AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg fikk tydelig positiv eggløsningstest 29. januar, og regner da med at jeg hadde eggløsning 30. januar. 7dpo hadde jeg merkelig metallsmak i munnen, var kvalm, og produkter jeg bruker daglig luktet plutselig veldig rart. Jeg ble utålmodig og testet derfor 8dpo på dagtid og fikk svak men tydelig positiv test, på kveldstid samme dag fikk jeg negativ test, og i dag tidlig (9dpo) fikk jeg også negativ test. Symptomene er også stort sett borte. Var det kjemisk graviditet eller er det fortsatt mulig at jeg er gravid? Anonymkode: faf6b...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Del Skrevet 8. februar 2023 Sykt tilfeldig, men nøyaktig det samme skjedde med meg de samme dagene, så håper det kommer noen gode svar her. Fortsetter å teste i morgen med tidligtest hvertfall, men begynt å miste håpet etter to negative. Anonymkode: 76831...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sykt tilfeldig, men nøyaktig det samme skjedde med meg de samme dagene, så håper det kommer noen gode svar her. Fortsetter å teste i morgen med tidligtest hvertfall, men begynt å miste håpet etter to negative. Anonymkode: 76831...7a7 Oj det var tilfeldig! Veldig merkelig. Sist jeg hadde kjemisk var testen aldri så sterk som i går, og den var positiv i flere dager før den ble negativ. Jeg har også begynt å miste håpet denne perioden, men krysser fingrene for oss begge. Anonymkode: faf6b...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg hadde kjemisk i midten av januar. Var utrolig kvalm, utslitt og hadde crabing på knekkebrød med leverpostei og sylteagurk i tre dager (hadde 9 mnd med cravings på det når jeg gikk gravid med nr 1) testet skygge på kvelden og synlig svak strek morgenen etter. Men så ble testene blanke og mensen kom Anonymkode: febff...4a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #5 Del Skrevet 8. februar 2023 Sikkert kjemisk. Jeg hadde innsett nylig, fikk symptomer, skyggestrek og så blenda. Deretter forsvant symptomene og mensen kom. Bedre lykke neste gang🤞🏻 Anonymkode: 2dd24...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #6 Del Skrevet 9. februar 2023 Kjemisk ja. Hvis du faktisk ble gravid hadde de blitt gradvis sterkere. Hadde kjemisk i høst, positiv 1 døgn før den ble negativ igjen. Gravid mnd etter igjen men endte i ma Anonymkode: 2527b...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #7 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 8.2.2023 den 16.45): Oj det var tilfeldig! Veldig merkelig. Sist jeg hadde kjemisk var testen aldri så sterk som i går, og den var positiv i flere dager før den ble negativ. Jeg har også begynt å miste håpet denne perioden, men krysser fingrene for oss begge. Anonymkode: faf6b...a92 Hvordan har det gått med deg? For min del var det nok kjemisk dessverre Anonymkode: 76831...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå