Jolanda Skrevet 3. april 2023 #721 Del Skrevet 3. april 2023 Det er nok for å få følgere/oppmerksomhet/gjøre folk nysgjerrige, ja. Garantert kun derfor hun er med. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 3. april 2023 #722 Del Skrevet 3. april 2023 Leonaen skrev (23 timer siden): Man passer jo ikke til alle personligheter. Jeg ser at hu er usikker fordi Joachim også er det. Hvem vil vel være i en slik situasjon og likevel være selvsikker? 🤔 Men jeg ser ikke at hu er klassisk underdanig. Og det å være mild er bra. Jeg oppfatter likevel at hu klarer å sette ned beinet når hu må. Så hu har mange fine egenskaper. Egenskaper som er et godt utgangspunkt når man ønsker et langvarig forhold 🌸 Ja jeg er enig i mye av dette. Men jeg tror hun fort kan bli «dørmatte» med en dominerende mann. Hun er sååå søt, men kunne godt stått litt mer på kravene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 3. april 2023 #723 Del Skrevet 3. april 2023 JuneR skrev (4 timer siden): Grøss og gru, jeg «hører» hva hu skriver og med det rare smilet hennes. Hu syns det er såå festlig å skape nysgjerrighet. Den dialekten: hehe kanskje, kanskje ikke, mens hu smiler «lurt» og humrer 🙄🤦🏼♀️ OMG 🙄 Tenk som hu koser seg! 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 3. april 2023 #724 Del Skrevet 3. april 2023 15 hours ago, Smos1 said: Sjeldent jeg hører om noen som drar på luksus hotell i Maldivene på vanlig ferie, det er typisk bryllupsreise destinasjon, i det minste kjærestedestinasjon. I tillegg er det bilder av hjerte skrevet i sanda, pose bilder av at noen holder rundt henne på stranda og at hun tilsynelatende kun holder seg på hotellområdet (vinsmaking, dykking, whiteparty etc på hotellet) på en «vanlig ferie» vil de fleste utforske mer enn bare hotellet Venner av meg tok med 3 barnehagebarn på ferie til Maldivene 😂 Så jo da, man kan dra på vanlig ferie dit. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. april 2023 #725 Del Skrevet 4. april 2023 Smos1 skrev (16 timer siden): Men fortsatt spesielt å dra til Maldivene på «venninnetur» hvis det ikke er kjærestetur/bryllupsreise. da drar man isåfall dit kun for PR og spekulasjoner, noe hun forsåvidt er i stand til.. jeg ser forøvrig at det er flere av de andre deltakerne som også er på ferie i disse tider. Det kan jo hende de fikk en bryllupsreise av Discovery hvis de stod løpet ut og valgte selv om de ville dra sammen eller om bare en skulle få billettene Ja. Hun er definitivt i stand til det 😅 Ny episode i dag 🙀 denne gangen har jeg tenkt å spare den til i kveld, skal være alene hjemme. Men vi får se 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 4. april 2023 #726 Del Skrevet 4. april 2023 kaleidoskop skrev (12 timer siden): Venner av meg tok med 3 barnehagebarn på ferie til Maldivene 😂 Så jo da, man kan dra på vanlig ferie dit. Vanlig i Oslo og områdene rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 4. april 2023 #727 Del Skrevet 4. april 2023 Er det påskeferie, eller kommer det ny episode på Dicovery+ idag? Noen som vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 4. april 2023 #728 Del Skrevet 4. april 2023 JuneR skrev (19 timer siden): Serien er ikke ferdig enda, så hun kan uansett ikke svare noe annet enn kanskje på nåværende tidspunkt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musken Skrevet 4. april 2023 #729 Del Skrevet 4. april 2023 1 hour ago, Krutthøna said: Er det påskeferie, eller kommer det ny episode på Dicovery+ idag? Noen som vet? Usikker. Vet du når på dagen episoden vanligvis legges ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 4. april 2023 #730 Del Skrevet 4. april 2023 2 hours ago, Leonaen said: Vanlig i Oslo og områdene rundt. Så siden mila ikke bor i oslo er eneste alternativ at hun er på bryllupsreise? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 4. april 2023 #731 Del Skrevet 4. april 2023 Musken skrev (29 minutter siden): Usikker. Vet du når på dagen episoden vanligvis legges ut? Det er jeg også usikker på. Men, mye mulig det ikke er før i 18-tiden. Får logge meg på å sjekke etter jobb ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 4. april 2023 #732 Del Skrevet 4. april 2023 Krutthøna skrev (45 minutter siden): Det er jeg også usikker på. Men, mye mulig det ikke er før i 18-tiden. Får logge meg på å sjekke etter jobb ☺️ Det pleier alltid å ligge ute tidlig på morgenen. Så da kommer det ikke før neste uke.. såå teit. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. april 2023 #733 Del Skrevet 4. april 2023 Så dumt! Hadde gledet meg!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akkurat passe Skrevet 4. april 2023 #734 Del Skrevet 4. april 2023 Synes det er teit at mange tv-serier tar påskeferie hele påskeuka, også før de røde dagene begynner. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 4. april 2023 #735 Del Skrevet 4. april 2023 kaleidoskop skrev (4 timer siden): Så siden mila ikke bor i oslo er eneste alternativ at hun er på bryllupsreise? Nei Mila er med på alt som trender i O store by Oslo 😅 Det er jo slike ting hun bryr seg mest om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 4. april 2023 #736 Del Skrevet 4. april 2023 18 minutter siden, Leonaen said: Nei Mila er med på alt som trender i O store by Oslo 😅 Det er jo slike ting hun bryr seg mest om. 😂👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 6. april 2023 #737 Del Skrevet 6. april 2023 Smos1 skrev (På 3.4.2023 den 3.36): Sjeldent jeg hører om noen som drar på luksus hotell i Maldivene på vanlig ferie, det er typisk bryllupsreise destinasjon, i det minste kjærestedestinasjon. I tillegg er det bilder av hjerte skrevet i sanda, pose bilder av at noen holder rundt henne på stranda og at hun tilsynelatende kun holder seg på hotellområdet (vinsmaking, dykking, whiteparty etc på hotellet) på en «vanlig ferie» vil de fleste utforske mer enn bare hotellet Det er blitt vanligere og vanligere med "vanlige" ferier til Maldivene de siste årene, i takt med at destinasjonen blir mer og mer kjent/ettertraktet, og folk har romsligere økonomi. Det er da lenge siden folk "bare" dro på bryllupsreise dit? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. april 2023 #738 Del Skrevet 7. april 2023 Mila i Dagbladet i dag. Hun sier hun er forelsket, så jeg antar hun har funnet en annen - tviler på at det er Jonathan. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. april 2023 #739 Del Skrevet 7. april 2023 Grüner skrev (1 time siden): Mila i Dagbladet i dag. Hun sier hun er forelsket, så jeg antar hun har funnet en annen - tviler på at det er Jonathan. Tror også det er en annen. Men, Jonathan fortjener bedre. Håper også han har funnet seg en ny. Skulle de mot alle odds fortsatt være sammen, skal jeg spise ordene mine 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 7. april 2023 #740 Del Skrevet 7. april 2023 Selvfølgelig er det en annen. En selvutnevnt dronning kan ikke dele oppmerksomheten med Jonathans barn, det sal bare være henne, henne, henne hele tiden. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå