Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #101 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (1 minutt siden): Var det han som fikk kreft? Han var mye bedre som Spartacus enn han som tok over rollen Jo han fikk kreft. Utrolig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar 2023 #102 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) Agent smith skrev (27 minutter siden): Var det han som fikk kreft? Han var mye bedre som Spartacus enn han som tok over rollen Ja Andy Whitfield, døde i 2011 bare 39 år gammel Endret 10. februar 2023 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar 2023 #103 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Jo han fikk kreft. Utrolig trist. Dumt de ikke spilte inn sesong 2 før prequel serien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. februar 2023 #104 Del Skrevet 10. februar 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Dumt de ikke spilte inn sesong 2 før prequel serien Leste nå at grunnen til at de heller lagde prequel serien først var pga Andy og kreften hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #105 Del Skrevet 10. februar 2023 Et par melodier jeg tror både jeg og @Cid liker: Den symfoniske versjonen: Originalen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #106 Del Skrevet 10. februar 2023 En litt mild video dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #107 Del Skrevet 10. februar 2023 I dag blir det Saag (spinat curry) på Listen to Baljit på Frogner🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #108 Del Skrevet 10. februar 2023 Detta var en fin dagbok @Entern det er snikkert og twist 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #109 Del Skrevet 10. februar 2023 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Detta var en fin dagbok @Entern det er snikkert og twist 🙂 Tusen takk😊Glad du liker den😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 10. februar 2023 #110 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 timer siden): I dag blir det Saag (spinat curry) på Listen to Baljit på Frogner🥰🥰🥰 Når skal du vitja Vianvang då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 10. februar 2023 #111 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (6 timer siden): Et par melodier jeg tror både jeg og @Cid liker: Den symfoniske versjonen: Originalen: *Tramper uanmeldt inn i dagboken din* Så fin den er, men la meg pynte den mer. *Tegner kruseduller og stjerner i sidehjørnene* Snart kommer nytt zelda spill! 💚 *Tegner en Korok, bruker en hel side* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #112 Del Skrevet 10. februar 2023 Rosakatt skrev (50 minutter siden): *Tramper uanmeldt inn i dagboken din* Så fin den er, men la meg pynte den mer. *Tegner kruseduller og stjerner i sidehjørnene* Snart kommer nytt zelda spill! 💚 *Tegner en Korok, bruker en hel side* Velkommen velkommen Rosakatt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #113 Del Skrevet 10. februar 2023 Nattens rytter skrev (1 time siden): Når skal du vitja Vianvang då? Ikke i dag ser det ut til. Etter 4 øl med kjentfolk på Frogner var det på tide å dra til stampuben på Bislett 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #114 Del Skrevet 10. februar 2023 Nattens rytter skrev (1 time siden): Når skal du vitja Vianvang då? Velkommen i tråden forresten my fellow opplending 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #115 Del Skrevet 10. februar 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Detta var en fin dagbok @Entern det er snikkert og twist 🙂 Snikkert og twist er et herlig uttrykk 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #116 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (8 timer siden): Et par melodier jeg tror både jeg og @Cid liker: Den symfoniske versjonen: Originalen: Fæl musikk. Får vondt i ørene. Hilsen Olga på 80. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #117 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (27 minutter siden): Fæl musikk. Får vondt i ørene. Hilsen Olga på 80. Er dataspillmusikk jo 🥲 Hør på den Conan inspirerte metal musikken jeg postet isteden du😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #118 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (29 minutter siden): Snikkert og twist er et herlig uttrykk 🥳 Det er det 😀 hurra for @Maskinfører😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #119 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Er dataspillmusikk jo 🥲 Hør på den Conan inspirerte metal musikken jeg postet isteden du😀 Ellers takk. Jeg nynner til «Bare min» av Morgan Sulele nå. Sånn sukkersøt musikk du ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #120 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det er det 😀 hurra for @Maskinfører😀 Mhm! 🥳 Blitt mange pils på deg i kveld? 2 i promille nå? Du fant jo opp *bamzez* i fylla, vi trenger et nyord på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå