Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023

Daisy_B

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Er det siste episode nå om to dager, tro? Eller tar jeg feil? 

Jeg ser på Discovery + som er èn uke foran lineær tv. Jeg fikk inntrykk av at det fortsatt er flere episoder igjen, ikke bare neste. De hadde valgseremoni sist gang, og da har det alltid vært noen episoder mellom før det har vært valgseremoni på nytt.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lalaB skrev (Akkurat nå):

Jeg ser på Discovery + som er èn uke foran lineær tv. Jeg fikk inntrykk av at det fortsatt er flere episoder igjen, ikke bare neste. De hadde valgseremoni sist gang, og da har det alltid vært noen episoder mellom før det har vært valgseremoni på nytt.. 

Da blir det langtekkelig… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variert skydekke skrev (På 13.4.2023 den 16.25):

Uten at jeg skal kommentere det noe videre, så har Kaja fikset på flere ting ved utseende sitt, så hun er ikke så naturlig og lite overfladisk som flere her inne tror. 

Ellers hadde jeg veldig godt inntrykk av henne i starten, men syns etterhvert at hun ikke fremstår som noe voldsomt kupp. Hun virker litt for sutrete/usikker, og ikke minst, ganske kjedelig. Det finnes nok av kvinner som både er naturlig vakre, veldig snille og omtenksomme, er mer laidback og har masse humor. Ikke at jeg har noe bedre inntrykk av Joakim, men jeg skjønner faktisk at han har problemer med å falle for henne, for det å være snill er ikke nok, det er en kvalitet veldig mange innehar.

Maja og Sverre er veldig feelgood. Håper virkelig de fortsatt holder sammen. 

Har hun silikon? Stort brystparti til å vøre så slank 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (20 timer siden):

Er det siste episode nå om to dager, tro? Eller tar jeg feil? 

Tror faktisk det er siste episode i morgen på Discovery +.

Sikkert like greit. Blir ikke mange par i år....mye mulig Maja og Sverre vil fortsette å se om det kan bli noe mer, men de andre er helt dødfødte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (46 minutter siden):

Tror faktisk det er siste episode i morgen på Discovery +.

Sikkert like greit. Blir ikke mange par i år....mye mulig Maja og Sverre vil fortsette å se om det kan bli noe mer, men de andre er helt dødfødte. 

Ja, for de sa da noe om at det var  siste parseremoni? Eller hørte jeg helt feil? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (26 minutter siden):

Ja, for de sa da noe om at det var  siste parseremoni? Eller hørte jeg helt feil? 

De sa det var siste valg-seremoni, ja. Så det nærmer seg jo slutten.  

Kan være like greit at de ikke trekker dette lengre nå. Det er jo kun Maja og Sverre som er verd å følge med på, og de ser vi jo ganske lite til. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (14 minutter siden):

Gift ved første blikk er nominert til Gullruten i kategorien Årets reality 😳.

Åh herregud. Jeg kommer ikke på et eneste «tv-øyeblikk» fra årets sesong som er huskverdig. 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shikarni12 skrev (1 minutt siden):

Mila skrev i en spm runde at siste episode er 16 mai?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at sesongen tar sommerpause i slutten av mai og fortsetter på høsten

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (15 minutter siden):

Har lest at sesongen tar sommerpause i slutten av mai og fortsetter på høsten

Hva? 😳 Det kan da ikke gå an? 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det virker som det snart skal 'taes et valg', så bruker det vel og virker naturlig at de skal ha en episode hvor vi får se hvordan det går med parene litt i ettertid? Hadde vært litt brått å bare avslutte det rett etter valget ble tatt liksom? I den australske versjonen møttes hele gjengen etter det hadde gått litt tid, og de pratet om deres opplevelse gjennom serien osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (15 timer siden):

Sånn jeg har forstått det så er det siste uka parene skal igjennom nå. Men de har jo hittil laget flere programmer ut av èn innspillingsuke, og på den der «kommer»-sekvensen i forrige program var det ikke akkurat noe «se hva som skjer i den dramatiske finalen»-vibe. Det var mer pjatt som gjør at det for meg ikke framstår som siste program i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalaB skrev (8 timer siden):

Sånn jeg har forstått det så er det siste uka parene skal igjennom nå. Men de har jo hittil laget flere programmer ut av èn innspillingsuke, og på den der «kommer»-sekvensen i forrige program var det ikke akkurat noe «se hva som skjer i den dramatiske finalen»-vibe. Det var mer pjatt som gjør at det for meg ikke framstår som siste program i morgen. 

Det var ikke siste program, nei. De sier at de går inn i siste uka av eksperimentet nå. Det skal de sikkert dra ut i flere episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jonathans favorittbutikk er RITUALS? 😻 for en mann 💗

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lin skrev (1 minutt siden):

Morsomt at Cecilie ikke ser hvor like de egentlig er. Kanskje spesielt klesstilen 🤣

ja🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Her er det altså et par som er dødfødt (Cecilie og Ørjan), som får rundt 60-70% av program-tiden, også ser vi ingenting til hvordan Maja og Sverre har det og hva de gjør. Ser to minutter med Jonathan og Mila, som faktisk virker å ha tatt en skikkelig helomvending. Kanskje det er håp for dem allikevel. 

Skjønner ikke helt hvorfor de som klipper dette programmet tror at det er så interresant å se så mye av Cecilie og Ørjan når de begge har skrevet dra og faktisk er enige om at det ikke blir dem. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Cecilie oppfører seg som en vrang 3 åring........... helt sjukt. Forkastelig oppførsel. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...