Gå til innhold

Fertilitetsjekk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer har prøvd og få barn en stund. Det er så hjerteskjærende når det ikke skjer noe. Og nå har vi blitt enige om å søke hjelp. Vi ble vell først enige om til høsten. Men så foreslo jeg nå å ta fertilitetsjekken og evnt begynne prosessen til høsten. Han ble oppriktig sint og oppgitt og mente jeg var vinglete. Der stod jeg da å klarte ikke å holde tårene tilbake og prøvde bare å si det var bare et forslag. 
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg eller reagere lenger…

Anonymkode: ab624...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager at jeg nå er direkte.

Dere må virkelig ta tak i hvordan dere kommuniserer, og lære dere å være åpne og prate skikkelig med hverandre. 

Dere skal i gang med utredningssirkuset, og mulig også prøverør med hormoner og følelser i tykke lag. Og deretter graviditet med alt det gjør med deg, så en krevende småbarnsperiode.

Denne situasjonen her er ingenting sett mot det som venter dere. 

Anonymkode: 591df...cf7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere prøvd?

Da vi ble henvist via det offentlige tok det 3 måneder før vi fikk timen, så det er ventetid der også med mindre dere gjør det privat.

Er det noen grunn for at han ønsker å vente?

Anonymkode: 846ca...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

1,5 år har vi prøvd.
han kommer til å være mye borte pga jobb frem til høsten. Derfor ville han vente. Å jeg har eksamener, så han ønsket ikke jeg skulle stresse med dette i tillegg. 

Anonymkode: ab624...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...