Gjest Chroma Skrevet 7. april 2023 #741 Del Skrevet 7. april 2023 Siden det står «hemmelig romanse» er det nok en annen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smos1 Skrevet 7. april 2023 #742 Del Skrevet 7. april 2023 dårligbrukernavn skrev (20 timer siden): Det er blitt vanligere og vanligere med "vanlige" ferier til Maldivene de siste årene, i takt med at destinasjonen blir mer og mer kjent/ettertraktet, og folk har romsligere økonomi. Det er da lenge siden folk "bare" dro på bryllupsreise dit? Nå var det ikke kun destinasjonen som var grunnen til at det så ut som en bryllupsreise hvis du leser innlegget en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. april 2023 #743 Del Skrevet 7. april 2023 Har både Jonathan og Mila barn fra før av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 7. april 2023 #744 Del Skrevet 7. april 2023 kaffemor skrev (1 time siden): Har både Jonathan og Mila barn fra før av? Ja, de har to hver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. april 2023 #745 Del Skrevet 7. april 2023 Smos1 skrev (På 3.4.2023 den 15.33): Men fortsatt spesielt å dra til Maldivene på «venninnetur» hvis det ikke er kjærestetur/bryllupsreise. da drar man isåfall dit kun for PR og spekulasjoner, noe hun forsåvidt er i stand til.. jeg ser forøvrig at det er flere av de andre deltakerne som også er på ferie i disse tider. Det kan jo hende de fikk en bryllupsreise av Discovery hvis de stod løpet ut og valgte selv om de ville dra sammen eller om bare en skulle få billettene Bryllupsreisen fikk de rett etter bryllupet. De var i de første episodene. Mila sier i Dagbladet at hun er forelsket, så jeg tipper hun har funnet seg en rik type som kan varte henne opp, slik hun ønsker, med blant annet dyre ferier til Maldivene. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 8. april 2023 #746 Del Skrevet 8. april 2023 Grüner skrev (16 timer siden): Bryllupsreisen fikk de rett etter bryllupet. De var i de første episodene. Mila sier i Dagbladet at hun er forelsket, så jeg tipper hun har funnet seg en rik type som kan varte henne opp, slik hun ønsker, med blant annet dyre ferier til Maldivene. Kanskje hun har funnet seg en sugar daddy? 🙈😂 Huff, men seriøst så tror jeg også hun har funnet seg en ny. Ser at Jonathan har sjekket inn på Farris bad i påsken, og Mila er i Bergen. Kanskje lykkelig utfall for begge to 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. april 2023 #747 Del Skrevet 8. april 2023 Kaja overgår jo filterbruken til Mila - kjente henne nesten ikke igjen på LinkedIn 😳: 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 8. april 2023 Forfatter #748 Del Skrevet 8. april 2023 Grüner skrev (3 minutter siden): Kaja overgår jo filterbruken til Mila - kjente henne nesten ikke igjen på LinkedIn 😳: Hun ser ut som seg selv -- vakker og søt. Synes ikke det er noe konstruktivt å lete med lykt og lupe etter småting man kan pirke i. 25 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. april 2023 #749 Del Skrevet 8. april 2023 Daisy_B skrev (11 minutter siden): Hun ser ut som seg selv -- vakker og søt. Synes ikke det er noe konstruktivt å lete med lykt og lupe etter småting man kan pirke i. Det kommenteres jo mye på Milas filterbruk her inne uten at noen sier noe på det, så jeg ville bare vise at noen av de andre jentene i programmet bruker mye filter også. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 8. april 2023 #750 Del Skrevet 8. april 2023 Grüner skrev (47 minutter siden): Kaja overgår jo filterbruken til Mila - kjente henne nesten ikke igjen på LinkedIn 😳: Jeg synes det ser ut som et klassisk portrett tatt i forbindelse med jobb. Ikke er munnen annerledes, ei heller nesen eller formen på ansiktet. Hun er mer sminket enn hun er en vanlig dag, men å sammenligne med Milas totalt endrede ansikt blir litt søkt. 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. april 2023 #751 Del Skrevet 8. april 2023 Røkla skrev (59 minutter siden): Jeg synes det ser ut som et klassisk portrett tatt i forbindelse med jobb. Ikke er munnen annerledes, ei heller nesen eller formen på ansiktet. Hun er mer sminket enn hun er en vanlig dag, men å sammenligne med Milas totalt endrede ansikt blir litt søkt. Du ser på huden at det er brukt filter 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 8. april 2023 #752 Del Skrevet 8. april 2023 Grüner skrev (Akkurat nå): Du ser på huden at det er brukt filter Det er jo ikke filter som gjør henne ugjenkjennelig ihvertfall... Sånt tenker jeg er helt greit. Vakker er hun! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 8. april 2023 #753 Del Skrevet 8. april 2023 (endret) Cuddlegirl skrev (27 minutter siden): Det er jo ikke filter som gjør henne ugjenkjennelig ihvertfall... Sånt tenker jeg er helt greit. Vakker er hun! Hun er en pen jente, men penere naturlig sånn hun er i virkeligheten uten det Barbie-filteret som gjør at hun ikke ligner på seg selv og er uten mimikk. Jeg ble bare litt overrasket over at hun brukte det, for i tv-serien virker hun liksom ikke som den «typen». Men å diskutere filterbruk på SoMe hos henne og Mila er for så vidt en avsporing fra trådens tema, som er tv-serien, så vi legger den død. Endret 8. april 2023 av Grüner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 10. april 2023 #754 Del Skrevet 10. april 2023 Grüner skrev (På 8.4.2023 den 22.20): Hun er en pen jente, men penere naturlig sånn hun er i virkeligheten uten det Barbie-filteret som gjør at hun ikke ligner på seg selv og er uten mimikk. Jeg ble bare litt overrasket over at hun brukte det, for i tv-serien virker hun liksom ikke som den «typen». Men å diskutere filterbruk på SoMe hos henne og Mila er for så vidt en avsporing fra trådens tema, som er tv-serien, så vi legger den død. Kan være fotografen da. Har sett flere og flere fotografer har gått tilbake til "oldtidens airbrush". Begriper det ikke, men har sett mye drøyt innenfor "redigering" jeg har reagert på fra diverse fotografer de siste årene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 10. april 2023 #755 Del Skrevet 10. april 2023 Når kommer flere episoder egentlig? Er det mandager? Har det kommet en i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10. april 2023 #756 Del Skrevet 10. april 2023 shab skrev (1 minutt siden): Når kommer flere episoder egentlig? Er det mandager? Har det kommet en i dag? kommer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 10. april 2023 #757 Del Skrevet 10. april 2023 Christina82 skrev (4 minutter siden): kommer i morgen. Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 11. april 2023 #758 Del Skrevet 11. april 2023 TooGoodToGo skrev (På 31.3.2023 den 14.32): Helt klart. Det viktigste i relasjonen mellom Mila og Jonathan er tydeligvis IG-kontoen hennes, skjønner ikke at han gidder. Hun ser bedre ut på IG enn på tv, og da mener jeg totalpakken, for på tv ser hun virkelig ikke bra ut. Divatendenser, prinsessevibber og et egosentrisk perspektiv på absolutt alt. Jonathan ser forøvrig ut som en kjernekar, i mine øyne. Hadde jeg ikke vært gift, hadde jeg dumpet inn i innboksen hans asap😅 Vet ikke om det er lov å si, men for meg er hun ei pen jente, men ikke smellvakker, i mine øyne har hun en typisk østeuropeisk look som jeg forbinder med billige horer. 🙈 At vanlige jenter vil legge ut bilder av kroppen sin i så stor grad har jeg aldri forstått, men meg om det. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Røkla Skrevet 11. april 2023 #759 Del Skrevet 11. april 2023 Har sett dagens episode, og gleder meg til flere får sett så vi kan diskutere den😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 11. april 2023 #760 Del Skrevet 11. april 2023 (endret) Babyface skrev (2 timer siden): Vet ikke om det er lov å si, men for meg er hun ei pen jente, men ikke smellvakker, i mine øyne har hun en typisk østeuropeisk look som jeg forbinder med billige horer. 🙈 At vanlige jenter vil legge ut bilder av kroppen sin i så stor grad har jeg aldri forstått, men meg om det. For å være helt ærlig har jeg ikke skjønt dette med utseendet hennes... Altså, ja, hun har jo en helt okei kropp, men hun er da ikke ansiktspen. Vil heller si hun er under snittet når det gjelder det... Da syns jeg faktisk både Cecilie, Maja og Kaja er penere. Hun er veldig rund i ansiktet, så for meg ser hun barnslig ut. I tillegg ser jo leppene ut som de er pumpet opp, og det ser rart ut når hun snakker, spiser, smiler osv. For mye fillers. For meg ser det ut som hun har botox i resten av ansiktet også. Jeg føler det er noe i det med at man blir mindre "connectet" til folk som har mye greier i ansiktet, for de er jo så uttrykksløse, og da er det vanskelig å føle med/relatere..... Kommer ikke på det siste ordet jeg leter etter, men håper det går an å skjønne sånn ca hva jeg mener da. Sier det virkelig ikke for å være stygg på noen som helst måte, hun er jo heller ikke stygg liksom, men jeg har blitt litt forvirret når de snakker om at hun er vant til å bli vartet opp, få mye bekreftelse, får oppmerksomhet fra folk rundt osv... For meg ser hun overhodet ikke ut som noe folk snur seg etter/legger merke til på offentlige steder eller sånn. Kan forstå at visse menn hiver seg i DM'en hennes på Instagram, for de vil ha sex med henne fordi hun har en okei kropp - men utover det mangler hun jo all form for utstråling, sjarm, hun er stiv i ansiktet og som nevnt ikke spesielt ansiktspen... Beklager hvis det er stygt å si, mener virkelig ikke vondt, jeg bare oppriktig skjønner ikke at hun skal være noe "wow". Jeg er litt usikker på om jeg er for "streng" eller om det er "innafor" å skrive så ærlig om utseende. Jeg føler kanskje personlig at det er litt mer "lov" å kommentere hvis noe av grunnen er at man har "gjort ting" med utseende for å endre seg, og det har slått feil (botox, fillers osv). Jeg syns generelt alle som har masse sånt i ansiktet mister all form for sjarm og utstråling osv, og det trekker jo også ned helheten - men det er jo noe de har valgt å gjøre også. Det er liksom ikke attributter de er født med/som de ikke kan gjøre noe med. For øvrig: Det med at man føler seg distansert/ikke "connecter"/relaterer til mennesker med botox osv er dokumentert gjennom forskning. Jeg har også sett det bli nevnt i relasjon til at vi ble mer distansert/fikk mindre empati for andre av å bruke munnbind over tid. Tror nok en del av de som gjør mye med utseendet kanskje er litt naive ifht negative sider ved å gjøre det? Med det sagt: Personligheten eller holdningene hennes gjør henne heller ikke akkurat noen tjenester ifht utseendet. Det trekker ned også. Røkla skrev (22 minutter siden): Har sett dagens episode, og gleder meg til flere får sett så vi kan diskutere den😄 Jeg har også sett den! Hehe Endret 11. april 2023 av dårligbrukernavn 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå