Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Daisy_B skrev (1 time siden):

Jaha, ja. Ble meldt på av vennene for å finne trøstepremie/erstatningskone.

Da ordnet det seg jo da, for det ble en trofèkone ut av det.  :tommelopp: :foto:  :sexy:

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Variert skydekke skrev (2 timer siden):

Castingprosessen blir om mulig enda rarere: https://www.dagbladet.no/kjendis/ble-dumpet-rett-for-innspilling/79085160

Her står det at Jonathan ble dumpet av sin forlovede kun 2 måneder før innspillingen! På TV får man vel ikke inntrykk av at bruddet er så ferskt? Han ble brått dumpet 3 uker før de egentlig skulle gifte seg. På det tidspunktet er man ikke ferdig med å bearbeide bruddet, så det er jo totalt skivebom å overtale han til å bli med i programmet. 

2 måneder er ingenting, et helt ferskt brudd! Barn har han også som kanskje heller ikke har bearbeidet bruddet, så skal pappa være borte i ukesvis for å "gifte" seg med en annen. Helt hodeløst 🥴

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp. Jeg har nå kommet dithen at jeg koser meg mer med å lese og skrive i denne tråden enn å faktisk se på programmet. Og - det verste - er at jeg får vite mer om personene av å lese tråden enn av å se programmet! 
Det sier nå litt om hvor rart filmet det er. 

• Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs.Brain Vacation skrev (3 timer siden):

Maja og Jonathan hadde vært fine rådgivere. 💛 Fine, varme og kloke folk. Bedre enn ekspertene, som har vært veldig lite på banen.

Forøvrig lurer jeg på om noen ser den amerikanske versjonen?  Finnes det en tråd om den? Der er det mye rart.

Sa ikke Maja til Kaja at Kaja og Joakim hadde vært et fint par? Så her er jeg litt uenig. For Maja burde se at de to ikke er bra for hverandre. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (1 time siden):

Sa ikke Maja til Kaja at Kaja og Joakim hadde vært et fint par? Så her er jeg litt uenig. For Maja burde se at de to ikke er bra for hverandre. 

Nå får vi jo bare se det mest dramatiske av alt som foregår da. Maja har nok tilbrakt nok tid med dem til å se ting fra et annet perspektiv (og kanskje ikke fått med seg alt Joakim selv tenker)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (15 minutter siden):

Nå får vi jo bare se det mest dramatiske av alt som foregår da. Maja har nok tilbrakt nok tid med dem til å se ting fra et annet perspektiv (og kanskje ikke fått med seg alt Joakim selv tenker)

Sant det. Men etter den «dramatiske» seremonien hvor begge ville dra, hadde jeg nok selv ikke sagt at de var et fint par. Syns det vi så og sikkert de andre deltagerne så ut i fra seremonien var at de begge var veldig usikre og ville dra. Og med det sagt så syns jeg ikke det er et godt råd å sitte å si at: jo dere er et flott par dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et nytt syn på Jonathan nå. Han er ikke så moden og reflektert som jeg trodde, når han gifter seg på tv 8 uker etter avlyst bryllup med sine barns mor. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (2 minutter siden):

Fikk et nytt syn på Jonathan nå. Han er ikke så moden og reflektert som jeg trodde, når han gifter seg på tv 8 uker etter avlyst bryllup med sine barns mor. 

Virker ikke som om det var mor til barna som var den kommende bruden. Ikke at det har så mye å si.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (Akkurat nå):

Enig, at det er litt korttenkt, men hvordan vet du at det er barnas mor det er snakk om? Det står det ingenting om. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (13 minutter siden):

Uenig. Han var i en sårbar periode og tv-produksjonen overtalte han til å bli med. 

Jeg tror vi alle har vært der og opplevd kraften av kjærlighetssorg og man gjør hva som helst for å døyve/glemme smerten. 

Folk tar til og med livet sitt for å komme bort fra smerten.

Det kom også frem i artikkelen at det ikke er barnets mor han skulle gifte seg med.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (3 timer siden):

Virker ikke som om det var mor til barna som var den kommende bruden. Ikke at det har så mye å si.

Krutthøna skrev (3 timer siden):

Enig, at det er litt korttenkt, men hvordan vet du at det er barnas mor det er snakk om? Det står det ingenting om. 

Det står at han har barn fra et tidligere forhold i saken som omhandler det, så tolket det ikke som at det var den kommmee bruden han har barn med. 

Uansett helt galskap og hoppe rett fra avlyst bryllup inn i dette programmet!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (9 timer siden):

(…)

Uansett helt galskap og hoppe rett fra avlyst bryllup inn i dette programmet!

Det viser jo bare hvor stor vekt produksjonen har på å lage useriøs reality tv framfor å lage et seriøst og ekte program. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var barnas mor, men beklager at jeg bare gikk ut i fra det. Uansett står jeg ved at jeg synes det er en umoden ting å da velge å gifte seg med en fremmed på TV to måneder etter avlyst bryllup. Så klart var han nok langt nede, hadde det vondt osv, men det stod nok ingen med en pistol mot tinningen hans, så i mine øyne var det umodent av en far å la seg presse til å bli med på et slikt opplegg. Og umodent av vennene å melde ham på. Hva med å finne en rebound på byen heller, som noen gjør. 

Hele årets sesong er noe møl i mine øyne. Jeg elsket det da Kaja skrev dra, hatet det da hun krøp for Joachim og lot seg overtale av Bianca til å bli. Maja og Sverre trodde jeg var bankers, men nå virker Sverre så usikker. Cecilie er rape gal og blottet for empati, og når Jonathan nå viser seg å være en nylig dumpet mann full i kjærlighetssorg ble dette om mulig mer kynisk og patetisk enn før. 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg hadde stilt opp på et slikt program med et inderlig ønske om å jobbe for kjærligheten og et godt ekteskap, hadde jeg blitt rasende om jeg hadde blitt matchet med en fyr som kom rett fra et avlyst bryllup. Menneskers følelser og kjærlighetsliv er ikke noe man skal leke med! 

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (5 timer siden):

Jeg trodde det var barnas mor, men beklager at jeg bare gikk ut i fra det. Uansett står jeg ved at jeg synes det er en umoden ting å da velge å gifte seg med en fremmed på TV to måneder etter avlyst bryllup. Så klart var han nok langt nede, hadde det vondt osv, men det stod nok ingen med en pistol mot tinningen hans, så i mine øyne var det umodent av en far å la seg presse til å bli med på et slikt opplegg. Og umodent av vennene å melde ham på. Hva med å finne en rebound på byen heller, som noen gjør. 

Hele årets sesong er noe møl i mine øyne. Jeg elsket det da Kaja skrev dra, hatet det da hun krøp for Joachim og lot seg overtale av Bianca til å bli. Maja og Sverre trodde jeg var bankers, men nå virker Sverre så usikker. Cecilie er rape gal og blottet for empati, og når Jonathan nå viser seg å være en nylig dumpet mann full i kjærlighetssorg ble dette om mulig mer kynisk og patetisk enn før. 

Nå er det vel antagelig klippet til slik at vi seere skal tenke at ingen ting er sikkert. Så akkurat det med at Sverre er usikker, tenker jeg ikke å tro helt på før jeg ser det. Slik som dette programmet klippes denne sesongen, så er det jo drama de er ute etter, og ikke at noe går helt fint. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett at ukas episode allerede har kommet ut? 😃 Nå skal jeg jammen kose meg i kveld. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Susan Sto Helit skrev (3 timer siden):

Nå er det vel antagelig klippet til slik at vi seere skal tenke at ingen ting er sikkert. Så akkurat det med at Sverre er usikker, tenker jeg ikke å tro helt på før jeg ser det. Slik som dette programmet klippes denne sesongen, så er det jo drama de er ute etter, og ikke at noe går helt fint. 

Godt poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Har dere sett at ukas episode allerede har kommet ut? 😃 Nå skal jeg jammen kose meg i kveld. 

Hva, én dag før tiden? Kanskje jeg skal se, selv om jeg egentlig vil boikotte hele programmet🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkla skrev (1 minutt siden):

Hva, én dag før tiden? Kanskje jeg skal se, selv om jeg egentlig vil boikotte hele programmet🤯

Ja, det er sikkert en glipp. Men det er greit for meg 🤩 er alene hjemme i kveld så dette passer meg utmerket. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelia skrev (7 timer siden):

Hvis jeg hadde stilt opp på et slikt program med et inderlig ønske om å jobbe for kjærligheten og et godt ekteskap, hadde jeg blitt rasende om jeg hadde blitt matchet med en fyr som kom rett fra et avlyst bryllup. Menneskers følelser og kjærlighetsliv er ikke noe man skal leke med! 

Enig. Og da var det godt han ble matchet med ei som kun ønsket flere følgere på Instagram. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...