AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #1 Del Skrevet 9. februar 2023 Noen med erfaring? Anonymkode: acb0f...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #2 Del Skrevet 9. februar 2023 Ja. Den smaker litt bedre enn andre tannkrem, men koster 10-15 ganger så mye 😅 Anonymkode: 14a2b...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #3 Del Skrevet 9. februar 2023 Den som heter Anti-Plaque er utrolig effektiv for å forebygge tannstein, ingen av tannkremene i dagligvaren eller apotek som kan måle seg der, etter min erfaring. For meg, som er så uheldig at jeg lett får tannstein tross gode pusse- og tanntrådvaner, er den gull Anonymkode: ea3b3...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #4 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den som heter Anti-Plaque er utrolig effektiv for å forebygge tannstein, ingen av tannkremene i dagligvaren eller apotek som kan måle seg der, etter min erfaring. For meg, som er så uheldig at jeg lett får tannstein tross gode pusse- og tanntrådvaner, er den gull Anonymkode: ea3b3...f2c Føler du at du også får renere/hvitere tenner av den?Gjør den noe for plakk? Anonymkode: acb0f...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Føler du at du også får renere/hvitere tenner av den?Gjør den noe for plakk? Anonymkode: acb0f...32a Ja, faktisk. Ettersom jeg er plaget med at jeg lett får tannstein, så opplever jeg at denne tannkremen er bedre på å forebygge det, dvs at den er mer effektiv når det gjelder å fjerne plakk enn vanlige tannkremer. Anonymkode: ea3b3...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 9. februar 2023 #6 Del Skrevet 9. februar 2023 Støtter ikke pyramidespill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. februar 2023 #7 Del Skrevet 9. februar 2023 Jeg fikk svakere tenner av den,så den bruker jeg aldri igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #8 Del Skrevet 9. februar 2023 Lerke987 skrev (5 timer siden): Støtter ikke pyramidespill. Nei, og det hadde jo heller ikke vært nødvendig om det var mulig å få tak i en like bra tannkrem på f.eks. apoteket. Men jeg har prøvd "alt", og tannlegen kommenterte at han så forskjell etter at jeg begynte å bruke den, så.......tannhelsa mi trumfer moralske skrupler i dette tilfellet. Anonymkode: ea3b3...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå