Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

Spoiler

Jeg skrev her om dagen om at det ikke er noen spennende tv-øyeblikk. Vel - hvis det skulle bli ett jeg husker, så må det kanskje være at Ørjan kastet gifteringen i vannet. 

Samtidig så var det sikkert ikke så impulsivt som det så ut som, ettersom kameraene «tilfeldigvis» var der. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:
  Hide contents

Jeg skrev her om dagen om at det ikke er noen spennende tv-øyeblikk. Vel - hvis det skulle bli ett jeg husker, så må det kanskje være at Ørjan kastet gifteringen i vannet. 

Samtidig så var det sikkert ikke så impulsivt som det så ut som, ettersom kameraene «tilfeldigvis» var der. 

Spoiler

Nå kastet han den ikke akkurat på havet, men i en liten dam på ekeberg hvor den garantert ble plukket opp igjen før de dro videre.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (1 minutt siden):
  Skjul innhold

Nå kastet han den ikke akkurat på havet, men i en liten dam på ekeberg hvor den garantert ble plukket opp igjen før de dro videre.

Spoiler

Det er nok dessverre sant 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie er noe av det mest selvsentrerte og egoistiske mennesket jeg har sett. Wow. Har store problemer med å forstå hvordan hun noensinne skal greie å ha et forhold som ikke er toxic.

Endret av GhostHug
skrivefeil
  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GhostHug skrev (3 minutter siden):

Cecilie er noe av det mest selvsentrerte og egoistiske mennesket jeg har sett. Wow. Har store problemer med å hvordan hvordan hun noensinne skal greie å ha et forhold som ikke er toxic.

Hun er sinnssykt umoden, og har en lang vei å gå før hun blir voksen. Hun har nok mye traumer hun må jobbe med.. ellers vil hun bare fortsette å møte nye menn som utnytter henne.. de såkalte badboysa hun er så hypa på. Guuuri land. Jeg var sikkert umoden når jeg var 25 også.. men ikke på den måten. Jeg er 34, og føler at fra 24-34 har jeg blitt gaanske voksen. Hun er ikke klar for et seriøst forhold.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laurabeauty skrev (5 timer siden):

Herregud Cecilie oppfører seg som en vrang 3 åring........... helt sjukt. Forkastelig oppførsel. 

Ja, dette var bare tragisk å se på . Synes synd på Ørjan. For virker som han virkelig har prøvd .

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Vanvittig med tv-tid to stk som har bestemt seg for å ikke være sammen skulle få i dagens episode. 

Cecilie er ikke tørr bak ørene enda. Burde aldri fått vært med. Litt som med visse andre….samle følgere og bli «kjendis». 

Årets sesong har vært skuffende. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laurabeauty skrev (5 timer siden):

Hun er sinnssykt umoden, og har en lang vei å gå før hun blir voksen. Hun har nok mye traumer hun må jobbe med.. ellers vil hun bare fortsette å møte nye menn som utnytter henne.. de såkalte badboysa hun er så hypa på. Guuuri land. Jeg var sikkert umoden når jeg var 25 også.. men ikke på den måten. Jeg er 34, og føler at fra 24-34 har jeg blitt gaanske voksen. Hun er ikke klar for et seriøst forhold.

Hvilken episode nummer er det du refererer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (1 time siden):

Hvilken episode nummer er det du refererer til?

Nå skal ikke jeg svare for @Laurabeauty men, det har vært gjennomgående i hele sesongen så langt. Ingen spesifikk episode. Hun har hatt samme umodne, barnslige, til tider tilbakestående (min personlige mening) oppførsel. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (23 timer siden):

Har lest at sesongen tar sommerpause i slutten av mai og fortsetter på høsten

Nei, siste episode er 16.mai! Jonathan har sagt det i intervju.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kunne dumpa disse «ekspertene» og  latt Maja tatt over. 

Det er mest pga henne og Sverre at jeg velger å fortsette å se på. 

Cecilie trenger hjelp. Og Ørjan burde fått en pris eller kompensasjon for å holde ut med henne. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hva skjedde med Mila i kveldens episode? Var det faren til Jonathan som trykket på noen magiske knapper?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (39 minutter siden):

Cecilie trenger hjelp. Og Ørjan burde fått en pris eller kompensasjon for å holde ut med henne. 

Ørjan må få tapperhetsmedalje i gull. Hadde Cecilie levd for 2-300 år siden, så hadde hun blitt brent på bålet. Ufordragelig hele personen både utvendig og innvendig.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jeg takler virkelig ikke Cecilie, stakkars Ørjan!!! Bra at han endelig bestemte seg for å gi opp, hun behandler han som dritt! Tok all livsgnisten fra han! Han har prøvd, hun har ikke gjort noe som helst innsats. Ørjan er en skikkelig bra fyr, han fortjener uansett så mye bedre enn Cecilie.

🥰

Endret av Elidaa
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 timer siden):

Hun er visst 25, men oppfører seg som om hun var 20 år yngre…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (34 minutter siden):

Hun er visst 25, men oppfører seg som om hun var 20 år yngre…

Er hun bare 25? Jeg trodde hun var mye eldre. Hun ser jo ut som om hun er over 30, men det skyldes vel all den sminken.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grüner skrev (På 17.4.2023 den 20.24):

Gift ved første blikk er nominert til Gullruten i kategorien Årets reality 😳.

Hvorfor i alle dager er den serien nominert 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspertene burde ikke overtalt Kaja og Joachim til å fortsette, men begge ser vel det positive å være lenger i tv ruta, samme med Cecilie og Ørjan litt for pr kåre til egentlig å gi opp og  meg,meg,meg,meg, Mila... må være berrrgenser svigerfar som fikk henne til å mykne litt.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan har «vunnet» hele serien, spør du meg. Aldri om jeg hadde klart å takle henne på en så tålmodig og tolerant måte som han har gjort. 

• Liker 24
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...