Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Jeg også ble helt dårlig av å se dette .. altså, her burde produksjonen grepet inn og klippet burde ikke vært vist. Cesilie burde blitt «kastet ut» for lengst og helst med et klippekort til psykolog.  

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sh999 skrev (1 time siden):

Jeg også ble helt dårlig av å se dette .. altså, her burde produksjonen grepet inn og klippet burde ikke vært vist. Cesilie burde blitt «kastet ut» for lengst og helst med et klippekort til psykolog.  

De reagerte ikke på oppførselen engang..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (1 time siden):

Ja, må si meg enig . At Cecilie ikke takler livet er åpenlyst for oss som ser på . Stiller meg kritisk til at hun med sine dårlige holdninger og selvsentrerte oppførsel blir tatt med i et sånt konsept . Er tross alt et annet menneske dette går ut over når hun får herje fritt . Finnes det ingen grenser for hvor psykisk  ustabile mennesker man skal lage tv av ? 

Selv ser hun ikke sine feil i det hele tatt , noe som også gjør det åpenbart for meg at hun aldri burde blitt satt i denne situasjonen og offentligheten som følger med . 
Ørjan har en stor fordel da, for uansett hvor dårlig neste dame er vil opplevelsen være en tur i parken i forhold til dette opplegget med Cecilie 😂😅🙈

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan har med sin oppførsel satt inn en diger kontaktannonse som nok kan gi bra resultater for ham. 
Håper han finner ei med beina og hodet på jorda. Ei som er i balanse som menneske. Ei som liker å gi. :) 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Ørjan har med sin oppførsel satt inn en diger kontaktannonse som nok kan gi bra resultater for ham. 
Håper han finner ei med beina og hodet på jorda. Ei som er i balanse som menneske. Ei som liker å gi. :) 

Det er sant 😊 Krysser fingre 🤞🏼😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som reagerer sånn på Cecilie, har dete sendt Mail til de som lager programmet ?de bør jo få tilbakemelding på det

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aragon skrev (23 timer siden):

Ja, må si meg enig . At Cecilie ikke takler livet er åpenlyst for oss som ser på . Stiller meg kritisk til at hun med sine dårlige holdninger og selvsentrerte oppførsel blir tatt med i et sånt konsept . Er tross alt et annet menneske dette går ut over når hun får herje fritt . Finnes det ingen grenser for hvor psykisk  ustabile mennesker man skal lage tv av ? 

Selv ser hun ikke sine feil i det hele tatt , noe som også gjør det åpenbart for meg at hun aldri burde blitt satt i denne situasjonen og offentligheten som følger med . 
Ørjan har en stor fordel da, for uansett hvor dårlig neste dame er vil opplevelsen være en tur i parken i forhold til dette opplegget med Cecilie 😂😅🙈

Han skal virkelig ha for å ha holdt ut, og for tålmodigheten. Han har i tillegg  visst at det aldri blir de to, så jeg fatter ikke at han ikke har dratt for lenge siden.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (2 timer siden):

Han skal virkelig ha for å ha holdt ut, og for tålmodigheten. Han har i tillegg  visst at det aldri blir de to, så jeg fatter ikke at han ikke har dratt for lenge siden.

Bare sånn litt ut i løse lufta…

Kan det være Ørjan som er den nye typen til Mila? 🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (På 28.4.2023 den 19.59):

Hadde en mann oppført seg som C mot en kvinne så skal jeg love deg at det hadde fått konsekvenser. Fikk vondt i magen av å se på den klikkingen hennes.

Ja da hadde det blitt ståhei😩 Jeg ble også uvel av å se på det. Foran alle..stakkars mann. For ei dame🤢

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (På 25.4.2023 den 10.55):

Cecilie i den siste episoden😳

Hele produksjonen burde ha stoppet henne lenge før denne middagen. 

Stakkars Ørjan. 

Husker da jeg så første episoden da hun og Ørjan giftet seg og fikk se moren. Det var ikke noe smil eller glede å spore fra moren. Mulig det er noe der som gjør at Cecilie så lukket 

Jeg la merke til det samme men tolket det anderledes. Det kan like godt være at moren kjenner datteren godt og vet hva som kommer. Men alt i alt blir dette bare spekulasjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (14 timer siden):

Dere som reagerer sånn på Cecilie, har dete sendt Mail til de som lager programmet ?de bør jo få tilbakemelding på det

Vurderer det. Greit de vil ha folk som skaper drama,  men dette blir utnytting  av psykisk ustabile mennesker som skjemmer seg ut på tv. Noen må beskyttes fra seg selv. Samt de uvitende folka som blir utsatt for dem, ikke minst. De hadde fint klart å fange opp dette hvis casting prosessen hadde vært grundigere. Her har endel etikk blitt kastet på båten til fordel for seertall. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan folk melde seg på ny sesong av GVFB. Håper de bli juridisk gift neste år. Det er ganske tydelig i år, at deltakerne ikke har giddet å bry seg så altfor mye, siden det kun er på «liksom». På den måten slipper vi kanskje å se typer som feks Mila og Cecilie som kun er med for egen vinning skyld, les; flere følgere og bli kjent.  

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie har en rant på instagramstory nå hvor hun går i strupen på både programmet og Ørjan over hvordan situasjonen er blitt framstilt.

