dårligbrukernavn Skrevet 13. april 2023 #841 Del Skrevet 13. april 2023 Variert skydekke skrev (2 minutter siden): Syns ikke du er pirkete, men at du heller har en svært unormal omgangskrets. Alle mine nærmeste er rause og omsorgsfulle, som stiller opp for både venner og familie. Da er du heldig! Iallefall i mine øyne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 13. april 2023 #842 Del Skrevet 13. april 2023 Daisy_B skrev (På 12.4.2023 den 1.12): *snip* Joakim er også underholdende i og med at jeg stadig blir overrasket over hvor mye dumt han kan si og gjøre. Han kjøper blomster fordi ekspertene har sagt han skal gjøre det, durer inn hjemme og roper «SE HVA JEG HAR, A». Han gir dem til henne og skryter litt av hvor fine de er, før han bare «ble du satt ut nå?» Såå stolt over den (gyselige) buketten, og tror oppriktig at det er en helt fantastisk gest fra hans side 😂 Litt som når et barn gir deg en tegning med tre streker og en prikk. *Snip* 😂😂😂 Spikeren på hodet! Synes også det var ufattelig kleint "Se hva jeg har a😌😌😌" 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 13. april 2023 #843 Del Skrevet 13. april 2023 dårligbrukernavn skrev (2 timer siden): Ikke for å være hun pirkete, og det er kanskje ikke så relevant for akkurat denne diskusjonen, men det er virkelig ikke min erfaring. Jeg kjenner faktisk ingen jeg syns er snille, utenom meg selv. Jeg har aldri opplevd å ha noen som er snille rundt meg. Mange fremstår nok snille i starten når man blir kjent, men på sikt er de fleste faktisk ikke genuint snille. Da er det du som er uheldig. Jeg kjenner bare snille folk, både venner, familie, kollegaer og naboer. Alle er snille og hjelpsomme.. De fleste søker noe langt mer enn bare snill. Kaja fremstår jo ufattelig usikker og kjedelig på TV. Jeg sier ikke at hun er det, det vet jeg ingenting om, men slik hun blir fremstilt er det jo ikke rart det låser seg med Joachim tenker jeg. Syntes også dere er altfor strenge med han. Han syntes sikkert dette er vanskelig han også.. Ser heller ikke at han er slem med Kaia som noen av dere insinuerer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 13. april 2023 #844 Del Skrevet 13. april 2023 16 minutter siden, Cleopatra. said: On 4/12/2023 at 1:12 AM, Daisy_B said: Joakim er også underholdende i og med at jeg stadig blir overrasket over hvor mye dumt han kan si og gjøre. Han kjøper blomster fordi ekspertene har sagt han skal gjøre det, durer inn hjemme og roper «SE HVA JEG HAR, A». Han gir dem til henne og skryter litt av hvor fine de er, før han bare «ble du satt ut nå?» Såå stolt over den (gyselige) buketten, og tror oppriktig at det er en helt fantastisk gest fra hans side 😂 Litt som når et barn gir deg en tegning med tre streker og en prikk. *Snip* 😂😂😂 Spikeren på hodet! Synes også det var ufattelig kleint "Se hva jeg har a😌😌😌" .. og før hun får sagt noe så spør han om ikke dette var hyggelig da😳😅 Pinlig.. Det som i minste fall kunne ha vært hyggelig var om han feks hadde kjøpt en vase i tillegg (siden de var usikre på om de hadde det og blomstene ble liggende på bordet?)😅 og feks et kort med noen hyggelige ord eller lignende?! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. april 2023 #845 Del Skrevet 13. april 2023 Jeg bryr meg katta om hvem som har Botox hvor. Bryr meg mer om hvem som oppfører seg skikkelig og ikke. Og Joachim synes jeg oppfører seg ufordragelig. Og er enig med dere som synes at psykologene presser Kaja bare for å få til god tv! 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. april 2023 #846 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg liker Cecilie bedre nå. Men hun mangler litt selvinnsikt. Hun kritiserer andres klesstil 😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TooGoodToGo Skrevet 14. april 2023 #847 Del Skrevet 14. april 2023 CrazyCatLady2500 skrev (57 minutter siden): Jeg liker Cecilie bedre nå. Men hun mangler litt selvinnsikt. Hun kritiserer andres klesstil 😂 Cecilie vil fortsette å være med fordi hun vokser på det, samtidig som hun ikke gidder å lee en finger for Ørjan. Det handler altså kun om seg selv, og ikke om å være god mot partneren sin. Kan aldri tro at de to har holdt sammen etter innspillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. april 2023 #848 Del Skrevet 14. april 2023 TooGoodToGo skrev (15 minutter siden): Cecilie vil fortsette å være med fordi hun vokser på det, samtidig som hun ikke gidder å lee en finger for Ørjan. Det handler altså kun om seg selv, og ikke om å være god mot partneren sin. Kan aldri tro at de to har holdt sammen etter innspillingen. Nei, og det er hun jo åpen om også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyyoda Skrevet 14. april 2023 #849 Del Skrevet 14. april 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Jeg liker Cecilie bedre nå. Men hun mangler litt selvinnsikt. Hun kritiserer andres klesstil 😂 True 😂 Selv ser hun ut som hun er kledd for å være med i musikkvideoen til E-type et sted på 90-tallet 15 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TooGoodToGo Skrevet 14. april 2023 #850 Del Skrevet 14. april 2023 CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden): Nei, og det er hun jo åpen om også Synes liksom ikke det hjelper. Men men. Kjente forøvrig at jeg ble litt kvalm innvendig da terapeutene dro frem en tusj da både Joachim og Kaja hadde tatt valget om å dra. Det er som en psykologisk lek med Kajas følelser. Tror hun skrev "dra" for å vise Joachim at nok er nok, men så blir hun på en måte lurt til å bli likevel. Jeg tror hun fortsatt er betatt av Joachim på det punktet, så da er det neppe lett å stå i sin avgjørelse om å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 14. april 2023 #851 Del Skrevet 14. april 2023 TooGoodToGo skrev (15 minutter siden): Synes liksom ikke det hjelper. Men men. Kjente forøvrig at jeg ble litt kvalm innvendig da terapeutene dro frem en tusj da både Joachim og Kaja hadde tatt valget om å dra. Det er som en psykologisk lek med Kajas følelser. Tror hun skrev "dra" for å vise Joachim at nok er nok, men så blir hun på en måte lurt til å bli likevel. Jeg tror hun fortsatt er betatt av Joachim på det punktet, så da er det neppe lett å stå i sin avgjørelse om å dra. Enig i at det er helt unødvendig av "ekspertene". Men, tror du helt ærlig at hun fortsatt er betatt av Joakim? Jeg tror hun er fed-up av hele fyren. En som ikke gir noen ting av seg selv, snakker nedlatende og er påtatt hyggelig. Lite å bli betatt av, spør du meg 🙄 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TooGoodToGo Skrevet 14. april 2023 #852 Del Skrevet 14. april 2023 Krutthøna skrev (23 minutter siden): Enig i at det er helt unødvendig av "ekspertene". Men, tror du helt ærlig at hun fortsatt er betatt av Joakim? Jeg tror hun er fed-up av hele fyren. En som ikke gir noen ting av seg selv, snakker nedlatende og er påtatt hyggelig. Lite å bli betatt av, spør du meg 🙄 Det var noe i smilet hennes da hun endret fra "dra" til "bli". Det virket mer som bettatthet enn flink-pike-smil. Jeg tror også hun ble lei seg da Joachim skrev "dra", for hennes "dra" kan ha vært for å få litt "makt" i forholdet ("se, jeg kan dra når som helst om ikke du gir meg mer"). For meg virket hun lettet over å kunne endre det fra "dra" til "bli", men jeg kan selvsagt mistolke situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 14. april 2023 #853 Del Skrevet 14. april 2023 TooGoodToGo skrev (59 minutter siden): Det var noe i smilet hennes da hun endret fra "dra" til "bli". Det virket mer som bettatthet enn flink-pike-smil. Jeg tror også hun ble lei seg da Joachim skrev "dra", for hennes "dra" kan ha vært for å få litt "makt" i forholdet ("se, jeg kan dra når som helst om ikke du gir meg mer"). For meg virket hun lettet over å kunne endre det fra "dra" til "bli", men jeg kan selvsagt mistolke situasjonen. Mye mulig. Gleder meg faktisk litt til neste episode, bare for å se hva som skjer 🙈 De to er unasett ingen god match. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. april 2023 #854 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) Synes ihvertfall programmet denne sesongen er useriøst, med par som overhodet ikke matcher, parterapeuter som oppfordrer par som har best av å skilles til å pine seg med videre uten at det er håp, noen er der for å vokse som person, mens andre for kjendisstatus og flere følgere på Instagram. Hvor er den vanlige mannen og dama fra gata som oppriktig ønsker et langsiktig forhold? Skjønner jo at alle ikke kan matche et menneske de aldri har møtt før, men her virker det som om matchingen er dårlig og terapeutene er for fraværende i prosessen. Det er et eneste par der som det er håp og muligheter for, og det er Maja og Sverre. Kjedelig sesong 😴 Endret 14. april 2023 av K_mb 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TooGoodToGo Skrevet 15. april 2023 #855 Del Skrevet 15. april 2023 K_mb skrev (13 timer siden): Synes ihvertfall programmet denne sesongen er useriøst, med par som overhodet ikke matcher, parterapeuter som oppfordrer par som har best av å skilles til å pine seg med videre uten at det er håp, noen er der for å vokse som person, mens andre for kjendisstatus og flere følgere på Instagram. Hvor er den vanlige mannen og dama fra gata som oppriktig ønsker et langsiktig forhold? Skjønner jo at alle ikke kan matche et menneske de aldri har møtt før, men her virker det som om matchingen er dårlig og terapeutene er for fraværende i prosessen. Det er et eneste par der som det er håp og muligheter for, og det er Maja og Sverre. Kjedelig sesong 😴 Helt enig. De har jo endret konseptet, sikkert for å få mer liv i det, men det blir veldig useriøst. Den samme useriøsiteten består f eks GMFB Australia av også. Det største problemet, tror jeg, er at de alle bare blir servert en partner. De går glipp av det å jakte på hverandre, noe som ligger i urinnstinktet vårt. Tror flere av dem faktisk kunne utviklet følelser for hverandre dersom de hadde møtt hverandre i en annen setting, slik at de kunne bli betatt og jage litt etter hverandre. Men Mila hadde nok uansett aldri latt seg sjarmere av Jonathan, og Joachim hadde heller hengt rundt glamourmodeller med nasal gjøre-seg-til-stemme. Noen har jo veldig tydelige krav til hva og hvem de liker, og da hjelper det fint lite å bli servert noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. april 2023 #856 Del Skrevet 15. april 2023 (endret) Hvis noen av dere hadde giddet å lese KK-artikkelen jeg delte om Joakim og Kaja, så hadde dere sett hva de selv mener om programmet i stedet for å synse ut i det blå. Endret 15. april 2023 av Grüner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TooGoodToGo Skrevet 15. april 2023 #857 Del Skrevet 15. april 2023 Grüner skrev (1 time siden): Hvis noen av dere hadde giddet å lese KK-artikkelen jeg delte om Joakim og Kaja, så hadde dere sett hva de selv mener om programmet i stedet for å synse ut i det blå. Link? Leser aldri KK... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 15. april 2023 #858 Del Skrevet 15. april 2023 Synes siste episoden på Discovery var veldig fin i forhold til flere av parene . Føler de er ekte og ærlige med hverandre akkurat i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 15. april 2023 #859 Del Skrevet 15. april 2023 (endret) Cleopatra. skrev (På 13.4.2023 den 21.24): 😂😂😂 Spikeren på hodet! Synes også det var ufattelig kleint "Se hva jeg har a😌😌😌" Han gjorde så stort nummer ut av det, at skulle tro det var første gang i livet han gjorde noe hyggelig for noen… Endret 15. april 2023 av Motelvibes 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. april 2023 #860 Del Skrevet 16. april 2023 Er det siste episode nå om to dager, tro? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå