AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg er stolt over å være norsk, særlig når jeg er i utlandet. Vurderer å tatovere flagget på brystet eller på overarmen. Er det harry? Anonymkode: b2d97...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #2 Del Skrevet 8. februar 2023 Trur ikke det finnes én eneste tatovering som er mer harry enn det dét. Anonymkode: 05c17...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #3 Del Skrevet 8. februar 2023 Ja Anonymkode: 79db2...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Del Skrevet 8. februar 2023 Ja. Endelig har noen laget en harry-tråd hvor tingen det spørres om helt uten tvil er blodharry. Anonymkode: 6c4c6...fd9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #5 Del Skrevet 8. februar 2023 Ja det er det, med mindre du har vært spesialsoldat i Afghanistan e.l., da kan det være greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Del Skrevet 8. februar 2023 Ja, veldig rart og harry. Også vil det jo alltids være en fare for å bli tatt for å være nasjonalist/fascist/nazist da, føler man ofte finner den typen symbolikk i de miljøene… Stolt av å være norsk, hva betyr egentlig det? Er det viktig for deg at alle vet at du er fra Norge? Føler du deg bedre hvis folk vet det? Det er jo litt spesielt. For hvis det er bare for din egen del så finnes det jo mange ting man kan tatovere som kan symbolisere landet man kommer fra uten at man går rundt å roper det ut - kanskje nasjonalfuglen eller en fjøsnisse eller noe annet «urnorsk». Da blir det fortsatt en påminnelse om at man er takknemlig for alt som er bra i Norge (feks) uten at man går rundt og skryter av landet sitt og roper det til folk. Anonymkode: aace5...b9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Del Skrevet 8. februar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, veldig rart og harry. Også vil det jo alltids være en fare for å bli tatt for å være nasjonalist/fascist/nazist da, føler man ofte finner den typen symbolikk i de miljøene… 100% korrekt. Et norsk flagg på brystet vil fortelle alle som ser at man har slike verdier. Uansett om det stemmer eller ikke. Det er ikke noe jeg vil at folk skal tru om meg, i hvert fall. Anonymkode: 05c17...e1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Del Skrevet 8. februar 2023 Æsj ja. Anonymkode: 01902...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8. februar 2023 #9 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trur ikke det finnes én eneste tatovering som er mer harry enn det dét. Anonymkode: 05c17...e1c Tribals. Fremdeles, dessverre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 8. februar 2023 #10 Del Skrevet 8. februar 2023 Tatoveringer er harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. februar 2023 #11 Del Skrevet 8. februar 2023 Endelig noen som har klart å bruke harry i riktig kontekst!! Ja, det er veldig, veldig harry å ha det norske flagget tatovert på kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #12 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, veldig rart og harry. Også vil det jo alltids være en fare for å bli tatt for å være nasjonalist/fascist/nazist da, føler man ofte finner den typen symbolikk i de miljøene… Stolt av å være norsk, hva betyr egentlig det? Er det viktig for deg at alle vet at du er fra Norge? Føler du deg bedre hvis folk vet det? Det er jo litt spesielt. For hvis det er bare for din egen del så finnes det jo mange ting man kan tatovere som kan symbolisere landet man kommer fra uten at man går rundt å roper det ut - kanskje nasjonalfuglen eller en fjøsnisse eller noe annet «urnorsk». Da blir det fortsatt en påminnelse om at man er takknemlig for alt som er bra i Norge (feks) uten at man går rundt og skryter av landet sitt og roper det til folk. Anonymkode: aace5...b9d Enig. Stolt over øh, at foreldrene dine tilfeldigvis var så heldige å bli født i Norge og så tilfeldigvis fikk deg? Hva eksakt har du bidratt med selv for å få til det ts? 🤣 Jeg kan føle en slags stolthet over å være norsk i den forstand at Norge har en høy status politisk. Vi er et samfunn som fungerer veldig bra i motsetning til mange andre land. Men det har jeg jo ikke bidratt til! Er og stas når jeg møter slektninger i et land der folk synes norsk kultur er spennende. Men merkelig å føle seg stolt over at sæden til faren min befant seg i Norge da jeg ble unnfanget..? En merkelig og ganske fjern holdning som vitner om at man ikke er helt på nett. Det er takknemlighet man bør føle. Hvorfor tatovere et flagg? Folka jeg har møtt med slike tatoveringer har vært uten utdanning og med skikkelig mindreverdighetskomplekser. Gjerne typen som aldri har vært utenfor Norge. Bare leppefiller er verre. Anonymkode: 24e9b...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #13 Del Skrevet 8. februar 2023 Huff, ja! Jeg synes det er så sinnsykt pinlig når jeg ser nordmenn skrive "I am so proud to be from Norway" under videoer og bilder på sosiale medier. DU er stolt? Fordi Ylvis lagde en sang om rever og tilfeldigvis er norske? Fordi Renate Reinsve hadde på seg en fin kjole på en prisutdeling. Fordi folk i Tyskland og Italia sier de liker Subwoolfer? "Yes we Norwegians are vikings" under et bilde av Kristofer Hivju. Grøss! Ser for meg at den samme typen mennesker tatoverer et norsk flagg på kroppen. Anonymkode: c6d81...9da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyCupOfTea Skrevet 8. februar 2023 #14 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja. Endelig har noen laget en harry-tråd hvor tingen det spørres om helt uten tvil er blodharry. Anonymkode: 6c4c6...fd9 Akkurat det samme tenkte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #15 Del Skrevet 9. februar 2023 Tatovering er harry uansett. Anonymkode: 64f35...5c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 9. februar 2023 #16 Del Skrevet 9. februar 2023 Ta en som dekker hele ryggttavla i så fall - gå "all in" liksom! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #17 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Trur ikke det finnes én eneste tatovering som er mer harry enn det dét. Anonymkode: 05c17...e1c Det norske flagget formet som tramp stamp ❤️💙 Anonymkode: 61aae...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #18 Del Skrevet 9. februar 2023 Snok1 skrev (15 timer siden): Tribals. Fremdeles, dessverre. Med kinesiske tegn på andreplass Anonymkode: 9c4b1...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. februar 2023 #19 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Med kinesiske tegn på andreplass Anonymkode: 9c4b1...e91 Det er sant. De ny-gamle klassikerne holder stand i harryland.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sulfia Skrevet 9. februar 2023 #20 Del Skrevet 9. februar 2023 Uten tvil - ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå