Gå til innhold

Hater å være stemor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hater å være stemor.. Hater å få ungene prakket på oss annahver uke.. Hater å måtte rydde etter de, vaske klærne dems, hater at de bråker,hater at de ikke gjør en forbanna drit i huset og hjelper til, hater at de ikke spyler ned i dass etter seg, hater at barnefar ikke tåler å høre noe negativt eller kritikkverdig om dem, hater å være stemor og skal gi og gi av seg selv, hater at man ikke kan kreve noe tilbake.. 

Teller år til de flytter ut, og håper jammen meg de flytter ut etter videregående og ikke blir boende hjemme som noen slabbedasker langt ut i 20åra.. 

Måtte bare få det ut!! 

Anonymkode: 62b32...620

• Liker 8
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kommer du til å få mye tyn. Men du har min fulle støtte, og jeg vet hvordan du har det!

Anonymkode: aea52...98d

• Liker 14
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller år til de flytter ut? Er jo du som bør flytte ut. For egen del, og for ungenes. De blir ikke prakket på deg, de er hos sin far. Herlighet. Du velger ditt eget liv, husk det. Høres ikke ut som dette er noe for deg. 

Anonymkode: 9d6ad...7fd

• Liker 29
  • Hjerte 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du ble vel tvunget inn i denne familien stakkars. Ikke så lett da. 

Anonymkode: 1ba00...998

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor valgte du å flytte inn sammen med ham og hvorfor velger du å bli? 

Hvem tvinger deg? 

Kom deg ut av offerrollen.

Anonymkode: ada24...381

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vært en beskrivelse av mine barn, og jeg elsker å være mor og gruer meg til de flytter ut. Så hvorfor er du stemor? Noen har ikke prakka dem på deg, dette er en rolle og et liv og en familie du har valgt. 

Anonymkode: 5f09e...129

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger livet ditt. Du har valgt en mann med barn. Ingen tvinger deg vel? Hvorfor gidde å bruke livet ditt på å gjøre ting du hater? Og i tillegg gjøre livet surt for andre? 

Anonymkode: c2a87...3b8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fungerer med andre ord som ubetalt hushjelp og barnepasser, utnyttet av en barnefar som ikke evner å oppdra egne barn og som heller ikke synes interssert i å oppdra dem. Det høres ut som en mann som har svært lite respekt for deg.

Du retter fokuset ditt feil vei. Det er ikke barna som her er problemet. Det er far som er problemet!

Hvorfor er du samboer med en mann som ikke respekterer deg og ikke tar ansvar for egne barn og ikke evner å sette gode grenser for sine unger?

For din egen del - flytt fra denne mannen. Du fortjener bedre enn en mann som utnytter deg!

Anonymkode: bd741...e67

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere felles barn? 

Hvis ja, vil du barnet skal vokse opp og tro at dette er normalt? 

Hvis nei, hvorfor gidder du? 

Samboeren min har 3 særkullsbarn, og du verden som jeg ikke gidder å rydde etter dem. Det er 100% hans ansvar å holde huset rent og ryddig når de er her. 

Anonymkode: c1dfc...84f

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, har det helt likt. Er livredd de bruker lang tid på å flytte ut!

Anonymkode: 3f7b1...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er dette vanskelig å forstå. Du visste da om barna før du valgte å flytte inn med faren. Synes du bør gi faren sine barn omsorg og kjærlighet så de vokser opp og flytter ut som flotte unge voksne mennesker. Det har du muligheten til å bidra med fremfor hat og irritasjoner, det fører ikke med ser noe godt for noen. 

Anonymkode: 2f3d7...df0

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere stemødre som ‘hater’. Skjønner dere at mannen elsker sine barn? Og tenker dere bare negativt om barna? Jeg er selv stemor, og jeg vet at min mann aldri hadde blitt sammen med noen som hadde behandlet barna hans dårlig… Og om jeg vasker noen maskiner med klær, lager middag og bruker noen egne kr på de. Så gjør det meg ingenting. Det er jo den nærmeste familien til mannen jeg elsker….. 

Våkn opp! Ellers håper jeg mannen deres gjør det. Skammelig og skrive noe sånt. 

Anonymkode: 8eefe...e02

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et ondt menneske. Du har hengt deg etter en far, og nå vil du ødelegge livet til barna hans. 

Anonymkode: 907af...356

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hater å være stemor.. Hater å få ungene prakket på oss annahver uke.. Hater å måtte rydde etter de, vaske klærne dems, hater at de bråker,hater at de ikke gjør en forbanna drit i huset og hjelper til, hater at de ikke spyler ned i dass etter seg, hater at barnefar ikke tåler å høre noe negativt eller kritikkverdig om dem, hater å være stemor og skal gi og gi av seg selv, hater at man ikke kan kreve noe tilbake.. 

Teller år til de flytter ut, og håper jammen meg de flytter ut etter videregående og ikke blir boende hjemme som noen slabbedasker langt ut i 20åra.. 

Måtte bare få det ut!! 

Anonymkode: 62b32...620

Det er DU som blir prakket på dem. Det er deres FAR. 

Du er bare hun far tilfeldigvis knuller på atm. Flytt. For barnas del. 

Anonymkode: d8bf4...6a6

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...