Gjest Beate Skrevet 28. oktober 2002 #1 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det er en fyr som jeg liker veldig godt. Det virket som han likte meg også, og vi mailet og sendte sms, og jeg var på besøk hos ham (uten at noe skjedde). Det var jeg som tok initiativet (sendte første mail), men senere har han sendt mail/melding til meg uten at jeg har sendt til han først. Men så reiste han til utlandet (pga jobb) for ca en uke siden, og jeg har ikke hørt noe mer, ikke en eneste mail eller noen ting! Så jeg skjønner liksom ikke helt hva som foregår. Han virket interessert, men nå vet jeg ikke lenger... Prøver å fortelle meg selv at jeg bare skal glemme han, hadde han vært interessert hadde han tatt kontakt. Ikke sant? Men jeg klarer ikke glemme ham. Hadde jeg bare visst helt sikkert at han ikke var interessert, så kunne jeg "gått videre", men jeg har liksom et lite håp fremdeles... Noen gode råd? -Beate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #2 Del Skrevet 28. oktober 2002 Syns du skal avvente situasjonen en stund til jeg. Skal han være lenge utenlands da? Kan jo være at han har veldig mye å tenke på med jobben nå og kanskje bare ikke hatt tid til å tenke så mye på andre ting? La ham få noen dager på seg, og får du ikke noe mer kontakt så send en mail/ sms og spør bare hvordan han har det eller noe.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beate Skrevet 30. oktober 2002 #3 Del Skrevet 30. oktober 2002 Takk for svar! Jeg er litt redd for å "mase", så jeg kvier meg litt for å ta kontakt. Syns liksom han burde gjøre det hvis han er interessert. Men jeg vet ikke jeg... På noen ting han har sagt har det virket som om han liker meg, men så er det andre små kommentarer som tyder på at han ikke er interessert... Flere synspunkter/gode råd? -Beate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpernell Skrevet 30. oktober 2002 #4 Del Skrevet 30. oktober 2002 Huff ja, dette er ikke enkelt...skumle greier! Ikke skal man virke for ivrig, ikke skal man virke for passiv, ikke får man tid til å bli kjent...og hvor kjent/intime skal man tillate seg å bli..hvor går grensene for å ikke bli såret....eller å såre noen..?? Jeg skulle også gjerne likt å vite disse spillereglene! Som den gammeldagse piken jeg er så ville nok jeg også likt at mannen var den som tok initiativet. Men av og til så må man kanskje trå til litt selv! Kanskje han også er usikker på hvor han har deg?? Kanskje litt lurt å tenke over hva du skriver om du nå tar kontakt.... Men er det ikke mange her som kjenner litt til dette, med mailkontakt og slikt, som kunne gi litt råd til oss ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 30. oktober 2002 #5 Del Skrevet 30. oktober 2002 Beate sa: Syns liksom han burde gjøre det hvis han er interessert. Men jeg vet ikke jeg... Kanskje han tenker akkurat d samme......?? Du har iallefall ingenting å tape ved å ta kontakt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #6 Del Skrevet 31. oktober 2002 Da jeg traff han som jeg er gift med nå, skjønte ikke jeg tyttebæret av hva han egentlig ville, før vi mer eller mindre var sammen. Da han etter uker tok mot til seg for å sette ord på tingene, trodde jeg faktisk til langt inn i samtalen at han sa at han ikke var klar for noe forhold... Jeg analyserte hver minste ting han sa, og var ikke for mitt bare liv i stand til å finne ut om han signaliserte interesse eller distanse (han selv mener i ettertid at han var klar og tydelig...). Bare for å ha sagt det: Menn er ikke alltid lette å forstå Med min (lille)kunnskap om menn ville jeg råde deg til å ta kontakt og vise ærlig interesse. Tror ikke at en mann ville finne på å avvise en jente han liker (hvor dumt er det?), bare fordi hun ringer til ham? Da vil han vel tvert i mot bli smigret og glad? Hvis han reagerer negativt, så var han ikke noe for deg likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beate Skrevet 31. oktober 2002 #7 Del Skrevet 31. oktober 2002 Tusen takk for svar. Kommer nok til å sende en mail etterhvert... (Må bare skaffe meg litt mot først). Jeg er bare litt redd for at jeg kan ha misforstått, at det bare er vennskaplig fra hans side. Kjenner ham ikke så godt, og jeg er litt redd for å dumme meg ut, jeg... Tenker liksom at han kanskje syns det er litt plagsomt å "hele tida" bli kontaktet av ei han ikke har interesse av (jeg vet hvordan det er, har opplevd den siden av saken også... ). Men, som dere sier, det skader jo ikke å prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pimpernell Skrevet 31. oktober 2002 #8 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei igjen. Ja, jeg tror også det er viktig å vise ærlig og oppriktig interesse - å være så klar og tydelig som mulig. Selv har jeg nemlig en lei tendens til å gå i forsvarsposisjon om ting ikke utvikler seg slik jeg forventer..og da gjør gjerne den andre det samme. Og så var den sjansen borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beate Skrevet 1. november 2002 #9 Del Skrevet 1. november 2002 Lurer litt på hva dere mener med å vise ærlig interesse. Skal jeg fortelle rett ut at jeg liker ham? Føler det blir litt for mye sånn med en gang. Vil jo ikke skremme han vekk heller. Men samtidig hadde det vært litt greit å fortelle det også, for da kunne jeg jo fått svar på hvor han står. Den kontakten vi har hatt, har vært litt sånn tullete og humoristisk, så det er vanskelig å vite hva han mener og føler. Hadde vært greit med en litt mer seriøs tone for å finne ut av ting, men som sagt, så er jeg redd for at det skal virke for voldsomt og at jeg skal skremme han vekk... Hadde egentlig tenkt å bare skrive en mail i samme tone som vi har skrevet før, men det kan jo ende opp med at vi bare fortsetter i samme gata, og jeg ikke finner ut noe mer. Hva syns dere jeg skal skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå