AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #1 Del Skrevet 7. februar 2023 Hater å være stemor.. Hater å få ungene prakket på oss annahver uke.. Hater å måtte rydde etter de, vaske klærne dems, hater at de bråker,hater at de ikke gjør en forbanna drit i huset og hjelper til, hater at de ikke spyler ned i dass etter seg, hater at barnefar ikke tåler å høre noe negativt eller kritikkverdig om dem, hater å være stemor og skal gi og gi av seg selv, hater at man ikke kan kreve noe tilbake.. Teller år til de flytter ut, og håper jammen meg de flytter ut etter videregående og ikke blir boende hjemme som noen slabbedasker langt ut i 20åra.. Måtte bare få det ut!! Anonymkode: 62b32...620 8 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 7. februar 2023 #2 Del Skrevet 7. februar 2023 Hvorfor er dere ikke særboere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Fet dem opp og spis dem. Anonymkode: 1164f...c5d 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #4 Del Skrevet 7. februar 2023 Hvorfor gidder du? Bli særboer. Anonymkode: ada24...381 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Del Skrevet 7. februar 2023 Her kommer du til å få mye tyn. Men du har min fulle støtte, og jeg vet hvordan du har det! Anonymkode: aea52...98d 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #6 Del Skrevet 7. februar 2023 Teller år til de flytter ut? Er jo du som bør flytte ut. For egen del, og for ungenes. De blir ikke prakket på deg, de er hos sin far. Herlighet. Du velger ditt eget liv, husk det. Høres ikke ut som dette er noe for deg. Anonymkode: 9d6ad...7fd 29 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #7 Del Skrevet 7. februar 2023 Ja du ble vel tvunget inn i denne familien stakkars. Ikke så lett da. Anonymkode: 1ba00...998 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #8 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg hadde flyttet Anonymkode: 83aeb...c0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #9 Del Skrevet 7. februar 2023 Hvorfor valgte du å flytte inn sammen med ham og hvorfor velger du å bli? Hvem tvinger deg? Kom deg ut av offerrollen. Anonymkode: ada24...381 15 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #10 Del Skrevet 7. februar 2023 Du må flytte Anonymkode: 62b32...620 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 7. februar 2023 #11 Del Skrevet 7. februar 2023 Du har valgt feil mann for deg 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #12 Del Skrevet 7. februar 2023 Det vært en beskrivelse av mine barn, og jeg elsker å være mor og gruer meg til de flytter ut. Så hvorfor er du stemor? Noen har ikke prakka dem på deg, dette er en rolle og et liv og en familie du har valgt. Anonymkode: 5f09e...129 13 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #13 Del Skrevet 7. februar 2023 Du velger livet ditt. Du har valgt en mann med barn. Ingen tvinger deg vel? Hvorfor gidde å bruke livet ditt på å gjøre ting du hater? Og i tillegg gjøre livet surt for andre? Anonymkode: c2a87...3b8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #14 Del Skrevet 7. februar 2023 Du fungerer med andre ord som ubetalt hushjelp og barnepasser, utnyttet av en barnefar som ikke evner å oppdra egne barn og som heller ikke synes interssert i å oppdra dem. Det høres ut som en mann som har svært lite respekt for deg. Du retter fokuset ditt feil vei. Det er ikke barna som her er problemet. Det er far som er problemet! Hvorfor er du samboer med en mann som ikke respekterer deg og ikke tar ansvar for egne barn og ikke evner å sette gode grenser for sine unger? For din egen del - flytt fra denne mannen. Du fortjener bedre enn en mann som utnytter deg! Anonymkode: bd741...e67 8 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #15 Del Skrevet 7. februar 2023 Har dere felles barn? Hvis ja, vil du barnet skal vokse opp og tro at dette er normalt? Hvis nei, hvorfor gidder du? Samboeren min har 3 særkullsbarn, og du verden som jeg ikke gidder å rydde etter dem. Det er 100% hans ansvar å holde huset rent og ryddig når de er her. Anonymkode: c1dfc...84f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #16 Del Skrevet 7. februar 2023 Føler med deg, har det helt likt. Er livredd de bruker lang tid på å flytte ut! Anonymkode: 3f7b1...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #17 Del Skrevet 7. februar 2023 For meg er dette vanskelig å forstå. Du visste da om barna før du valgte å flytte inn med faren. Synes du bør gi faren sine barn omsorg og kjærlighet så de vokser opp og flytter ut som flotte unge voksne mennesker. Det har du muligheten til å bidra med fremfor hat og irritasjoner, det fører ikke med ser noe godt for noen. Anonymkode: 2f3d7...df0 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #18 Del Skrevet 7. februar 2023 Men dere stemødre som ‘hater’. Skjønner dere at mannen elsker sine barn? Og tenker dere bare negativt om barna? Jeg er selv stemor, og jeg vet at min mann aldri hadde blitt sammen med noen som hadde behandlet barna hans dårlig… Og om jeg vasker noen maskiner med klær, lager middag og bruker noen egne kr på de. Så gjør det meg ingenting. Det er jo den nærmeste familien til mannen jeg elsker….. Våkn opp! Ellers håper jeg mannen deres gjør det. Skammelig og skrive noe sånt. Anonymkode: 8eefe...e02 15 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #19 Del Skrevet 7. februar 2023 Du er et ondt menneske. Du har hengt deg etter en far, og nå vil du ødelegge livet til barna hans. Anonymkode: 907af...356 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #20 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hater å være stemor.. Hater å få ungene prakket på oss annahver uke.. Hater å måtte rydde etter de, vaske klærne dems, hater at de bråker,hater at de ikke gjør en forbanna drit i huset og hjelper til, hater at de ikke spyler ned i dass etter seg, hater at barnefar ikke tåler å høre noe negativt eller kritikkverdig om dem, hater å være stemor og skal gi og gi av seg selv, hater at man ikke kan kreve noe tilbake.. Teller år til de flytter ut, og håper jammen meg de flytter ut etter videregående og ikke blir boende hjemme som noen slabbedasker langt ut i 20åra.. Måtte bare få det ut!! Anonymkode: 62b32...620 Det er DU som blir prakket på dem. Det er deres FAR. Du er bare hun far tilfeldigvis knuller på atm. Flytt. For barnas del. Anonymkode: d8bf4...6a6 18 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå