kan bli nye nyord Host opp noen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #134 Del Skrevet 11. februar 2023 Embla Othea skrev (19 minutter siden): Host opp noen da Sorry, kommer ikke på noen 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 11. februar 2023 #135 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (11 timer siden): Fy og fy Hør metal isteden Er terapeutisk Gratulerer med dagbok👍 Jeg svirrer innom og spør om: Kanskje du kan legge ut: The Bard’s Song: In the Forest, av Blind Guardian? Jeg får ikke til å legge ut link🙄 Embla Othea skrev (1 time siden): Ikke faen Terapeutisk my ass Det er jo som tortur for ørene Og den er kanskje ikke tortur for ørene til Embla? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. februar 2023 Forfatter #136 Del Skrevet 11. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 time siden): Gratulerer med dagbok👍 Jeg svirrer innom og spør om: Kanskje du kan legge ut: The Bard’s Song: In the Forest, av Blind Guardian? Jeg får ikke til å legge ut link🙄 Og den er kanskje ikke tortur for ørene til Embla? Skal legge den ut på mandag, det er et løfte 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #137 Del Skrevet 11. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 time siden): Gratulerer med dagbok👍 Jeg svirrer innom og spør om: Kanskje du kan legge ut: The Bard’s Song: In the Forest, av Blind Guardian? Jeg får ikke til å legge ut link🙄 Og den er kanskje ikke tortur for ørene til Embla? Hvilken sjanger er det da? 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #138 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): Sorry, kommer ikke på noen 😩 Du som har en så livlig fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. februar 2023 #139 Del Skrevet 11. februar 2023 Entern skrev (5 timer siden): Sorry, kommer ikke på noen 😩 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 11. februar 2023 #140 Del Skrevet 11. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Nå da? Få han opp til 2 i promille så skal vi se om han hoster opp noen nyord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå