Gå til innhold

Hvem er din favoritt i Modern Family?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble inspirert av en tråd jeg kommenterte i nylig, om undervurderte serier. Jeg tenkte på Modern Fanily. Og nå har jeg begynt å se det igjen.

Så, hva tittelen sier.

Hvilken karaktereæ er din favoritt, og hvorfor?

Min er Phil. Han er corny, men også en skikkelig god far. Omsorgsfull og gir barna trøst når de trenger det, samt en fin balanse for Claire. Også er han hysterisk morsom når han flirer inn i kamera når han er fornøyd med seg selv 🤣

Anonymkode: 6b10c...5e2

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i Phil, men tror nok også Gloria er en favoritt her. Syns hun gjør og sier utrolig mye morsomt. Hun er ikke bare pen og dum, og så ler jeg veldig av dynamikken mellom Phil og Gloria. 

Anonymkode: 04ceb...85d

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil :) Claire som nr 2. Synes Gloria er slitsom, og Alex er irriterende - forferdelig stereotyp karakter. 

Anonymkode: 430ce...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil og Cam! Begynte på sesong 1 igjen selv i forrige uke 😁 Vanskelig å velge favoritter egentlig fordi alle er morsomme, men de to ler jeg av konstant. Fantastiske skuespillere. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i Phil. Synes egentlig de fleste er morsomme, liker Alex minst. Liker godt dynamikken mellom dem. 

Anonymkode: 227ca...da3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andy var jo fantastisk! Fullstendig seg sjølv og veldig morsom

image.png.86ed27720fa1da1d937d3fd4080709d6.png

Anonymkode: 9594f...7d2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 20.58):

Ble inspirert av en tråd jeg kommenterte i nylig, om undervurderte serier. Jeg tenkte på Modern Fanily. Og nå har jeg begynt å se det igjen.

Så, hva tittelen sier.

Hvilken karaktereæ er din favoritt, og hvorfor?

Min er Phil. Han er corny, men også en skikkelig god far. Omsorgsfull og gir barna trøst når de trenger det, samt en fin balanse for Claire. Også er han hysterisk morsom når han flirer inn i kamera når han er fornøyd med seg selv 🤣

Anonymkode: 6b10c...5e2

Gloria!

Ler meg skakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gloria! Hun er morsom, men veldig kul, også har hun en mer mystisk side. Elsker når hun bare casually nevner merkelige/rare ting om seg selv eller familien😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt dette funderte jeg også på for ikke så lenge siden. Kom frem til at jeg liker Mitchell best. Men synes dynamikken de i mellom gjør det til at jeg liker de fleste.

Anonymkode: 7da3e...a7b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phil er min favoritt. Han er så morsom og veldig omsorgsfull.

Anonymkode: 35c31...716

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker de alle! Kan se sesongene om og om og om og om igjen. Beste serien som noengang har blitt laget. Jeg vil ha meeeeer! Eller i det minste en spillefilm!

Anonymkode: c08b1...7f0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...