Hun sier hun og Ørjan ble enige med produksjonen at de kun var venner. Produksjonen hjalp dem med hvordan de kunne bli i eksperimentet som venner. De fikk begge betalt for å delta. hun er sur for at både hun og Ørjan åpent har snakket om at de kun er der som venner, Ørjan var på tinder mens hun begynte å date en fyr som Ørjan hilste på og også hadde over på middag da de bodde sammen. Ørjan ga uttrykk til Cecilie om at de begge skulle være ærlig om at de kun var der som venner på tv, derfor Cecilie snakket om at hun ville være med for å utvikle seg selv osv. men når Ørjan hadde egne intervjuer i programmet har han gjort stikk motsatt som han sa til Cecilie og fremstiller der at han prøver og prøver og Cecilie er så vanskelig. Samtidig har Cecilie sagt i sine intervjuer at hun trenger space og Ørjan ikke er hennes type, fordi hun trodde de begge var enige om å være ærlig på dette i programmet.

samtidig fortsetter Ørjan nå å gi intervjuer hvor han fortsatt å si at det var vanskelig for han pga hennes væremåte.

jeg skjønner at Cecilie føler seg feil fremstilt når det blir vist på tv! I tillegg er det en bekreftelse på at hele programmet har vært fake og at de er med fordi de får betalt 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smos1 skrev (34 minutter siden):

Cecilie har en rant på instagramstory nå hvor hun går i strupen på både programmet og Ørjan over hvordan situasjonen er blitt framstilt.

Hun sier hun og Ørjan ble enige med produksjonen at de kun var venner. Produksjonen hjalp dem med hvordan de kunne bli i eksperimentet som venner. De fikk begge betalt for å delta. hun er sur for at både hun og Ørjan åpent har snakket om at de kun er der som venner, Ørjan var på tinder mens hun begynte å date en fyr som Ørjan hilste på og også hadde over på middag da de bodde sammen. Ørjan ga uttrykk til Cecilie om at de begge skulle være ærlig om at de kun var der som venner på tv, derfor Cecilie snakket om at hun ville være med for å utvikle seg selv osv. men når Ørjan hadde egne intervjuer i programmet har han gjort stikk motsatt som han sa til Cecilie og fremstiller der at han prøver og prøver og Cecilie er så vanskelig. Samtidig har Cecilie sagt i sine intervjuer at hun trenger space og Ørjan ikke er hennes type, fordi hun trodde de begge var enige om å være ærlig på dette i programmet.

samtidig fortsetter Ørjan nå å gi intervjuer hvor han fortsatt å si at det var vanskelig for han pga hennes væremåte.

jeg skjønner at Cecilie føler seg feil fremstilt når det blir vist på tv! I tillegg er det en bekreftelse på at hele programmet har vært fake og at de er med fordi de får betalt 

Mye mulig det hun sier er rett, men det forsvarer på ingen måte oppførselen hennes. Det finnes mange andre måter hun kunne håndtert det på. I mine øyne er hun ikke tørr bak ørene. Barnslig og umoden. 

• Liker 31
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere i tråden, føler jeg det norske programmet er helt ødelagt. Jeg orker ikke å se folk som bare er interessert i å bli influensere late som om de prøver hardt å forelske seg. Anbefaler heller Gift ved første blikk Sverige som for tiden går på svensk TV. For noen genuine, skjønne mennesker! 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Krutthøna skrev (20 minutter siden):
  Skjul innhold

Utfallet ble som jeg trodde, men veldig fin artikkel.

Spoiler

Ingen overraskelse det nei. Men kritikkverdig av produksjonen å mase ihjel en mann som egentlig ikke ville pga ferskt brudd. Hadde de virkelig ikke flere å ta av? Som kanskje har vært singel i årevis uten en ex i bakhodet? Håpløst. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt late to the party her, men så nettopp den berømmelige klikke-scenen med Cecilie. Det er mulig ting har forsvunnet i klipping (det tror jeg forsåvidt ikke egentlig), men savner at disse psykologene kommer på banen og kommenterer på oppførselen til Cecilie. De sitter der som noen naut og bare "oj, der ble det trigget noe hos henne" og det er det... De kunne mye heller kommentert noe om at dette ikke var konstruktiv kommunikasjon, slik bør man ikke oppføre seg eller noe sånt. Bare ett eller annet som signaliserer at det er ugrei oppførsel! Men nei, ekspertene kommenterer bare på at parene er stilige og at det er "spennende" å se hva som skjer...

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NumberSix skrev (17 minutter siden):

Litt late to the party her, men så nettopp den berømmelige klikke-scenen med Cecilie. Det er mulig ting har forsvunnet i klipping (det tror jeg forsåvidt ikke egentlig), men savner at disse psykologene kommer på banen og kommenterer på oppførselen til Cecilie. De sitter der som noen naut og bare "oj, der ble det trigget noe hos henne" og det er det... De kunne mye heller kommentert noe om at dette ikke var konstruktiv kommunikasjon, slik bør man ikke oppføre seg eller noe sånt. Bare ett eller annet som signaliserer at det er ugrei oppførsel! Men nei, ekspertene kommenterer bare på at parene er stilige og at det er "spennende" å se hva som skjer...

Enig.

Det er for mye dilling og dalling. Har sett en sesong av den australske versjonen, og der får deltakere det glatte lag av ekspertene ved uakseptabel adferd i forholdet.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...