AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #1 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg fødte mitt siste barn for 15 mnd siden og har hatt mensen siden barnet var 8 mnd. Dessverre ser jeg at syklusen er mye kortere enn hva jeg er vant med fra tidligere. Jeg har alltid hatt 28-29 dagers syklus, men nå er den nede i 25-26 dager. Vil dette påvirke muligheten min for å bli gravid igjen? Man kanskje legge til at jeg er 38 år nå, så alderen begynner vel å påvirke. Anonymkode: 8776b...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 8. februar 2023 #2 Del Skrevet 8. februar 2023 Det som er lurt å følge litt med på er hvor lang lutealfasen din er😊 Om den er veldig kort, så kan det påvirke egget sin evne til å feste seg. Vet ikke om du tracker el din og vet ca dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 8. februar 2023 #3 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Opplevde akkurat det samme som deg 🙂 jeg holder på med søskenforsøk med ivf nå, og har ikke fått noen beskjed om at det skal ha noe å si. Endret 8. februar 2023 av Frk.Pøls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #4 Del Skrevet 8. februar 2023 Samme alder her, også gått fra 28 dgr til 24/25/26 dgr. Har lest at det er grunnet hormonerndringer, mulig perimenopause. Ønsker også å bli gravid igjen, så stresser litt… Anonymkode: 4999d...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå